Samsung QE65Q900TSL QLED - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

MarkMR 18-12-2021

Mooie beeld snelle apps

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

Mooie blikvanger welke zeer strak op de muur hangt. Beeld is prachtig en de apps werken vloeiend. Dit maakt het gebruik van de vele beschikbare apps een plezier.

Anoniem 17-12-2021

Prachtige grote TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

De televisie geeft perfect beeld. 8K is echt haarscherp. Alleen jammer dat de tv best wel weerspiegelt en als hij uitstaat lijkt het of het scherm helemaal golft! Verder prima tv

Moon8251 27-11-2021

Super tv

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

Wij zijn erg blij met deze super tv. Beeldkwaliteit is helemaal geweldig. De extra functie van Ambient Mode is top! Altijd een leuke achtergrond en geen donkere scherm in de woonkamer.

bak 10 27-11-2021

een aanrader

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

ik vind het een hele mooie tv , prachtig helder beeld, en heel rust gevend om naar te kijken, makkelijke bediening.
beetje nadeel, de spraak opdrachten moeten in het engels voor veel oudere een probleem.

Abani 19-10-2021

Vision for Future

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

Seems outstanding product from Samsung. Need some time to be hands-on on the features. Excellent sound quality without soundbars.

Janneman52 01-10-2021

Werkelijk een super tv met mooi beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

Was op zoek naar een grotere tv voor een redelijk bedrag en goede eigenschappen zoals beeld, geluid en mogelijkheden. Voor mij bleek dit de juiste keuze. Heb er tot u toegeven spijt van.

Siavosh 28-09-2021

Opeens komt geen enig geluid uit TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

Eerlijk gezegd ben ik een beetje teleurgesteld in deze 8K tv van Samsung omdat zijn er witte bandjes in achtergrond te zien wat irriteert me omdat tijdens het kijken van film valt gewoon op en soms komt opeens geen geluid uit TV en dat moet ik TV helemaal uit en weer aanzetten om dit probleem op te lossen

Anoniem 27-09-2021

Best 8k screen there is!

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

Perfect 8k screen on a huge 85 screen tv!
It uspcales everything i watch and have a anti reflective screen and high peak brightness, so even on a sunny day everything looks beter than in real live. Now i never have to leave my house again to see the beauty of the world.lol

Antoon35 17-09-2021

Goed alleen kleuren lijken toch minder sprankelend

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

Om de tv te koppelen aan Q700T had heel wat voeten in de aarde, nu lijkt het stabiel en te werken, maar de reden hoe dat ineens wel zo is is onduidelijk. Daarnaast lijkt deze tv in de winkel veel sprankelende kleuren te hebben dan als hij thuis staat. Het smart gedeelte inzake koppelen is niet stabiel.

MichaelE 07-09-2021

Prachtige tv voor een paar maanden.

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

De eerste keer is mijn tv na een dag omgeruild. De antireflectie laag liet los met het verwijderen van de folie. Heel netjes is door Samsung de tv omgeruild. Ben een paar maanden heel gelukkig geweest met de tv. Prachtig beeld en design. Nu heb ik met bepaalde kleuren in beeld (blauw/wit/ groen) een soort van grijze lijnen/kleine vierkantjes door het beeld lopen. Erg jammer voor een tv van deze prijs.. weet niet of dit vanaf het begin al was maar nu ik het heb gezien kan ik helaas niet meer genieten van de tv.

Anoniem 19-08-2021
Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL QLED

Mooie grote dunne tv van 85 inch!.
Word geleverd met "no gap wall mount" en de one connect box.

*De wall mount:
Lastig (onhandig) te instaleren door de bijgeleverde opgevouwen papiertjes die je moet uitvouwen en op je muur moet plakken met stikkertjes die lastig plakken. En dat wil je natuurlijk waterpas. Na 4 x eraf te zijn gevallen maar met hulp snel de gaatjes afgetekent.
(Zeker niet alleen op te hangen, me voorgaande 75 inch wel alleen gedaan)

*de one connect box
Mooi zwaar. word vrij warm dus in een afgesloten kastje lijkt me niet handig ( nu een usb computer ventilater besteld, gat gemaakt in kast zodat het wat ventileerd daar).
Mooie lange kabel 5meter plug en play.

*de tv 85Q950tstxx
Heel strak, egt een schilderij aan de muur en dan met dat formaat, gewoon wow!
Is het een aanrader om 8k te nemen. Nee
Ik heb een 75 ich qled en voor me gevoel geeft die mooier beeld als deze tv.
Er zit een laag op het schern en als daar een lampje in schijnt of een reflectie dan zie je die gelijk horizontaal door het hele beeld als en soort regenboog.
En na wat tweaken in de instellingen de helderheid goed gekregen. Want wat deze tv graag doet is zelf bepalen welke beelden moeten worden opgelicht en welke donkerder moeten worden. Wat alleen uit te zetten is bij "film" instellingen.

