Panasonic KX-TG6823 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TG6823 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jan k 28-05-2019

Geen handsfree, slecht antwoordapparaat

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

Telefoon paar jaar in gebruik. Handsfree stand heeft nooit gewerkt. Antwoordapp. Is niet te verstaan ten tijde dat het bericht wordt ingesproken. Verder werkt de telefoon naar behoren.

Bert Harmsen 05-04-2019

Niet te verstaan

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

De luidsprekers zijn slecht. Het is vaak niet te verstaan. In de gebruiksaanwijzing heb ik zitten zoeken, er is veel bij te stellen maar dit niet. Met deze toestellen blijven we vragen "Wat zegt u?" heel vervelend. Verder ook niet allemaal zo handig.

Pluspunten

• slechte luidspreker, niet te verstaan

Geertje 02-09-2018

Veel problemen

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

Ik heb dit produkt gekocht om de goede revieuws, maar we hebben alleen maar problemen. . Tijdens gesprekken valt de verbinding regelmatig weg. Hij doet het vaak helemaal niet. Nu staat op de display: telefoonlijn controleren. Alles geprobeerd, niets helpt.

Minpunten

• Verbinding valt regelmatig weg.
  • Valt regelmatig helemaal uit

Madelaja 09-08-2018

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

Op zoek geweest naar een wit/zilver kleurig toestel met drie handsets. Dan is er niet veel keuze dus uiteindelijk voor de Panasonic KX-TG6823 gekozen. De resultaten zijn veelbelovend. Duidelijk display, grote letters, grote toetsen. Het adressenboek staat automatisch op alle drie de toestellen. Gebruikersvriendelijk. Dus niets dan positieve dingen. Er is één ding wat mij ontzetten tegenvalt: Het uitluisteren van het antwoordapparaat gebeurt door een Duitse vrouwenstem. Ik heb zelf de meldtekst aangepast dus met mijn eigen stem opgenomen. Het display is wel in het Nederlands. Maar helaas kan de stem voor het antwoordapparaat niet veranderd worden.

Pluspunten

• mooie vormgeving in het zilver/wit
  • duidlijk display en toetsen
  • makkelijk adressenboek (evt. met twee regels)
  • automatisch naar andere handsets

Minpunten

• Duits sprekende dame bij uitluisteren antw.app
  • Bijgeleverde handleiding is alleen in het Duits

vrijevogel!@80; 25-12-2017

vrije!80:vogel

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

Niet duur, eigenlijk geen minpunten. Handig te programmeren Wat erg gemakkelijk is dat hij
meteen bij de 2 andere sets dit niet meer hoeft te doen. Ook de bediening is eenvoudig en wijst dit vanzelf

Rob 26-12-2016

Mooie vormgeving en duidelijk display.

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

Mijn oude Panasonic KX-TCD220 begon na tien jaar nukken te vertonen.
Tijd voor een nieuwe en na veel omzwervingen en reviews toch weer bij Panasonic uitgekomen.
Deze is duidelijker en handiger in bediening dan de vorige maar de techniek verandert natuurlijk ook in de jaren.
Geluid is ook erg goed.
Het gedeelde telefoonboek is ook erg handig, bij de vorige moest ik, als ik een nieuw nummer invoerde, deze verzenden naar de andere toestellen maar deze doet dit automatisch.
Pluspunt is ook dat hij een bericht naar b.v. je Mobil stuurt als het antwoordapparaat is ingesproken.
Mijn oude telefoon had “gesproken nummerherkenning” maar dat kom je nergens meer tegen en dat vind ik jammer want hij vertelde, met mijn eigen stem, wie er belde.
Al met al ben ik zeer tevreden met deze telefoon.
Gekocht bij Cool Blue.

