Logitech Wireless Combo MK330 - Reviews

Bekijk 5 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Wireless Combo MK330 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Henk 07-08-2018

Duidelijk Toetsenbord MK 330

Makkelijk toetsenbord . Inpluggen en alles werkt naar behoren. Eenvoudig maar wel alles op zijn plaats.

Pluspunten

• Plug and play
  • Alles werkt

Minpunten

• Kleine muis

Snozia 08-04-2015

Aansluiten gaat prima en het werkt direct. Maar van de kleine muis krijg ik RSI-klachten en mijn handen zijn echt niet groot. Het toestenbord werkt op zich lekker, maar de kleine Shift-toets en de grote CapsLock zijn een drama. Bij elke hoofdletter die ik typ, raak ik de CapsLock aan. Zeer irritant!!
Omdat ik hem al ruim 3 weken heb, mag ik hem niet teruggeven, alleen ruilen voor andere Logitech set die dezelfde eigenschappen heeft. Miskoop!

spacegremlin 13-03-2015

Helaas zijn de f-toetsen wat klein. maar goed dat is wennen.
de muis zelf vind ik ook aan de wat kleine kant. jammer want ik vond mijn vorige al net aan.

Voor de rest niks mis mee doet wat hij moet doen.

Wel apart trouwens dat je een toetsenbord besteld met een rode rand, en dat je er krijgt met een grijze rand. Nu vind ik dit geen probleem maar wel apart.

Jaggy007 02-02-2014

Mooie keyboard (K330) en muis (M215). Typt lekker en voelt goed aan. Veel quickaccess knoppen o.a. Alt-tab, internet, terug naar bureaublad, calc, VLC(mediaplayer) en media knoppen (volume, play/stop etc). Wel jammer dat er geen num/caps lock verlichting bij is. Muis werkt perfect. Beide verbonden aan 1 nano usb ontvanger die je tevens ook in je muis kan opbergen als je op reis bent. Netjes dat er ook batterijen bij geleverd zijn.

RDX500 16-06-2013

Ik had dit toetsenbord aangeschaft om via mijn laptop en een aparte monitor goed te kunnen telewerken. Ik werk veel met spreadsheets en daarom is een grote monitor en een goed toetsenbord wel fijn.

Het aansluiten van het toetsenbord was een fluitje van een cent. Je hoeft alleen maar de kleine usb dongle in de computer te pluggen en het plastic tussen de meegeleverde batterijen te verwijderen. Mijn computer met Windows 7 herkende de hardware en installeerde automatisch de benodigde driver.

Het toetsenbord is erg dun maar voelt solide aan. Het heeft rubberen voetjes zodat het niet verschuift, wiebelt, of tijdens het typen rammelt. De aanslag vind ik zelf niet super. De toetsen moet je net iets te ver indrukken en klinken wat plastic. Verder vind ik het jammer dat de linker shift knop aan de kleine kant is, hier moest ik aan wennen. Ook was een lampje voor numlock handig geweest.

De muis werkt uitstekend en voelt goed aan. Hij is niet te licht en is evenals het toetsenbord mooi afgewerkt.

Al met al was ik redelijk tevreden met de MK330 ware het niet dat na 6 weken de toets van de 'u' niet meer werkte. Gelukkig kon ik het toetsenbord ruilen en een andere uitzoeken maar ik geef dus 1 ster voor de degelijkheid (nul is niet mogelijk). Dit is eigenlijk jammer want voor de rest is de kwaliteit goed. Wellicht had ik pech en net een slecht exemplaar in handen. Desalniettemin had ik van Logitech beter verwacht.