Panasonic KX-TGD320 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TGD320 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Patricia 12-11-2017

Goede accuduur, handig in gebruik

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD320

Dit is een erg fijne telefoon in gebruik, eea wijst zich vanzelf. De handleiding is duidelijk en overzichtelijk. Vooral de accuduur is erg prettig met gemak kun je hem dagenlang gebruiken maar je kunt er ook voor kiezen hem elke avond op de lader te zetten natuurlijk. Als hij bijna leeg is geeft hij aan hoe lang hij opgeladen moet worden voor hij weer helemaal vol is. De toetsen zijn makkelijk te bedienen en niet te klein. Er is een ruime keuze aan beltonen zelfs voor de kerstdagen. Iets wat ik wel kon waarderen! Er passen meer dan genoeg contacten in het geheugen (120). Ook kun je gebruik maken van het antwoordapparaat. Het scherm heeft een prettige verlichting niet al te fel. De toetsen zijn ook verlicht maar pas als je hem gaat gebruiken dus niet constant. Al met al een hele fijne huistelefoon!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Batterijduur
  • Geeft aan hoe lang hij opgeladen moet worden.
  • Vele beltonen
  • Toetsverlichting

Minpunten

• Het toestel had ietsje kleiner gemogen

Anja 07-11-2017

Stijlvol en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD320

Een ontzettend mooie telefoon! Hij is prettig om in de hand te houden, stevig materiaal, niet van dat breekbare plastic. De toetsen zijn prettig in te drukken. Het geluid is ook erg goed: Geen ruis of echo! Luidspreker is ook goed te gebruiken. We zijn niet van al die extraatjes op een toestel en hoewel het op dit toestel allemaal wel kan, kunnen we het ook prima zonder alle extraatjes prettig gebruiken. We waren op zoek naar een nieuw toestel (oude Panasonic kapot na vele jaren) en hiermee heeft Panasonic voor ons een handzaam toestel op de markt gebracht.

Pluspunten

• prettig materiaal
  • degelijk
  • goed geluid

Jacksc 01-11-2017

Prima mooi toestel

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD320

Hij is makkelijk te bedienen, geeft mij alles wat ik wil zelfs meer dan ik nodig heb. De speaker stand is zeer makkelijk bij het opschrijven van boodschappen en mijn verminder gehoor aan te scherpen. Het alarm is bijzonder luid en duidelijk zodat ik het goed kan horen.
Ligt prettig in de hand en duidelijke verlichte display.

Pluspunten

• Verlichte toetsen
  • Prettig in de hand

telefoontester 30-10-2017

prima telefoon een aanrader

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD320

Telefoon nu 10 dagen aan het uitproberen. Na het opladen aan de slag gegaan met installeren van de primair voor mij belangrijke functies. Ik heb er een tijdje over gedaan voor ik begreep hoe het werkte. Er staat bij ge gebruiksaanwijzing een aantal symbolen en dan ok drukken enz maar een ok knop was er niet die bleek dan weer op de display te staan. Ik denk dat een geschreven handleiding aan het begin beter werkt voor digitaal minder ontwikkelde personen. Bij voorbeeld het menu bevindt zich rechtsonder op de display. om die te activeren druk op bovenkant van uitschakelknop telefoon enz.
Het toestel ligt prettig in de hand heeft een uitstekende geluidskwaliteit en de batterij blijft verrassend lang in gebruik. Fijn is ook de grote letters op de display.
De mogelijkheden op dit toestel zijn legio. Voor mij niet allemaal nodig maar prima dat er voor ieder wat wils mogelijkheden zijn. Een klein nadeel is dat het antwoordapparaat na maximaal 7 keer overgaan wordt ingeschakeld. Naar mijn mening is dat aan de korte kant zeker omdat dit een enkel toestel is. Ik los het maar op door het aan te zetten als ik wegga niet ideaal dus.
Aangezien ik het apparaat pas kort bezit is de duurzaamheid niet te bepalen maar alles bij elkaar ziet het station en ook de handset er stevig uit. Dit is mijn derde versie van een dergelijk toestel en dit is ongetwijfeld de beste. Kortom ik raad dit product zeker aan.

