Vaillant calorMATIC 350 - Reviews

Slimme meter
Afstandsbediening

4,5

Ger 06-02-2017

Waardeloos product, alleen hoge of lage temp. instelbaar.

Na aanschaf nieuwe Vaillant ketel werd deze "klok" thermostaat geplaatst. Wat een slecht product! Mijn 20 jaar oude Itho klokthermostaat is 100 maal beter! Nu heb ik slechts 3 tijdsvensters (Itho 16x) voor de schakeltijd en nu slechts 2 temperaturen dus of laag of hoog. Bij de Itho kon ik bij elk van de 16 tijdsvensters een temperatuur invullen van 5 t/m 30 graden in stappen van 0,2 graden. Bij de Itho hadden we na de juiste instellingen geen omkijken meer naar de temperatuur. Nu moeten we telkens weer met de hand de temperatuur bijstellen. In vergelijking met andere merken klokthermostaten die nu aangeboden worden is dit echt de slechtste met de minste instelmogelijkheden. Waardeloos product dus. Ik snap niet dat Vaillant zo'n product kan leveren. Niet van deze tijd meer.

Pluspunten

Minpunten

• Slechts 2 temperatuurstanden mogelijk
  • Slechts 3 schakeltijden mogelijk

Gjvd 12-04-2018

Gebruik thermostaat.

Begrijp niet dat men een 1 geeft voor dit apparaat. Je kan er precies meedoen wat je hiervan mag verwachten. Is heel duidelijk en goed te hanteren. Prima apparaat. Niet bestuurbaar via een app. Als je dat wenst moet je aan ander apparaat aanschaffen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten