Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650 - Reviews

Toepassing
baard, hoofd
Voeding
accu/batterij

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650 op Kieskeurig.nl.

8,9

Ruud C 04-12-2019

Complete en makkelijk te gebruiken trimmer voor baard

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

Complete en makkelijk te gebruiken trimmer voor baard en haar. Draadloos is fijn, en accu werkt lang. Ook makkelijk af te spoelen. Prima apparaat.

Pluspunten

• Draadloos
  • Complete set
  • Afspoelbaar

Niconic 27-11-2019

Fijne tondeuse met goed scheerresultaat

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: deze hairclipper, of gewoon tondeuse, doet precies hetgeen je mag verwachten van een dergelijk apparaat: gelijkmatig opscheren van het haar. Het apparaat ligt fijn in de hand en is daardoor goed in gebruik. Door middel van een makkelijk te bedienen draaiknop is de lengte goed af te stellen. Er zit een turbostand op, maar die heb ik eigenlijk niet eens nodig. Zonder het opzetstuk heb ik het apparaat zelfs voor mijn baardlijn kunnen gebruiken. Geen enkel probleem. Na gebruik kun je hem afspoelen onder de kraan. Het geluidsniveau is acceptabel. Je kunt het apparaat tot 90 minuten draadloos gebruiken. Je ziet niet wat het batterijpercentage is, dus gewoon tijdig opladen is mijn advies. Het geheel wordt geleverd in een nette hardcase box met accessoires en daarmee is de set helemaal af.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Resultaat
  • Uitstraling

Minpunten

• Geen batterijpercentage

Maria M. 26-11-2019

Zoveel lengtestanden!

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

Deze tondeuse ligt lekker in de hand. Met de 3 bijgeleverde kammen kan ik haren variërend in lengte tot bijna 3 cm knippen. Door aan het wiel op het handvat te draaien, bepaal ik gedetailleerder de lengte. Deze wordt dan gelocked zodat de kam niet verder in het apparaat schiet en je ineens korter gaat knippen. Daardoor is het resultaat ook mooi gelijkmatig. Tussendoor gebruik ik de tondeuse vaak zonder kam voor nekharen. De haren worden direct weggeschoren zonder restanten.

De turbofunctie is voor het dikkere haar van mijn man. Dan komt er iets meer power vrij.

De tondeuse is snel opgeladen. Helaas is er geen indicator die het restant gebruiksduur nog aangeeft. Reinigen gaat makkelijk, gewoon onder de kraan, want het apparaat is volledig afspoelbaar.

Compact, compleet en alles kan opgeborgen worden in een bijgeleverde stevige etui.

Pluspunten

• Knipt top
  • Veel lengte-instelmogelijkheden
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Geen display met accu-indicatie

Vitalii 25-11-2019
  • Product gekregen

excellent

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

Mooi robuust design met een aangename kwaliteit van afwerking. Ook de accuduur is erg lang.
Prima resultaat nadat ik het voor de eerste keer gebruikte.

Pluspunten

• Zeer complete set
  • Afwasbaar

Chay 25-11-2019

Fijn handzaam apparaat

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

Ontzettend scherp apparaat, hierdoor kun je er erg nauwkeurig mee trimmen. Veel assecoires, echter zijn de opzetkammen in verhouding van een wat mindere kwaliteit. Makkelijk in gebruik en schoon te maken dit omdat de clipper snoerloos is en waterdicht.

Vooral de turbo stand is erg geschikt voor dikker haar met slag. Trimt hier moeiteloos doorheen.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Veel lengtestanden
  • Waterdicht

Minpunten

• Kwaliteit assecoires

vriesjantje 25-11-2019

perfect apparaat voor de thuiskapper

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

werkt perfect, ligt makkelijk in de hand. Met erg praktische accesoires, Met wat handigheid en oefening is er goed mee te werken

Pluspunten

• geeft goed resultaat
  • bijzonder handige accesoires
  • lange accuduur

Vitalii 24-11-2019

Really good!

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

Prima resultaat nadat ik het voor de eerste keer gebruikte.

Pluspunten

• Grip is uitstekend

tezz 24-11-2019

Prima tondeuse voor nauwkeurig scheren van (gezichts)haar.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

Deze tondeuse voldoet aan alle verwachtingen en de prijs maakt dit een prima koop. Het heeft veel standen, waardoor heel nauwkeurig de lengte bepaald kan worden en dus een beter gewenst resultaat wordt bereikt. Het is simpel in gebruik en scheert in 1 keer de haren naar gewenste lengte.

Pluspunten

• Precies
  • Goede prijs
  • Goede kwaliteit

sander will 23-11-2019

Mooi apparaat voor een perfect resultaat.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

Ik heb de PHILIPS HC7650/15 Als baardtrimmer aangeschaft en deze voldoet zeker aan mijn verwachtingen.Door het opzetstuk met veel verschillende standen is het eenvoudig de juiste lengte in te stellen.
Tevens is deze zeer geschikt voor de een strakke baardgrens.
De tondeuse is snel opgeladen en ook is deze prima te gebruiken met snoer uiteraard.
Ik heb 'm een keer of 7 gebruikt en nog niet bij hoeven te laden. Hij ligt prettig in de hand, het gewicht voelt degelijk - niet te zwaar of te licht en de grip is erg prettig.
De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Ik zou deze tondeuse zeker aanraden aan alle baarddragers en ook zeker voor het trimmen van het hoofdhaar.

