Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450 - Reviews

Bedrijfstijd
120 min.
Oplaadtijd
1 uur

Beoordeling op basis van 103 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Paul 25-11-2016

Uitstekende kwaliteit

Werkt perfect en glijdt zo door je haar heen. Je kunt de lengte erg nauwkeurig instellen. Het enige nadeel dat ik vond is dat het haar achter het opzetstuk blijft hangen waardoor ik hem verschillende keren schoon moet maken onder het scheren.

Pluspunten

• werkt snel

Minpunten

• regelmatig tussendoor schoonmaken

Joris Hemelaar 02-01-2016

Zojuist de eerste keer gebruikt. Erg fijn, houdt prettig vast en mesjes zijn goed scherp. Mijn vriendin is erg tevreden over het resultaat. Kan hem aan iedereen aanbevelen. Goede prijskwaliteitsverhouding.

chof 26-06-2015

werkt goed makkelijk in gebruik en is vrij degenlijk
instelbaarheid is goed en is in een uur opgeladen en klaar voor gebruik van minimaal anderhalf uur en uitleg van het apparaat is ruim voldoende

s van der Poel 18-06-2015

De haartjes blijven opgehoopt in het kammetje vast zitten moet ik elke keer dat ding eraf klikken en de haartjes verwijderen had ik bij die andere hair clipper geen last van . Het merk wat ik hiervoor had is een kappers merk wahl. Mijn kapper kon het merk dit keer niet leveren en heb ik een philips gekocht.Maar hij is lekker ligt in de hand ik heb dat apparaat pas een paar dagen dus is het misschien even wennen prachtig apparaat om te zien in ieder geval.En leuk dat ik 20 euro terug krijg anders had ik het apparaat niet gekocht. Met vriendelijke groeten Soraya van der Poel

Banaan030 09-04-2017

Na een jaar best teleurgesteld

Februari 2016 deze draadloze tondeuse aangeschaft na jaren een gesnoerde te hebben gebruikt.
Ik gebruik deze tondeuse gemiddeld 1x per 5 weken dus is nog als nieuw. Heeft een lange batterij duur, echt geweldig.

Gister voor de 3e keer aan de lader gelegd sinds de aankoop, alleen laad hij niet meer op.
Uiteraard wel kunnen gebruiken met een verlengsnoer eraan maar dat is niet de bedoeling van deze tondeuse.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Peter Kind 07-02-2017

Zonder kam niet te doen

Deze tondeuse had ik aangeschaft vanwege de 0.5mm hoogte, lekker kort. Dat betekent zonder kam, met kam begint bij 1.0mm. Bij de 2e keer heb ik het apparaat kapot op de grond gegooid, zonder kam glijd hij namelijk niet over je hoofd maar hobbelt. En dat kan echt behoorlijk pijnlijk zijn als ie ineens "hapt". En een knalrode hoofdhuid. Ik heb gelukkig nog steeds mijn oude Babyliss die wel soepel glijdt.

taste66 04-01-2017

teleurgesteld in dit product

Ik heb dit product aangeschaft als vervanging van een goedkope princess trimmer maar heb inmiddels spijt dat ik deze heb weg gedaan.
Ik gebruik het om mijn hoofd haar te trimmern. Regelmatig problemen dat het apparaat hapt en dus veel korter scheert dan ingesteld. Daarnaast varieert het toerental van de motor tijdens gebruik. Al heel vaak gekeken of de kammen goed gemonteerd zijn. Als je zeer geconcentreerd wordt gaat het goed maar dat is zeker veel moeilijker dan bij mijn oude aparaat.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Willem 16-12-2016

kwalitatief rotzooi

apparaat eind januari 2016 gekocht, in maart weer terug gestuurd omdat de swipe functie om de lengte instelling niet meer werkte, nieuw apparaat gekregen (garantie) maar nu begin december weer het zelfde probleem helaas. apparaat op zich was ik zeer te spreken over maar kwalitatief gezien is het dus rommel

Agnes 01-12-2016

Perfect, op de haarkammen na.

De tondeuse is okay. De haarkammen zijn erg onhandig. Heel lastig om rond de oren en andere lastig te bereiken plaatsen te knippen.

Minpunten

• haarkammen

Robert Vroone 27-11-2016

perfect

apparaat was snel opgeladen en het gebruik is lekker makkelijk.
Lengte kan niet verspringen omdat deze wordt vergrendeld op he moment dat de tondeuse wordt aangezet.
Ik moest wel even wennen aan de stand van de kam omdat ik een ander merk was gewend.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • snel opgeladen
  • automatische turbo funktie

Yvon 26-11-2016

Tondeuse

Ligt lekker in de hand. Ik zou deze tondeuse wel aanbevelen. Maakt wel een klein beetje herrie, maar is niet storend

Emi 24-11-2016

perfect trimmer for short and long hair

this is a second trimmer from philips - having a good experience from the previous one I wanted to get another, upgraded version.

Ilse 24-11-2016

Gebruik product & resultaat

Het product werkt uitstekend. Snel op te laden & in te stellen. Het is even wennen met het schuiven, waarmee je het aantal mm snel of langzaam kunt instellen. Het wisselen van de 3 opzetstukken is eenvoudig en er staat duidelijk op aangegeven voor hoeveel mm het opzetstuk te gebruiken is. Niet te luid, geeft een goed resultaat en is prettig vast te houden.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goed resultaat

Tono 23-11-2016

Duidelijk scherm en accu snel opgeladen

Pas 1 x gebruikt maar met volle tevredenheid.
Ligt goed in de hand met simpele te bedienen menu.
Handig dat je standen in het menu kan opslaan.

G.Hassert 23-11-2016

Mooie tondeuze

Tondeuze is handzaam en makkelijk te bedienen.Snel opgeladen met mee geleverde stekker.3 opzetstukken voor verschillende haarlengtes.Digitaal haarlengte instelbaar.

Pluspunten

• Goede haarlengte indicator.
  • Verschillende opzetstukken

Minpunten

• Geen tot nu toe

Szymon 23-11-2016

OK OK

I am very satisfied with that product. Realy like the touch screen(works perfectly). Had my first haircut with that machine and it was easy and smooth.

fampost 20-11-2016

Goede accuduur, zacht voor de huid

Eerst een ander merk aangeschaft. Een Braun. Hier haalde ik mijn huid aan open. Met dit apparaat heb ik hier geen last van. Ook is de accuduur super. Ik kan dit apparaat aanbevelen,.

Moelie 19-11-2016

Gebruikersvriendelijk en doet wat ie moet doen

Makkelijk te bedienen. Gewoon een goede en degelijke tondeuse. Batterijduur is ook ok en ik heb er gewoon erg veel plezier van

Machiel van`t hof 18-11-2016

goede perciesie

lig lekker in de hand heel percies snijd de haren goed door laat goed op en makelijk uit te kloppen.

Dwalevis 16-11-2016

Verademing

Jaren mijn haar gedaan met een aftandse tondeuse, wat een verademing. Draadloos, makkelijk, een strak koppie en alles op de zelfde lengte. Ook goed gekeurd door mijn vriendin en die is kritisch. :)

Pluspunten

• Draadloos
  • Licht

Minpunten

• Geen olie er bij