Panasonic KX-TGD323 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TGD323 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j************@k********* 24-04-2024

Een prima telefoon!

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD323

Ik wilde deze telefoon graag testen omdat ik voordelen zie. Ik ben veel onderweg en dan wil ik niet worden gestoord voor wissewasjes. Daarom is mijn mobiel nummer alleen bekend bij een kleine groep mensen en kan ieder ander mij bereiken via mijn vaste telefoon, uiteraard mét een antwoordapparaat.
Verder zijn voor mij meerdere handsets handig, omdat ik mijn werkkamer op de bovenverdieping heb. Als de telefoon gaat wil ik niet telkens naar beneden moeten lopen. Voor mensen die slecht ter been zijn en moeilijk kunnen traplopen kan dat dan zelfs gevaarlijk worden.
Maar nu de telefoon. Aan de hand van de handleiding is de telefoon snel te installeren. Deze is duidelijk met veel tekeningen. Alleen taal, datum en tijd worden gevraagd en je kunt bellen en je bent bereikbaar.
Er zijn veel instellingen/mogelijkheden, die uitgebreid zijn beschreven met uitleg en programmering. Niet iedereen heeft deze extra’s nodig (bijvoorbeeld de babyfoon), maar gelukkig zijn ze niet geactiveerd en kan iedereen de telefoon gewoon gebruiken zonder deze extra’s.
Toch wil ik enkele extra’s toelichten!
Babyfoon belt naar een andere handset of naar een externe telefoon
Equalizer geluidsysteem aan te passen (lage tonen / normaal / hoge tonen)
Alarmklok/wekker met sluimerfunctie
Niet-storen-modus met start- en eindtijd
Toetsenblokkering
Uit te breiden tot 6 handsets
Al met al een uitstekende telefoon met (te) veel mogelijkheden.
Jan S.

Pluspunten

• de extra handsets
  • antwoordapparaat

Minpunten

• nummerherkenning

Ancolo 23-04-2024

Gewoon een goede huistelefoon

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD323

De Panasonic KX-TGD323 is met duidelijke instructies in een mum van tijd geïnstalleerd, zelfs voor niet-technische gebruikers. De telefoon blinkt uit in geluidskwaliteit, met heldere gesprekken zonder ruis, zelfs in minder optimale omstandigheden. De verbinding is stabiel en betrouwbaar, wat cruciaal is voor een huistelefoon.
Dankzij de lange accuduur hoef je je geen zorgen te maken over een lege batterij, zelfs bij intensief gebruik. Beltonen zijn duidelijk hoorbaar en het antwoordapparaat registreert berichten met helder geluid, zelfs van een afstand. De "niet storen"-modus met nummerkeuze geeft je controle over je bereikbaarheid. Ongehoorige nummers blokkeren zorgt voor extra rust. Een doorschakeloptie naar een mobiel nummer zou de functionaliteit nog verder verhogen. Desondanks is de Panasonic KX-TGD323 een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een betrouwbare telefoon met handige functies. De gebruiksvriendelijkheid en de talrijke voordelen maken deze telefoon een echte aanrader.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Niet doorschakelen naar mobiel

Let te H 22-04-2024

Heeft veel mogelijkheden!!

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD323

Ben in de gelegenheid gesteld om de Panasonic KX-TGD323 met drie handsets een tijdje te testen.
Met de duidelijke instructies van de papieren handleiding was deze plezierige telefoonset makkelijk te installeren! De telefoons hebben een mooi strak Zwart/Grijs/Zilver design, en liggen comfortabel in de hand, een duidelijk in geluid antwoordapparaat is geïntrigeerd in het basis station! Een nieuw bericht wordt weergegeven met rood signaal op basis station.
Een verlicht display en niet al te kleine soft toetsen. Maar waar het om gaat, de telefoon heeft een uitstekende ontvangst en geluidskwaliteit, en is in bel volume in te stellen!!
Nummers zijn makkelijk in te voeren in het telefoonboek . Kortom een fijne set!!
Maar…wel vreemd dat in de tekeninvoer het plus+ teken ontbreekt welke ik altijd gebruik voor het invoeren van internationale telefoonnummers inplaats van de dubbel 00

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • mooi design
  • Uitstekend geluid

Minpunten

• Geen plus+ teken in de tekeninvoermodi

Cor Leening 15-11-2016

Handig in gebruik en duidelijke speaker op handsfree.

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD323

Prima toestel met handige bediening en duidelijke handsfree speaker. Makkelijk te bedienen en groot geheugen voor opslag van 120 contacten die makkelijk toegankelijk zijn.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Opslag voor 120 contacten