Logitech K120 - Reviews

qwerty
Draadloos
Sneltoetsen

Ivan07 27-01-2014 Product paar dagen in bezit

Alles aan dit toetsenbord is prima maar het belangrijkste, het typen scoort bij mij middelmatig. Ik kan maar niet wennen aan de kleine Shift-toets en de grote Enter-toets. Regelmatig tik ik er naast en verschijnt er een back-slash teken op het scherm. Inmiddels mijn Microsoft-toetsenbord weer aangesloten en die typt nog veel beter als dit toetsenbord. Al met al jammer.

Piet Piraat 1 04-03-2012 Product paar weken in bezit

Dit toetsenbord heeft een goede vorm, typt zeer prettig en stil, is via USB aan te sluiten en doet precies wat ik van een toetsenbord verwacht, en dat echt voor een super prijs!

Patrick67 18-12-2010 Product paar dagen in bezit

Dit is nog eens wat je noemt een no-nonsense toetsenbord: of in gewoon Nederlands: een toetsenbord waar een toetsenbord voor bedoeld is: lekker compact, fluisterstil, geen overbodige toetsen die je nooit gebruikt. Het typt heerlijk en geeft je echt het gevoel dat je met een heel duur toetsenbord aan het werk bent. Niets is echter minder waar; ik kocht dit toetsenbord bij een lokale winkelier voor 9,99 euro. Moest wel op de advertentie van de website afgaan, want ze lagen niet in de winkel. Maar toen ik naar de advertentie op de website verwees, ging hij snel een doos achter halen. Echt logitech, maar in een kartonnen (niet groen-witte doos; OEM noemen ze dat). Nou, voor mij mag het op deze manier altijd OEM zijn. Super kwaliteit voor een SUPER prijs.