Al met al een hele mooie tv maar niet volledig ze centen waard.

VVisje 09-08-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

Wat een geweldige televisie en het beeldkwaliteit echt helemaal het eind. Ik kan niets anders zeggen dan geweldig!

Anoniem 09-08-2021

goede beeldkwaliteit maar slechte smart tv!!

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

We zijn super tevreden met de Desing, beeldkwaliteit en ook de geluid. Maar als het om de samrt TV gedeelte en vooral Wifi verbinding of koppeling met de smart phone gaat, dan doet het deze TV minder goed. we hebben ook een Samsung S21 thuis en de koppeling tussen beide devices is altijd matig, terwijl als we ons telefoon koppelen aan de Philips tv van ons die 4 jaar ouder is, gaat het snel en zonder verbinding problemen kunnen we film streamen vanuit de telefoon naar de TV. en ook scherm traagheid is te merken als we met ons PS5 te gaan gamen. voor echte gamers is deze TV ook niet echt aan te raden. vooral voor de games waar de milliseconden ook meetellen.

Quoc 03-08-2021

GEWELDIG

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

Mooie tv, veel mogelijkheden en super helder beeld.
Afstandsbediening is wel klein voor zo'n grote 75" tv :)

Richard 1968 12-07-2021

Regenboog in scherm

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

Was uitermate tevreden over mijn QE65Q90R maar wilde een upgrade naar een 75 inch model.
Uiteindelijk voor de 75Q950TS gekozen mede door het design en de One Connect Box.
Helaas ben ik alles behalve tevreden over het beeldscherm.
Heb al bij enige lichtinval al last van een regenboog in het scherm. (zie foto's)
Foto's zijn gemaakt in de vroege ochtend en raam is aan de noordzijde dus niet zo dat er volop licht naar binnen komt.
Dit probleem had ik niet bij mijn vorige Samsung TV.

Zoals Samsung aangeeft:

"Anti-Reflection is een slimme filter op het scherm die reflecties op het scherm tegengaat. Kijk op klaarlichte dag naar een film, zonder hinderlijke reflecties en geniet van het uitstekende contrast van uw QLED TV."

Kan ik dus helemaal niet beamen.
Fout in de productie?
Indien er geen oplossing komt dan gaat deze retour.
Hoop op een snelle reactie.

ArtH 01-07-2021

Mooi strak design met top beeld prestaties.

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

Superstrak beeld met waanzinnige kleuren, diepte en details.
Voor snelle beelden dien je wel te spelen met oa de motion-settings en gebruik maken van high end kabels om het beste uit dit beeldscherm te halen en beeld vertraging te onderdrukken. Ook zonder tv te kijken is het art-work aan de muur.

Guust 26-06-2021

Blij met deze topperrrrr!

Geschreven voor: Samsung QE65Q950TSL QLED

Gekocht vanwege de uitstraling vanuit de reclame. Strak design, fantastisch beeld en met maar 1 kabel in het zicht. Product gekocht ondanks de relatief hogere prijs. TV is geheel naar verwachting en is een sieraad aan de muur. Geluid zou beter kunnen, echter met een Bose 1-2-3 Acoustimas gekoppeld, geen probleem. Minpunt, ietwat hoog batterij verbruik van de afstandsbediening, zonnecellen zou een uitkomst zijn. Voordeel, afstandsbediening is op basis van Bluetooth, richten is niet meer nodig en TV is ook via een app te bedienen. Kortom, top product!

Pluspunten

• Design en uitstraling
  • Gebruiksgemak, intuïtief.
  • One cable en losse one connect box
  • Bluetooth afstandsbediening
  • No gap wand bevestiging

Minpunten

• Hoog batterij verbruik afstandsbediening
  • Vertraging bij aanzetten TV, ca 10 sec
  • Inladen TV gids aanzetten relatief lang, 10 sec
  • Opname te kort bij direct opnemen programma

Henkie 08-06-2021

Strak design

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

Het is een mooi smal toestel en strak afgewerkt en met 1 kabel naar de bedienings unit kan je die mooi wegwerken.
Dit is me eerste Samsung maar ik ben erg gecharmeerd geworden op dit merk.

Mawu 05-06-2021

65Q950TS

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

Een hele goede haarscherpe tv van Samsung.
Beschikt over 4 en 8k beelden.
Kleuren komen goed tot recht .
Gebruik instellingen op natural omdat alles levendiger staat.
Het is kijken en genieten en heeft een bioscoop
gevoel.
Wou eerst neo qled was mij veel te duur maar dit model overtreft alles qua beeld en geluid via mijn nieuwe denon 4700h 8k reciver upgrade model
Dus ben klaar voor de toekomst en ben dik tevreden.
Samsung is nr 1 op alle electronica producten .

Anoniem 03-06-2021

Probleem scherm

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL QLED

Ik had de TV nog maar één week, toen moest het scherm al vervangen worden en daarna een paar storingen gehad (scherm op zwart) dus niet best.