Pluspunten

• Antwoordapparaat melding op Mobil
  • Duidelijk display

Minpunten

• Geen gesproken nummerherkenning

Jan 08-12-2016

Goede vormgeving, eenvoudig bedienbaar, duidelijk display

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

De keuze viel duidelijk op dit apparaat vanwege deskundig advies van het personeel, de prettige advisering, de mooie vormgeving en uitvoering. Na eenvoudige installering en In het gebruik nemen van het toestel klopt wat in de winkel is verteld. Duidelijke display en toetsen, goed geluid, voldoende aantal in te voeren adressen. Diverse functies zijn aanwezig, zoals nummers kiezen, oproepen beantwoorden, telefoonboek, nummerherkenning, namen bewerken of nummers wissen, eco toets aanwezig, alarm in te stellen, antwoordapparaat, afstandsbediening, intercom. Een fijn mooi toestel met twee extra handsets.

Pluspunten

• goed geluid
  • duidelijke toetsen
  • duidelijk display
  • mooie vormgeving
  • goede prijskwaliteit

Marcel 04-12-2016

Geweldige handset

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

handset wordt geleverd in stevige verpakking. na plaatsen van de meegeleverde baterijen en de telefoonkabel aansluiten op de hoofdset werkte alle 3 telefoons direct, inclusief nummerherkenning. De meegeleverde handleiding in het Nederlands is beknopte maar heel duidelijk. Antwoordapparaat doet wat hij moet doen ook handig is dat je met je gsm de ingesproken berichten kan afluisteren ( pincode hiervoor invoeren is zeer eenvoudig
Kortom een zeer goed werkende handset, perfect geluid, en instellingen simpel in te voeren.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • aansluiten eenvoudig
  • handleiding compleet
  • in 10 minuten te installeren
  • goed geluid

Minpunten

• geen
  • geen

Lauke 26-11-2016

Gebruiksvriendelijke design telefoon

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

De Panasonic huistelefoon is gemakkelijk in te stellen en te bedienen. De communicatie tussen het basisstation en de verschillende handsets verloopt probleemloos. Zo ook het antwoordapparaat. Het telefoonapparaat heeft een mooi design dat binnen geen elk interieur zal misstaan. De extra-functies zijn een groot pluspunt, zoals de snelkiesnummers en het gedeelde telefoonboek op de basis. Helaas is juist door het gedeelde telefoonboek geen apart telefoonboek per handset in te stellen (nodig als je, zoals ik, één van de handsets op een ander basisstation aansluit dat geen gedeeld telefoonboek heeft).

Pluspunten

• snelkiesnummers
  • gedeeld telefoonboek
  • extra functies voor telefoon en antwoordapparaat

Minpunten

• aangemeld op andere basis geen tel.boek mogelijk

Theo 31-10-2016

Handige bediening

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

Deze telefoon is ontzettend handig te bedienen en het menu spreekt voor zich. De handleiding heb je haast niet nodig. Ziet er bovendien best mooi uit en heeft een goed geluid. Grote toetsen. Ook het antwoordapparaat doet het prima

Pluspunten

• Mooi formaat. Ligt goed in de hand
  • Duidelijke menukeuze
  • Goed antwoordapparaat

Theo 26-10-2016

Mooie telefoon met goed antwoordapparaat

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

Is een hele mooie telefoon met flinke toetsen en een goed scherm.
Antwoordapparaat werkt heel goed.
Alles werkt perfect. De handsfreefunctie is ook heel erg goed.
Een lekker groot telefoonboek (120) vind ik ook fijn.
Overzichtelijk en helder display zonder onnodige toeters en bellen.
Ben er blij mee!

zollingd 05-07-2016

Slimme set voor thuisgebruik

Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

Op zoek naar een vervanger van de vaste telefoon uitgekomen op deze set van drie van Panasonic. Probleemloze installatie en kleine aanpassingen (beltoon, volume, etc). Met name de knop voor het beluisteren van voicemails vanaf basisstation is erg handig: op display staat hoeveel boodschappen je hebt, en met 1 vinger bedien je de knop voor afspelen.
Grote cijfers/letters op display van de toestellen maken deze ook geschikt voor ouderen en/of slechtzienden.
Lijkt prima koop zeker voor deze prijs !

tangasierra 09-05-2015
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

deze telefoon een paar weken in mijn bezit nadat ik de vorige siemens gigaset 2 keer terug gebracht had schermen vielen uit.
nou deze telefoon is uitstekend tot nog toe
1 geluidskwaliteit is heel goed duidelijk en lekker hard.

