Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB - Reviews

64 GB opslag
Resolutie
1600 x 2560 pixels
10,5 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB op Kieskeurig.nl.

BWeg 23-07-2019

Helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Mooi helder scherm. Best redelijk geluid. Werkt gemakkelijk. Is snel. Opvallend vaak bij het downloaden van apps is de mededeling dat de app wellicht niet is geoptimaliseerd voor dit toestel. Eén app werkt niet, is gecontroleerd en bevestigd door de verstrekker van de app. Te modern?

Leonard037 28-06-2020

Superieur beeldscherm, strak design en mooi geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Super tevreden met deze Samsung Tab S5e.
Ik ben nogal kritisch op zaken waar normaal (te) weinig over gesproken wordt,
maar deze tablet maakt dit allemaal waar.

Naast de reguliere specs waar je over het algemeen een keuze maakt tot aankoop zal ik hieronder de zaken noemen waarin dit tablet zich onderscheid van verreweg de meeste andere tablets.

1. Het sublieme scherm. Niet alleen dat het een Amoled is, maar ook zijn helderheid van wel 700 cd/m2! Hierdoor kun je hem nog moeiteloos zien in volledig daglicht.
2. Door dit Amoledscherm kun je het scherm ook nog gewoon in portret en landscape zien icm een polaroid zonnebril. De meeste andere schermen veroorzaken een volledig zwart scherm, maar niet deze Tab S5e!
3. HD scherm. Tuurlijk hebben meerdere andere merken een HD scherm, maar dat wil niet zeggen dat dan ook bv HD streamen. Deze Tab streamt True HD van bv streamingsdiensten als Netflix door de ingebouwde codex Widevine L1. Vele andere tablets hebben Widevine L3 en kunnen daardoor niet HD streamen. De Tab S5e wel!
4. Accuprestaties erg goed ook op maximale helderheid dankzij een grote 7040 mAh batterij.
5. Dankzij 4 stereo speakers optimale luister ervaring.
6. Het design is uiteraard vertrouwd Samsung. Ultra slank en lichtgewicht.

Steef33ns 23-02-2021

Uitstekende tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Ik gebruik deze tablet al langere tijd en ben er nog steeds heel erg tevreden mee.
Batterij houd het erg goed vol.
Spelletjes die de kinderen spelen gaan erg soepel. Gewoon top!

Anoniem 29-01-2021

Snel en mooi scherm en dun ligt fijn in de hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Jammer dat goed WiFi afhankelijk is van hoe je het tablet vast houd. Jammer maar gelukkig zijn er nu goede opvolgers.

Anoniem 25-01-2021

Geweldig hoor

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Het bevalt wel hij meet alles je stappen
Gewicht en hou je slaap in de gaten
En de wasap berichtje ook
Echt geweldige hoor.
Ik ben alleen hem kwijt geraakt
Dus ik spaar voor een nieuwe

_Rickname_ 22-01-2021

Bijna beste tablet allertijde!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Vingerprint sensor aan de zijkant, geweldig! Ook het lichte gewicht, super! Al kan het design wel wat beter. Ook de software kan wat upgrades gebruiken, onderandere de edge panels mogen ook wel ondersteuning van de galaxy store bevatten. Ook als er een keyboard cover aanwezig is mag hij wel vanzelf uitgaan als hij dicht geklapt wordt.

NiekvdZ 08-01-2021

Lekker snel en prima beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

De Tab S5e is een fijne tablet, snel in opstarten en daardoor altijd gebruiksklaar. Verder is de gebruiksduur van de batterij ook prima.

Anoniem 07-01-2021

Super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Precies wat ik nodig heb, sterke processor, veel geheugen, schitterend beeldscherm in full hd en prachtig geluid. En dat voor een zeer sterke prijs. Doet zeker niet onder voor de duurdere tablets die beschikbaar zijn

Ed B 26-12-2020

Tevreden over mijn tabs5e

De tabs5e is
Goed uit te breiden (geheugen)
Gemakkelijk te benaderen vanuit windows omgeving
Makkelijk instelbaar
Betaalbaar tov apple produkten
Ik ben zeer tevreden over mijn samsung produkten
Televisie ,telefoon,horloge en tablet

Mvg Ed

Anoniem 23-12-2020

review!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

So I was upgrading from a slow tablet of another brand to this one, and it by far blows it out of the water. It's great for gaming app store games. I love using it. I also use it as an eReader, and while it could go a little darker imho it does a great job when it's so bright out that it would make other tabs useless. What lead me to purchasing this tablet is my husband had one and I had been eyeing it until I got mine this summer.