Leo 29-10-2017

Prima telefoon

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD320

Deze telefoon een week in bezit. Heb ook een mobiele telefoon in bezit maar wil toch niet zonder een huistelefoon. Deze draadloze huistelefoon bevalt tot nu toe prima. De Nederlandstalige handleiding is erg duidelijk en nadat de telefoon opgeladen was, was hij dan ook gemakkelijk in gebruik te nemen. Er is keuze genoeg in ringtones en die kun je in je persoonlijke volume instellen. Hij is gemakkelijk in gebruik en ligt prima in de hand. Een groot voordeel vind ik dat je bepaalde telefoonnummers kunt blokkeren. Het bevat een antwoordapparaat maar aangezien wij die niet gebruiken kan ik hier geen mening over geven. Gesprekstijd en standby tijd scoren ruim voldoende.
Tot nu toe dus prima te spreken en zeker voor deze prijs.
Duurzaamheid kan ik nog geen oordeel over geven na 1 week in bezit te hebben.

Pluspunten

• duidelijk verlicht display
  • makkelijk te bedienen
  • prima vormgeving

jacky 29-10-2017

Prima Telefoon

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD320

Prima draadloze telefoon, toeste ligt goed in de hand. Duidelijke grote toetsen, wel 40 ringtones, en kan lang van het oplaadstation af zonder dat hij leeg is. Heeft een antwoordapparaat wat ook erg prettig is. Hij is simpel in te stellen en voor iedereen te doen. ik mag hem testen en zou het zeker bij mijn vrienden en familie aanbevelen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • ook als babyfoon te gebruiken
  • 40 ringtones

NvOL 29-10-2017

Degelijke telefoon

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD320

Ik mocht deze telefoon testen en dat is fijn want zo kom je erachter wat je eigenlijk nodig hebt. Mijn eisen zijn niet groot en deze telefoon is eigenlijk ruim voldoende voor wat ik "nodig" heb.
De telefoon ziet en voelt degelijk aan, robuust zelfs. De instellingen zijn simpel en ik denk, voor iedereen uitvoerbaar.
Het display is duidelijk, goed verlicht en grote letters en cijfers bij het instellen. Het heeft even geduurd voordat ik door had hoe de beltoon in te stellen maar daar had ik in eerste instantie blijkbaar overheen gekeken, ook goed te doen dus bleek.
De babyfoon funktie heb je niet nodig als je 57 jaar bent, maar wie weet als er eens een kleinkind logeert dat het wel practisch blijkt te zijn.
Het antwoord apparaat heb ik niet kunnen instellen omdat wij via VOIP bellen en al op een andere manier dus het antwoord apparaat hebben ingesteld.

Nadeel: Belvolume is voor mij te zacht, had hem graag nog harder kunnen zetten

Pluspunten

• Grote, degelijke telefoon
  • Duidelijk verlichte disaply

Minpunten

• Het belvolume had ik graag harder gewild

JohnV 29-10-2017

Zeer fijne telefoon

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD320

Bij deze telefoon valt meteen op dat deze erg lekker in de hand ligt mede door het formaat en dat deze ligt gebogen is. De telefoon heeft grote letters en symbolen en ook de toetsen zijn aan de grotere kant zodat je niet snel mis drukt. De display en toetsen zijn verlicht, de kleur hiervan is niet instelbaar. De letters en symbolen komen hierdoor wel een beetje brokkelig over.
De stem van het antwoordapparaat en de handleiding zijn volledig in het Nederlands. Je kunt kiezen uit 40 verschillende ringtones. Zonder opladen gaat de telefoon tot wel 8 dagen mee. Bijzonder aan deze telefoon is dat deze niet alleen een antwoordapparaat heeft maar ook een babyfoon functie die automatisch een andere handset belt als bijvoorbeeld de baby huilt. Daarnaast kan je het geluid automatisch uitschakelen als je naar bed gaat en kun je telefoonnummers van ongewenste bellers blokkeren. Kwalitatief vindt ik de telefoon goed en ook het geluid is voortreffelijk. Handig vindt ik dat de batterijen worden meegeleverd. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed en hierdoor kan ik deze telefoon ook aanbevelen.

