De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MGK3225 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

RobertS 04-07-2020

Prima trimmer

Geschreven voor: Braun MGK3225

Bij de trimmer wordt een veelvoud aan opzetstukken meegeleverd, hierdoor is het mogelijk om de trimmer voor diverse doeleinden te gebruiken. Ik gebruik de trimmer om mijn hoofdhaar te millimeteren, mijn bakkebaarden netjes over te laten lopen, als mijn baard te trimmen en counteren strak af te werken. Het apparaat maakt weinig geluid en ligt fijn in de hand. Het enige wat ontbreekt is een opbergetui voor op reis.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Degelijk

Minpunten

• mist opbergetui

emielo 09-05-2020

handig in gebruik maar met wel wat gebreken

Geschreven voor: Braun MGK3225

De trimmer ziet er erg modern uit en ligt lekker in de hand. Hij maakt niet veel geluid en is makkelijk in te stellen met de opzetkoppen. Wel merk ik dat de trimmer niet altijd goed trimt. Bij mij hapt de trimmer vaker wat zorgt voor wondjes en/of ongelijke plekken. Wel is het fijn dat je de opzetstukken kan schoonmaken onder de kraan.

Pluspunten

• modern uiterlijk
  • opzetstukken waterdicht

Minpunten

• kan happen
  • gaat niet makkelijk aan en uit

Neoskosmos 23-04-2020

Degelijke All-in-one trimmer

Geschreven voor: Braun MGK3225

Het is een veelzijdig product dat prima z’n werk doet. Te gebruiken voor zowel baard als haar. Prettig dat het product onze de douche gebruikt kan worden. Bovendien gaat de batterij lang mee

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Ligt prettig in de hand

WollyVolley 17-04-2020

Super Trimmer

Top product

Komt in een mooie doos alles is overzichtelijk ingepakt. Trimmer zelf wordt al opgeladen geleverd dus je kunt gelijk aan de slag. Plaatsen van de verschillende hulpstukken is zeer eenvoudig en kan maar op 1 manier dus iedereen moet dat kunnen. Als eerste de (Lange) baard trimmer toegepast, daarna de korte. Doen beide wat ze moeten doen. Daarna de kantjes bijgewerkt met de Contour Edging en tenslotte mijn baard gestyled met de precisie trimmer. Snoerloos te gebruiken. Echte aanrader.

Pluspunten

• Veel hulpstukken

Minpunten

• Korte accu duur

tomvanc 17-04-2020

Multifunctioneel scheerapparaat

Geschreven voor: Braun MGK3225

Een aantal maanden na gebruik, zijn de messen van dit scheerapparaat nog heel scherp. Daar was ik positief door verrast. Het resultaat is ook nog steeds meer dan voldoende. Het voordeel van dit scheerapparaat is dat je verschillende standjes hebt om de optimale haarlengte te krijgen. Ik kan dit product aanbevelen aan mensen die problemen hebben met botte scheermesjes.

Pluspunten

• Scherp
  • Multifunctioneel

Minpunten

• Geen super lange accu

Kaya 15-04-2020

Prima

Geschreven voor: Braun MGK3225

Zo nu en dan trim ik mijn hoofd kaal omdat ik op veel plekken geen haargroei heb. Het is fijn dat ik mijn hoofd én baard met één apparaat kan trimmen door alleen de kopstukken te verwisselen. Voor mijn hoofd is het niet heel fijn dat het apparaat klein is. De kopstukken zouden breder moeten zijn om grotere delen in een keer te kunnen scheren. Het apparaat heeft verder een zeer fraai design.
Over de accu ben ik iets minder tevreden. Die had iets langer mee kunnen gaan m.i.

Pluspunten

• design
  • veelzijdigheid

Minpunten

• accu
  • kleine kopstukken

TessaL30 14-04-2020
  • Product gekregen

Veelzijdig apparaat met goede batterij!

Geschreven voor: Braun MGK3225

Heeft een scherp mes die makkelijk door stug haar gaat. Geschikt voor vrijwel alle lengtes, doordat er verschillende opzetstukjes bijzitten. Hij zelfs geschikt voor een baard tot 2 cm. Met de kortste stand kan je een stoppelbaard goed bijhouden. Batterij gaat lang mee.

Pluspunten

• Geschikt voor meerdere lengtes
  • Batterijduur

Paul22 04-04-2020

Prettig apparaat

Geschreven voor: Braun MGK3225

De Braun MGK3225 is een prettige allround trimmer.
Deze maakt met zijn opzetstukjes moeiteloos kort metten maakt met diverse lengtes haar.
Door zijn lichte gewicht is hij zeer handzaam en kun je strakke lijnen maken.
Ideaal om je korte kapsel bij te houden zonder irritaties.
Ik kan iedereen die een trimmer zoekt de Braun MGK3225 aanraden.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Handzaam