Philips 43PUS7906/12

Bekijk 6 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l*******@g******** 08-11-2023

niet wat je zou verwachten

Geschreven voor: Philips 43PUS7906/12

De afstand bediening heeft snel de geest gelaten en was niet meer te vervangen.
Nu genoodzaakt om met een alternatieve afstand bediening te werken die helaas ook niet lekker werkt.
Beeldkwaliteit, kleur en geluid zijn wel goed.
Helaas is de kwaliteit niet altijd even goed , wanneer netflix op de pc wel werkt zijn we minuten aan het wachten op de tv voordat hij echt beeld geeft en soms is de kwaliteit dan erg onder de maat.
Tot op heden nog niet de oorzaak hiervan kunnen achterhalen, ook als de updates gedaan zijn kan dit probleem zich voordoen.
De update uitvoeren is ook nogal ingewikkeld en erg ongemakkelijk aangezien je die zelf moet opstarten.

Pluspunten

• kleur
  • grootte

Minpunten

• afstandbediening
  • traag
  • lastig te updaten

w************@g******** 20-07-2022

Wouter

Slechts service.
Sowieso koop ik nooit meer iets van Philips. Naar vier weken gebruikt te hebben moest ik hem opsturen naar Mijdrecht voor reparatie. We zitten nu al weer vier weken zonder tv.
Omdat ik het geld niet heb voor een grotere tv die thuis gerepareerd wordt moet ik hem opsturen, en zitten we zonder.

Pluspunten

• Niet

Minpunten

• Slechts service.
  • Geluid

M HV 08-06-2022

Beter niet kopen, functioneert niet zoals het hoort

Geschreven voor: Philips 50PUS7906/12

TV in oktober gekocht, na 5 weken kregen we haperend beeld als we via de Smart TV functie (apps zoals Netflix) keken. Digitale tv via HDMI gaat wel prima.
TV opgestuurd ter reparatie, maar kwam beschadigd terug én het haperende beeld was er nog steeds. Nieuwe tv gekregen, zelfde model, binnen 6 weken weer haperend beeld. Via Philips advies gekregen om te resetten, toen leek het probleem opgelost. Nu weer krap 6 weken verder wéér haperend beeld.
Kortom: Koop deze tv niet! Je ontvangt een ondeugdelijk product en blijkbaar is het in de hele serie, want meerdere mensen melden dit en onze vervangende tv geeft exact hetzelfde probleem als de eerste.

Pluspunten

• Ambilight is mooi, sfeervol

Minpunten

• Haperend beeld bij SmartTV functies

Peggy van den Berg 10-02-2022

Mooie tv, voice-control ontbreekt.

Geschreven voor: Philips 55PUS7906/12

Mooie tv, Ambilight zeer indrukwekkend.
Aansluiten ging makkelijk.

Beeldkwaliteit oké, niet spectaculair, geluid goed, apps wat traag.

Helaas geen voice-control, terwijl dit wel in de specificaties staat, daarom terug gestuurd want de afstandsbediening ligt niet heel lekker in de hand en bediening is niet via een app op de telefoon te regelen.

Pluspunten

• Ambilight is schitterend
  • Aansluiten gaat makkelijk

Minpunten

• Geen voice-control
  • Apps wat traag.

a******@l****** 27-01-2022

Philips tv

Geschreven voor: Philips 43PUS7906/12

Mooie tv. Mooi beeld. Led licht erachter. Gekozen omdat ik de app van T-Mobile thuis erop kon doen.draadloos tv kijken.

Pluspunten

• T-Mobile app erop kan.

OKoop 13-12-2021

Prima TV, vrij traag.

Geschreven voor: Philips 50PUS7906/12

Goede beeldkwaliteit, en de ambilight is goed. TV is licht en vrij dun, heeft genoeg verschillende ingangen en is prima milieubewust. De smartfuncties en beschikbare apps zijn voldoende. Wel is de geluidskwaliteit niet heel hoog, en is de TV veel trager dan ik verwacht had. Soms lukt zelfs het openen van een app pas na de derde keer. Dan is mijn eigen chromecast nog wel beter (afgezien van de beeldkwaliteit)

Pluspunten

• Beeld
  • Ambilight
  • Gewicht
  • Aantal ingangen

Minpunten

• Snelheid
  • Geluid