Pluspunten

• Babyfoon functie
  • Ongewenste bellers blokkeren
  • Grote display en toetsen
  • Alarmfunctie
  • Antwoordapparaat

Minpunten

• letters op display beetje blokkerig
  • kleur verlichting niet instelbaar

Richard S. 29-10-2017

Gebruiks vriendelijk

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD320

Terwijl ik op zoek was naar een nieuwe huistelefoon kwam uik deze telefoon om te testen. Een zeer compact, gebruiksvriendelijke telefoon. Makkelijk nummers progameren, ingebouwde antwoordapparaat welke simpel is in te stellen. En het meest belangrijke voor mij is de standby tijd. Niet na ieder gesprek je telefoon terug plaatsen op het dokkibgstatio maar gewoon eraf laten.
Kortom een simpele huis telefoon met alles er op en aan.
Enige nadeel is dat een tweede of derde telefoon los moet worden aangeschaft.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Stand nu tijd

Minpunten

• Geen losse standaard extra sets

m pakkert 28-10-2017

mooi toestel

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD320

na da telefoon binnen te hebben gekregen gelijk uitgepakt en aangesloten wat meakelijk ging de handleiding is duidelijk eerst heb ik gewacht tot hij opgeladen was dat ging vrij snel en toen de datum en tijd en jaartal er in gezet wat makelijk ging toen een beltoon uitgezocht was moeilijk omdat ze allemaal even leuk zijn al met al een top telefoon zeker een aan rader

Pluspunten

• makelijk te instaleren
  • mooi design

Angelique681 28-10-2017

Aardig toestel

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD320

Ik heb dit toestel nu een week dus ik moet nog wel wat meer tijd krijgen om alles te kunnen uitproberen. Maar het toestel is makkelijk aan te sluiten en omdat ik hiervoor ook al een soortgelijke huistelefoon had, is het programmeren van de telefoonnummers ook niet erg moeilijk. Daarnaast zit er een duidelijke handleiding bij waardoor het antwoordapparaat instellen, of de beltonen veranderen, niet erg moeilijk is. Het uiterlijk vind ik niet erg elegant, het is niet een design toestel die wat uitstraalt. Het is functioneel en dat is het. Je kan kiezen uit heel veel beltonen, maar echt spannend zijn die niet. Het geluid is prima, ook van het antwoordapparaat. Hij heeft een lange batterijduur, dat is wel lekker, zeker als je hem nogal eens ergens laat liggen nadat je hem gebruikt hebt....😀

Pluspunten

• Goed geluid
  • Antwoordapparaat

Minpunten

• Niet mooi

Cher 28-10-2017

Super

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD320

Wat een super telefoon je kan er echt alles mee ook is het super fijn dat ik nummers kan blokkeren of hem op niet storen te zetten de batterij gaat super lang mee echt een aanrader

Meer 27-10-2017

Voldoet aan de verwachting

Geschreven voor: Panasonic KX-TGD320

Deze telefoon is voor mensen die nog steeds (ook) een vaste aansluiting hebben. Niet iedereen en elk huishouden heeft immers alleen een mobiele telefoon. Wel is het overigens een uitstervende generatie met een vaste telefoon aansluiting.
De keuzes in het verleden waren talrijk op dit vlak, nu is dat veel en veel minder.
Deze Panasonic, niet te duur in aanschaf, voldoet aan de verwachtingen. Uit de niet omvangrijke mogelijkheden, maar wel met het idee dat ze allemaal hetzelfde zijn en bieden, kies je voor een merk dat voor ons betrouwbaar is gebreken, in dit geval Panasonic. Een telefoon met telefoonbeantwoorder die naar verwachting werkt. De gebruiksaanwijzing is soms wat lastig te begrijpen, veel lastiger dan in de praktijk blijkt, maar als alles is geïnstalleerd (antwoordapparaat, beltoon etc.), dan heb je een goed werkende telefoon.
Eigenlijk niets negatiefs op aan te merken en bereik en ontvangst, wat toch de belangrijkste items zijn, die zijn gewoonweg goed. Een goede keuze als je deze Panasonic met antwoordapparaat koopt.
Hoe het apparaat zich zal houden in de toekomst is nog afwachten.

Pluspunten

• niet duur
  • goede ontvangst binnenshuis
  • antwoordapparaat

Minpunten

• minder goede en heldere gebruiksaanwijzing
  • oogt ouderwets
  • mis koppeling met adressenbestand computer