Kortom, een erg praktisch en wendbaar tondeuse voor weinig geld.

+ Voordelen: degelijke kwaliteit, makkelijk in gebruik, voor precisie werk ( strakke baardgrens ) is deze ook uitstekend.
- Nadelen: opzetstukken zijn niet eenvoudig op te bergen in bijgeleverd koffertje. Het meegeleverd schaartje is leuk maar daar is ook alles mee gezegd.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Grip
  • Strakke resultaat

Minpunten

• Meegeleverd schaartje
  • Opbergen van opzetstukken in koffertje

Minnasmit 22-11-2019
  • Product gekregen

Fijn en makkelijk te gebruiken

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

Gebruikt voor het scheren van mijn zoontje waar ik voorheen weinig ervaring mee had. De Philips hc7650/15 is makkelijk te gebruiken. Makkelijk om verschilde standen te gebruiken door verschillende opzetstukken. Snel oplaadbaar dus makkelijk te gebruiken ook voor onervaren huismoeders (die nu eigen kapper is) scheelt weer in de centen

EricDH 22-11-2019

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

Wat een heerlijk apparaat! Licht en handzaam! Ik vind het handmatig afwassen via de kraan echt een pré! Daarnaast kan je vrij gemakkelijk de borstels zo vervangen en dan je baard trimmen. Bij mij werkt het top! Het is dus aan te raden dit apparaat aan te schaffen!

Pluspunten

• gemak
  • baardtrimmer
  • etui

Fabian 22-11-2019

Top tondeuse!

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

Mijn vrouw heeft mijn haren geschoren met deze tondeuse. Ze vond het heel erg fijn dat je de millimeter standen kon verwisselen door te draaien. Bij onze oude tondeuse hebben we stuk of 20 opzetstukjes i.p.v. 3. Ik heb ook mijn zoon geknipt met deze tondeuse en dit ging erg gemakkelijk en fijn. Ook fijn dat de tondeuse binnen een uur opgeladen is en daarna lang draadloos kan gebruiken.

Pluspunten

• Snel opgeladen
  • Lang draadloos gebruik
  • Scheert goed

Minpunten

• Geen opzetstukjes voor je oren

Sjaco 21-11-2019

Een licht apparaat dat prima knipt

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

De Philips HC7650/15 is een handzaam en licht apparaat, dat prima knipt. De turbo-stand zorgt ervoor dat de dikste haardos moeiteloos getrimd kan worden. Snoerloos werken geeft een gevoel van beheersbaarheid en perfectie tijdens het knippen. Ook het feit dat het apparaat na de klus onder de kraan kan worden afgespoeld draagt bij aan het gebruiksgemak. De instelbaarheid in 28 verschillende lengtes zorgt ervoor dat je altijd de perfecte stand beschikbaar hebt. Het is een mooie complete set, die een handig etui, een kappersmantel, kappersschaar en kam, 220-snoer en drie verschillende opzetkammen bevat. Klein minpuntje is de niet meer dan middelmatige kwaliteit van de bijgeleverde accessoires.

Pluspunten

• Knipt goed
  • Erg complete set
  • Veel standen die makkelijk in te stellen zijn
  • Zowel snoerloos als met netsnoer bruikbaar
  • Afwasbaar

Minpunten

• Geen accustatus indicator
  • Gemiddelde kwaliteit accessoires

Daan 21-11-2019

Super fijne tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

Ik was al een tijdje opzoek naar een goede tondeuse maar was wel opzoek naar 1 waar ik niet continu de kapjes van hoef om te wisselen om de mm te bepalen. Bij de Philips hairclipper is dat niet meer nodig je kan deze eenvoudig op het toestel doormiddel van draaiknop instellen. Ook is de tondeuse voorzien van een turbo stand dat is ook echt top. Wat ook zeer prettig is dat je tondeuse in z’n geheel kan afspoelen onder de kraan. Daarbij heeft de Philips hairclipper ook een lange accuduur. Al met al een fijne tondeuse en zeker het geld waard.

Pluspunten

• Geen opzet kapjes
  • Standen goed in te stellen op het apparaat
  • Afspoelbaar onder de kraan
  • Lange accuduur

Gerwin 21-11-2019

Degelijke, praktische trimmer

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7650

Bij het openen van de verpakking merk je meteen dat je een compleet product in handen hebt. De trimmer ligt prettig in de hand en voelt degelijk en daardoor ook veilig aan. Dat de trimlengte in veilige kleine stapjes instelbaar is, is erg prettig. Dat het onder de kraan afspoelbaar is, is natuurlijk eveneens erg gemakkelijk. Ook lange haren worden goed geknipt/getrimd. Snoerloos én met snoer te gebruiken. Met een volle accu ruim tijd voor vele trimbeurten.

Pluspunten

• complete set
  • goede prijs kwaliteit verhoudind
  • goede accu