Samsung QE43LS03RAS QLED - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,25 cm dikte
43,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Charles 30-12-2019

Zeer matig

Om 3 redenen een lage waardering:

1) de TV heeft enorm veel last van backlight bleeding, ofwel zwart is niet echt zwart, zeker niet in de hoeken. Sterker nog zelfs bij kleur / normaal TV kijken kan je de “overbelichting” in de hoeken zien. Dit verwacht je bij een TV van onder de 600,- euro, maar zeker niet bij een tv van deze prijsklasse. (Google maar eens Samsung the frame backlight bleeding en bekijk de commentaren en foto’s zelf).
2) De TV werd overal ook bij Samsung zelf met gratis lijst en de welbekende additionele voorwaarden. TV gekocht, blijk de Nederlandse winkel niet mee te doen met deze actie. Stond achteraf ook in de voorwaarden van Samsung (winkel stond niet in de lijst van deelnemers). Naar mijn mening belachelijk of iedereen in die de TV in NL koopt krijgt de lijst of niemand, tenzij je dat ook heel duidelijk in eigen advertenties vermeld en niet met zo’n * waarbij je naar een site wordt doorverwezen en dan vervolgens alles moet gaan lezen of je wel aan de voorwaarden voldoet. Samsung gevraagd om coulance, door bijvoorbeeld de lijst met korting te verkopen, echter standaard mail terug... met nee eigen schuld, jammer!
3) Het is duidelijk dat bij de 43” en 55” een actie is geweest voor reviews op kieskeurig, 200+ reviews en allemaal positief. De vraag die ik mij dan stel; hoe objectief zijn die reacties als er iets te verdienen valt bij positive review....

Positief aan de TV:
Hij hangt erg mooi en strak aan de muur, de art modus is ook super en werkt goed.

De vraag is of je deze vrij dure tv moet kopen..... het hangt er van af, wil je vooral een kunstwerk aan de muur en casual tv kijken, kopen. Nadat je een behoorlijke tijd hebt gespendeerd, de actievoorwaarden te checken en er zeker van bent dat jouw tv er onder valt of je het niet erg vind om nog eens een 100 tot 200 euro extra uit te geven aan de lijst zodat het echt een schilderij lijkt. + je hebt een abonnement nodig voor de art store 5+ euro in de maand. Vandaar de lage waardering voor vormgeving, je moet extra’s hebben zodat de tv een schilderij lijkt.

Wil je meer films en series kijken (zeker de gene met donkere achtergronden) niet doen!

Pluspunten

• Strak aan de muur
  • Lijkt net een echt schilderij

Minpunten

• Ernstige Backlight bleeding
  • Relatief duur
  • Art store abbo duur

hans 18-03-2020

met jouw commentaar op deze TV had ik hem gelijk ingepakt en terug gestuurd en niet eens de moeite genomen om hem strak tegen de wand te monteren.

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

E.N. uit het Noorden 28-03-2020

Samsung The Frame QE65LS03RAS

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Geweldig veel mogelijkheden en een super beeld kwaliteit
The One Connect Box is een uitvinding voor de toekomst
We hebben in combi een soundbar van Samsung erbij gekocht. Super hoe het werkt en functioneert. Zeker met een 65inch scherm ervaar je de bioscoop ervaring

Pluspunten

• One Connect Box
  • Plug en Play

Minpunten

• Jammer dat je de lijsten apart moet bestellen

Ria.jan 28-03-2020

Mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Zeer mooie uitstraling plaatje in huis geen storend zwart vak tegen de muur
Scherp beeld goed geluid

ZME 27-03-2020

Super gaaf design

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Ik heb hem gekocht vanwege het feit dat wanneer de tv uitstaat je een mooie schilderij aan de muur hebt hangen. Geen inkijk meer aan de zijkant door de lijst die erom heen zit. Straks tegen de muur aan en geen 100 kabels aan de muur maar 1. Waarbij je d.m.v. 1 afstandsbediening alles kan doen. Hoe tof!

Robert 27-03-2020

Erg mooi meubelstuk ipv een TV.

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Erg mooie TV welke strak op de muur is bevestigd. Scherp beeld en fantastische uitvinding om met 1 dun kabeltje naar een verzamelbox gaat.

• gebruiksgemak

Fred 26-03-2020

Mooi beeld

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Mooie platte tv met een 6 maanden gratis art abonnement.
Fijn geholpen via de chat door Sabrina. Wij hebben de tv aan de muur gehad ben waardoor het net een schilderij is als hij uit staat. We hebben er andere lijsten omheen gehangen zodat het een mooie fotowall is geworden. Over de tv zelf kan ik nog niet veel zeggen omdat we hem pas een dag i huis hebben.