2 mogelijkheden zijn er zat aanwezig volop keuzen uit verschillende beltonen en volop instellingen die je in kan stellen.

3 gebruiksgemak is super gewoon de op het basis station de handset de nummers in het telefoonboek zetten en ze gaan vanzelf naar de andere handsets heb eigenlijk niet echt de gebruiksaanwijzing nodig gehad.

4 vormgeving is ook goed telefoon ligt lekker in de hand had alleen wel iets kleiner gemogen van mij vandaar een 8 maar dat is persoonlijke smaak.

5 duurzaamheid kan ik eigenlijk niet zoveel van zeggen heb hem pas 2 weken maar alles voelt solide aan.
moeskoetie 22-06-2015

geluid is nu net wat bij mij enorm tegenvalt.
veel zachter dan mijn vorige panasonic.

René 13-02-2018

Ik heb deze net binnen, wat een dof geluid en ruis tijdens het spreken, nu maar hopen dat de equalizer en de NR knop dit kunnen verbeteren, het gebruiksgemak is prima, maar daar heb ik hem niet voor gekocht.

Limoncello3 09-03-2015
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

Uitstekend apparaat wat betreft het geluid en het gemak om de adressen van de hoofdset te synchroniseren met de overige twee toestellen. Het is alleen jammer dat de telefoonbeantwoorder het al na iets meer dan twee jaar liet afweten en de Panasonic helpdesk geen hulp kon bieden. Wij zullen dus een nieuw toestel moeten kopen om een werkende telefoonbeantwoorder te hebben. Waarschijnlijk wordt het toch wel weer een Panasonic.

Henrie60 28-07-2014
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

De geluidssterkte van de gesprekken als ook van de beltoon zijn makkelijk blijvend aan te passen. Geluid is prima, stabiliteit ook, invoeren nummers ook simpel, gaat automatisch naar andere handsets. Er is een knop voor eco (minder straling) en ruisonderdrukking. Of en hoe dat werkt weet ik niet. Ik heb voor duurzaamheid 9 gegeven, maar ook dat kan ik niet beoordelen eigenlijk. Een eerder philips toestel heb ik teruggebracht vanwege het feit dat het geluid daarbij niet blijvend instelbaar is. Maar met dit toestel ben ik zeer tevreden. Het is een ogenschijnlijk simpel, degelijke toestel, wat goed doet wat hij moet doen en er aardig uitziet.
Eki Kuis 14-12-2014

Blijft het display licht uitstralen als het toestel in de oplader staat?

WD4619 06-12-2013
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6823

Sinds korte tijd ben ik in het bezit van dit type telefoon,daar de vorige set (Philips) na jaren trouwe dienst steeds sneller leeg was,een nieuwe aangeschaft.
Na diverse reviews gelezen te hebben is het een Panasonic geworden.
Het invoeren van de telefoon nummers hoef je maar op een telefoon te doen,de andere 2 handsets nemen ze gelijk over.
Er zijn ook voldoende beltonen beschikbaar,voor elk wat wils.
Wat in positieve zin opvalt is de stabiliteit van de telefoon in de houder van het antwoordapparaat en de beide handsets,je hoef niet te zoeken of hij goed in de kontakten staat.
Iedere telefoon kan zijn eigen beltoon krijgen,je kan ze ook een naam geven,handig als je intern belt.
Er zit ook een ECO stand op dan neemt zendvermogen met 90% af,dus minder straling in huis indien men dit wenst.
Nummerherkenning is ook aanwezig en werkt bij mij goed.(UPC)
Het antwoordapparaat kan tot 30 min.opnemen, ofwel ongeveer 64 gesprekken.