De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT5260 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

JohnnyC 14-05-2020

Super prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Braun BT5260

Ik heb apparaat nu een aantal keren gebruikt en het scheert makkelijk en snel en komt goed op alle lastige plekken. Het is snel op te laden en makkelijk te verstellen .

Pluspunten

• Scheert goed
  • Makkelijk in gebruik

Robin 09-05-2020

Supermakkelijk te gebruiken.

Geschreven voor: Braun BT5260

Ik heb de BeardTrimmer nu een paar weken en vind hem ideaal. Door de vele opzetstukken en de verstelbaarheid van het apparaat kun je gemakkelijk je baard/kapsel netjes opscheren. Met de inbegrepen smallere trimmer kun je alles mooi netjes afwerken. Hij is mooi lichtgewicht en is gemakkelijk schoon te maken doordat hij waterdicht is.

Het inbegrepen Gillette scheermesje natuurlijk ook gewoon goed al staat die natuurlijk los van de kwaliteit van de BeardTrimmer.

Pluspunten

• Per millimeter in te stellen
  • Snel-lader

Minpunten

• Voelt iets kwetsbaarder aan

Wimpelke93 24-04-2020

Handige baardtrimmer met veel opties!

Geschreven voor: Braun BT5260

Met deze Braun BT5240 kun je zowel trimmen, stijlen en scheren. Je kunt allerlei mogelijkheden met je baardgroei proberen met de vele opties door middel van de hulpstukken en de Precision Wheel. En mocht je soms, zoals ikzelf, je baard moe zijn, kun je altijd nog met het mesje alles helemaal gladscheren.

Pluspunten

• Verschillende trimlengtes (Precision Wheel)
  • Strak resultaat

Minpunten

• Oplaadindicatie mist
  • Geen opbergzakje

Jarnoh25 19-04-2020

Handig en precies

Geschreven voor: Braun BT5260

Een fijn maar klein apparaat, ligt lekker in de hand. En gaat soepel over mijn gezicht. Hij pakt mijn baard heel netjes, en neemt er geen rare happen uit. Wat ook fijn is is het precisiewiel. Waardoor je het apparaat in scheerlengte kan stellen. Hierdoor hoef ik niet steeds van opzetkopjes te wisselen en dat bespaard tijd!

Pluspunten

• Licht
  • Stil
  • Precies

Minpunten

• Geen reis etui

RRitskes 16-04-2020

handig aan te passen

Geschreven voor: Braun BT5260

Deze trimmer is erg handig in gebruik en makkelijk en gebruiksvriendelijk. Veel mogelijkheden. Fijn om zelfs bij-gebrek-aan-kapper-in-coronatijd te gebruiken omdat de hoeveelheid standen, goed aan te passen is. Laadt snel op en gaat lang mee. Voor kort haar en langer haar heel prima. Zelfs een scheermes voor glad resultaat.

Pluspunten

• accuduur
  • gebruiksvriendelijk

SDWasabi 14-04-2020

Fijn all round apparaat

Geschreven voor: Braun BT5260

De Braun baardtrimmer BT5260 is een geweldige trimmer. De lengte-instelling is fantastisch, draai gewoon aan de instelknop om de gewenste lengte te regelen en je kunt dit apparaat ook wassen onder stromend water. Het scheerresultaat is erg goed. De accuduur is tot nu toe prima. Over het algemeen kwalitatief een goed apparaat. De hulpstukken zijn robuust en worden stevig op hun plaats gehouden. Deze trimmer kan zowel met snoer als draadloos worden gebruikt. De voedingsadapter is 100-240V en kan daarom worden gebruikt op reizen naar het buitenland. Fijn dat er ook een Gillette Fusion scheermes wordt meegeleverd. Ik ben zeer tevreden over het algemene resultaat.

Pluspunten

• lange accuduur
  • diverse accessoires
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• Geen opbergtas
  • Geen duidelijke accuduur, geen kleuren/streepjes

KevinNL 13-04-2020

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Braun BT5260

De Braun BT5260 is een fijn apparaat. Wat ik vooral een goede functie vind van het apparaat is het instellen van de verschillende lengtes, dit heb ik nog niet eerder op deze manier gezien bij een scheerapparaat. Het gaat doormiddel van een draaiwiel waarbij je de verschillende lengtes kunt instellen. Het apparaat ligt lekker licht in de hand en gaat makkelijk over de huid heen. Het scheert niet voorledig glad. Daarvoor is het bijgeleverde scheermes incl. 2 mesjes handig, om de verzorging compleet te maken. De minpunten vind ik dan wel dat er geen opbergetui bij zit en dat je niet precies kunt zien hoevol de batterij nog zit.

Maar goed kijkend naar prijs en de functies die het apparaat heeft, denk ik dat je een goede keuze maakt als je dit apparaat aanschaft.

Pluspunten

• Handzaam

Minpunten

• Geen opbergetui

Johan543 01-04-2020

Mooi en handig apparaat

Geschreven voor: Braun BT5260

Mooi gebruiksvriendelijk apparaat. Door de cijfertjes is de lengte precies in te stellen. In deze tijd waar de kappers dicht zijn is dit voor mij echt een oplossing gebleken! Mijn vriendin heeft met dit apparaat zowel mijn baard als mijn haar kunnen bijwerken. Accuduur ook echt goed, uurtje opladen en doe er nu al 2 weken mee!

Pluspunten

• Accuduur
  • Gebruiksvriendelijk