Wouter 25-03-2020

Combinatie van tv en schilderij

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Het mooie van The Frame is dat je, wanneer de tv uit staat, een prachtig schilderij aan de wand hebt. Niet meer zo'n lelijk zwart scherm. Vooral bij een grote tv een must vind ik.

Emile 24-03-2020

Mooie strakke vormgeving

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

De enorme goede beeldkwaliteit. En de mogelijkheid een kunstwerk op het beeldscherm te tonen als de TV uitstaat.

Pluspunten

• Vormgeving
  • beeldkwaliteit

Snne 24-03-2020

Prachtig!

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Staat mooi aan de wand in ons nieuwe huis. Door de mooie lijst net een schilderij. Geen saai zwart groot scherm meer in de kamer.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Helder beeld

Philip 22-03-2020

Zeer fraaie tv!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Zeer fraaie tv! Design is top. One connect box is top. Beeldkwaliteit is goed, echter heeft ons scherm veel last van backlight bleeding.

• One connect
  • Qled 4k
  • Wallmount

Minpunten

• Backlight bleeding

Maarten 22-03-2020

Mooi beeld, goed geluid.

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

We wilden graag niet meer een zwart vlak in de kamer en dit is een goede oplossing.
Gewacht op de QLED variant, prachtig beeld en goed geluid.

Pluspunten

• montage, supermooi
  • beeld

Minpunten

• geluid goed, tzt een soundbar erbij.

Cees20 20-03-2020

Fantastisch beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Wij hebben sinds twee dagen een 55 inch " the frame" QLED tv. De installatie was goed zelf te doen aan de gipswand door de meegeleverde set.
Helaas zat er een fout in de invisible vale. Hierdoor werd de HDMI via de one connect box niet herkend.
Gelukkig leverde de dealer (platte tv.nl) goede service en is de kabel vervangen.
We hebben een prachtig scherp beeld en het geluid van de tv zelf is zeer goed, ondanks dat we toch gebruik gaan maken van onze soundbar.

Wuijtske 19-03-2020

Geweldige tv The frame 65 inch QLED

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Wij hadden een OLED tv van LG, deze hebben we nu vervangen voor The Frame.
Wat een geweldige tv is dat, super groot maar dat is totaal niet erg aangezien het net een groot schilderij is als hij uit staat.
En om film te kijken kan het niet groot genoeg zijn.
Ik vind het nu al een echte aanrader!!!

Jan 19-03-2020

Samsung The Frame QE49LS03RAS

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Mooi tv met prachtig schilderij effect , plat aan de muur. Zal ik zeker aanbevelen voor iedereen , valt niet op als hij uitstaat !
Mooi om een eigen lijst uit te kunnen zoeken welke in je interieur past.

Pluspunten

• Plat aan de muur als schilderij
  • Prachtig beeld

Guido 19-03-2020

Echt een mooie TV

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Een super mooie tv, helder beeld. Goed te monteren dit wel echt met 2 mensen. Erg dun, mooie lijst, onopvallende kabel en de one connect box valt totaal niet op bij ons in de kast. Het is even een aanschaf maar dan heb je ook wat! Echt een toevoeging aan ons interieur

Pluspunten

• Onopvallende kabel
  • Schilderijen functie

Fantastisch mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Geweldig mooi design, net een echt kunstwerk! Haarscherp beeld, mooie afwerking, ideaal met de one connect box! Installeren en ophangen makkelijk zelf te doen! Fantastisch product!

Mooi Beeld en veel opties

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Vandaag geleverd en aangesloten. Eerste indruk is WOW.
Zeer mooi groot TV. Heel veel apps die je kan gebruiken en heel veel opties. Moet alleen nog op de muur hangen en samsung heeft nu acties.

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Afgelopen maandag besteld en sinds woensdag in gebruik genomen. Wat een geweldige ervaring us dit! Een tv en schilderij in 1. Hiermee laat Samsung zien wat het kan met tv’s. Geweldige design en de userinterface subliem. Een echte aanrader!!

Bert404 19-03-2020

Een uitstekende tv

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Deze tv nu een week in huis voldoet aan alle verwachtingen eindelijk niet zo,n groote
Geen zwarte plaat aan de wand.
Over het geluid had ik nog mijn twijfels om dat ik dan nog niet in de winkel had gehoord en de tv er wel dun uitzag, maar het het valt niet tegen voor mij geen soundbar nodig.
Het tv beeld is ook er mooi en ziet er goed uit
Ook de aansluit kabeltje valt niet op