Anoniem 22-12-2020

Geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Het geluid is goed maar met de standaard Samsung cover, in de stand dat de tablet in de breedte schuin rechtop staat, komt de volumeknop altijd op de ondergrond en gaat de muziek altijd helemaal zacht of op zijn hardst. Dat zou.praktischer moeten kunnen

Anoniem 24-10-2020

Batterijduur valt erg tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Ik heb de tablet nu 3 dagen in huis maar ik vind de accuduur erg tegenvallen. Op de website van samsung staat dat je er 15 uur mee kan werken, maar ik gebruik hem vaak 2 a 3 uur per dag en verder is hij in standby stand. En de volgende ochtend is hij helemaal leeg.

Het lijkt mij niet dat dit de bedoeling is?

Verder ben ik heel tevreden, hij is snel, mooi, lichtgewicht en ziet er goed uit.

Anoniem 23-08-2020

minder mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

jammer dat ik niet alles in de instellingen kan aanpassen, zoals de pictogrammen. bij de S9+ heb je mogelijkheden met de Samsung Themes. Raar dat deze tablet dat niet heeft.

JM 13-08-2020

Wifi

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Ik heb hier eerder al een recensie geschreven. Is nog steeds een top tablet, maar aanvullend wil ik hierbij vermelden dat de wifi inderdaad HEEL erg slecht is.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Scherp beeld

Arki 13-07-2020

Fijne tablet, gebruiksduur valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Had deze gekocht als opvolger van de S2 die me altijd goed beviel maar niet meer geüpdated werd. De S5e is zeker een fijne tablet met een goed scherm, maar de gebruiksduur in de praktijk valt me tegen. Heb het een keer bijgehouden: In drie dagen tijd heb ik hem netto ruim 5 1/2 uur kunnen gebruiken en dus niet de 15 uur waarmee hij wordt aangeprezen. Dit is niet veel meer dan mijn S2 die al jaren oud was...

Ruud85 06-07-2020

Prachtige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Inmiddels gebruik ik deze tablet bijna een maand en ik ben nog altijd verliefd. Ideaal voor internet, social media maar ook werk. Sluit een muis aan samen met een toetsenbord, start Dex en je hebt een ware laptop. Accu gaat lang mee. Ook zéér bijzonder is het Dolby geluid; dankzij de vier speakers heb je echt een bioscoopervaring.

Anoniem 28-06-2020

Mooi licht apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Deze tab ligt prettig in de hand, is lekker licht en de beeldkwaliteit is scherp. Zowel bij het kijken van films als bij het spelen van simulatiegames. Vroeger ook wel een Apple iPad gehad, geen spijt dat ik over ben gestapt naar Samsung!

Kleinecampingdeduin 27-06-2020

Prachtig apparaat en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Super blij mee. Deze vlotte mooie rakker gaat nog jaren mee. Helder scherm en fantastisch geluid, helemaal mooi. Voor het geld ook een goede koop.

Daan01 26-06-2020

Super upgrade

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Ik ben al jaren lang een samsung gebruiker(telefoon)en ben van een Samsung Tab 2 en 4 naar naar een Samsung Tab S5E gegaan. Wauw wat een super snelle en dunne tablet is dit, echt een beste upgrade. Ik raad de Samsung TabS5E aan het is krachtig tablet met een super batterij (ik kijk veel/lang youtube) en prachtig beeld door de 2560x1600 sAMOLED scherm. Ik zeg een echte aanrader..

Eddy100 17-06-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Heerlijk apparaat na mijn Galaxy Tab. Na jaren nieuwe tablet gekocht. Lekker snel en prachtig helder scherm. Een aanrader.