Braun HC 5090 - Reviews

Oplaadtijd
1 uur

Carlo 05-02-2018
  • Product gekregen

Handzame trimmer met goede accu

Onlangs heb ik dit apparaat gekregen met als doel het te testen.. Na enige tijd in gebruik ben ik zeer tevreden met dit model. de methode om de trimmer te verstellen door de 'kam' te schuiven werkt praktisch en blijft goed zitten.. (hier was ik initieel wel bang voor.) De aan/uit knop zit mede daardoor wel lager op de body dan ik gewend ben.. Je moet daardoor dus bewust lager het apparaat aanzetten.. Maar dat is niet storend.. alleen wennen.

Hij ligt goed in de hand, heeft een prima accuduur en het scheerresultaat is prima. Ik gebruik hem op verschillende standen.. 3, 6 en 12 MM.

Schoonmaken gaat makkelijk onder de kraan. Gedurende deze periode heb ik geen nadelen ondervonden.

Wat mij betreft een prima apparaat voor een goede prijs.

Pluspunten

• handzaam
  • accu
  • schoonmaken

Minpunten

• plaatsing aan/uit knop

Carmen van den H. 25-01-2018

Keurig apparaat

Ik heb deze tondeuse gratis ontvangen om te testen. Na een aantal weken gebruik kan ik melden dat het een zeer gebruiksvriendelijk apparaat betreft. Na het volledig opladen van de accu werkt het apparaat diverse scheerbeurten. Tijdens die scheerbeurten is het erg fijn dat er geen snoer nodig is zodat ongewenste uitschieters worden voorkomen. Door de vele standen van de trimmer kun je heel precies de stijl creëren die bij je past. Verder maak je de tondeuse makkelijk schoon onder de kraan. Conclusie is dat je veel krijgt voor de prijs die je betaald.

Pluspunten

• Veel trimstanden

Minpunten

• Speciale oplader

getestengoedgekeurd 11-01-2018

Mooi en handig

De Braun HC5090 is mij gratis opgestuurd geweest omdat ik me zelf had op gegeven als test persoon. Ik gebruik deze nu al enkele maanden. De tondeuse ligt heel goed in de hand wanneer je zelf je haar scheert en ook als je dit bij iemand anders doet. Ik scheer hiermee niet enkel mijn haar maar ook mijn baard en hier onder vindt geen ongemakken. Het is een mooi design en de mesjes zijn nog altijd even scherp toen ik het voor de eerste keer gebruikt had.

Pluspunten

• Mooi disign
  • Waterbestendig

Kakkenoene 10-01-2018

Ideale scheerpartner

Ik mocht deze Braun tondeuse HC5090 gratis testen om met jullie de gebruikservaringen te delen.
Het gewicht van dit apparaat valt bijzonder goed mee en wat betreft de ergonomie ligt deze gemakkelijk in de hand. Er zijn 17 verschillende lengtestanden te beginnen vanaf 3mm. Deze tondeuse kan zowel gebruikt worden voor de baard als voor het hoofdhaar en scheert bijzonder vlot. De laadduur lijkt me relatief snel te zijn alshoewel ik hem nog niet leeg heb gekregen, ook na een aantal scheerbeurten. Er zit een handig schoonmaakborsteltje en olie bij waarmee je hem na gebruik gemakkelijk kan reinigen.
Als ik een minpuntje mag zeggen is het misschien de draagtas welke niet zo kwaliteitsvol is.

Pluspunten

• Laadduur
  • Autonomie
  • Gewicht
  • Ergonomie
  • Scheert gemakkelijk

Minpunten

• Opbergtas

Manjen 09-01-2018

topproduct

Heb dit toestel gekregen om te testen en ben er zeer tevreden mee.
De accu gaat lang mee, er zit een zakje bij om alles netjes in op te bergen en 2 opzetstukken.
Verder zit er ook een borsteltje bij om de haartjes te verwijderen, wat zeer handig is!
Het toestel weegt niet veel en ligt ook erg goed in de hand.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• met en zonder kabel te gebruiken
  • afspoelbaar