• Test panel 8.8 feb 2023
Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo P11 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ka 88 22-03-2023

lenevo nier bereikbaar n inkoop alleen 0900

Geschreven voor: Lenovo P11

heb lenovo 11 tab gekocht snel scherm kapot , heb meer dan 5 keer gemail naar lenovo voor onderden , maar je moet naar )()) nummer bellen 70 cm ?m meer dan 25 min en nog niet geholpen .
slecht BV en slecht bereikbaar

Pluspunten

• kan aan en uit

Minpunten

• niet bereikbaar
  • 0900 tel

g*****@v*********** 13-02-2023

Snelle tablet voor een zacht prijsje

Geschreven voor: Lenovo P11

In januari 2023 de Lenovo Tab P11 tablet mogen testen op kwaliteit maar vooral gebruiksgemak. Want een tablet zie ik als een handzaam apparaat waarmee je ’s avonds op de bank makkelijk wat dingen opzoekt of een filmpje of serie kijkt. Uiteraard kun je dit veelzijdige monster voor veel meer dingen gebruiken. Presentaties, reader, gamen, de quad-core processor draait er z’n hand niet voor om.
Het grote voordeel van deze Lenovo tablet is het kraakheldere 11 inch LCD-beeldscherm en de superieure geluidskwaliteit. Met een 2K beeldkwaliteit kijk je films alsof je er middenin zit. Ik had soms ook echt het gevoel alsof ik in het scherm gezogen werd, zo realistisch waren de beelden.

Ook de verversingssnelheid van 120Hz is goed te merken wanneer je het scherm deelt of switcht tussen meerdere applicaties. Het gemak waarmee je dit kunt uitvoeren verhoogt het plezier om deze tablet te gebruiken.
Wanneer de tablet volledig is opgeladen kun je ongeveer een week doen met de batterij zonder tussentijds te hoeven opladen. Uiteraard is dit afhankelijk welke applicaties je start en gebruikt en hoeveel uur je per dag gebruik maakt van de tablet.
Wanneer je per dag ongeveer 3 uur onderwerpen opzoekt, nieuws leest en social media checkt, kun je een week met de batterij doen.
Wanneer je per dag ongeveer 3 uur filmpjes start vanaf Youtube, Tiktok of streamingsdiensten als Netflix dan ben je na 3 dagen genoodzaakt de batterij op te laden. Al met al dus een krachtige accu.

Conclusie: Ik ben niet snel ergens zo enthousiast over maar deze tablet kan moeiteloos de concurrentie aan met grote merken als Samsung en Apple. Sterker nog, met name de split-screen functionaliteit in combinatie met de hoge verversingsfrequentie zorgen voor een optimaal gebruik van de Lenovo Tab P11. Tel daarbij op dat de prijs van deze krachtpatser meer dan de helft scheelt ten opzichte van de bekende merken en je hoeft niet verder te zoeken.

Tip: Als accessoire wordt het toetsenbord niet meegeleverd. Maar het is wel superhandig als je de tablet veel voor tekstverwerking gaat gebruiken.

Pluspunten

• Accuduur
  • Verversingsfrequentie
  • Splitscreen
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Eerste updates duren lang

Brenda15 12-02-2023

Fijne gezins tablet

Geschreven voor: Lenovo P11

Via review.nl mogen wij deze tablet testen. Wij hebben hem nu ruim 2 weken in huis.
De tablet is snel, scherm is mooi helder en simpel in gebruik! Onze kinderen (7 en 5) kunnen er goed mee overweg.
Echte sterke punten zijn wat ons betreft:
- snelheid
- geluid
- beeldscherm
Wij hebben geen minpunten. Wel advies om er gelijk een beschermhoes bij te kopen.

Pluspunten

• Snelheid
  • Geluid
  • Beeldscherm

l********@g******** 11-02-2023

Een perfecte tablet

Geschreven voor: Lenovo P11

Ik heb deze tablet mogen testen.

Deze tablet heeft een groot scherm wat zeer fijn is om films/ series te kijken met meerdere personen. Het geluid loopt synchroon met het beeld en is zeer goed. Spelletjes doen met de kinderen op de tablet is ook een kinderspel doordat je gemakkelijk kan switchen van tabblad. Internetten gaat zeer soepel en makkelijk, pagina's zijn snel geladen en worden snel ververst. De batterijduur is lang. Je kunt enkele uren films/ series kijken, internetten of gamen. De accu is ook in een korte tijd weer opgeladen.

Als je een andere tablet gewend bent is dit systeem even wennen, maar zodra je door hebt hoe het werkt is het echt kinderspel en heb je er veel plezier mee. Bij deze een echte aanrader!

Pluspunten

• Groot beeldscherm
  • Snel internetten
  • Lange batterijduur
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Eerste update duurt lang

Stijn Mulder 11-02-2023

Lenovo Tab P11 2022 128 gb (2nd gen)

Geschreven voor: Lenovo P11

De lenovo P11 tab gen 2 is een budget tablet met mooie hardware en software met nog wat ruimte voor verbetering. Ik heb dit product een paar weken mogen testen. Het scherm van deze tablet is goed voor de prijs, de 120hz refresh rate is fijn voor bewegende beelden maar de scherpte is wel minder dan dat van de pro versie van deze tablet. Dat de niet pro versie geen OLED scherm heeft maar een LCD scherm merk je wel goed. Daarom voor mensen die veel waarde hechten aan het streamen van mooie series en films adviseer ik de pro versie. De speakers helpen bij het kijken van een film of serie want deze zijn van erg hoge kwaliteit zijn, beter dan op tablets uit een hogere prijs categorie. Deze laptop heeft een goede processor waardoor je deze de meeste taken snel kunt laten uitvoeren. Voor productieve taken als word en Excel raad ik het toetsenbord met beschermhoes aan wat deze behelpt met het typen van teksten en is ook van prima kwaliteit. Wel is de software van de productivity mode die bij deze door android aangestuurde laptop hoort van mindere kwaliteit. Ik hopelijk verbetert android hier nog want hier liggen ze achter op concurrenten. Maar dit kan in de toekomst nog opgelost worden dus daar houd ik hoop op. Ik raad de meeste mensen die een midrange veelzijdige tablet zoeken dit product aan.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Geluid

Minpunten

• LCD scherm
  • Android productivity mode

Nisjeography 08-02-2023

Aanrader

Geschreven voor: Lenovo P11

Ik heb deze mogen testen en dat was een absoluut plezier. Ik game veel, kijk series online en maak social media content. Deze tablet is daarvoor ideaal naar mijn mening. Waarom? Dat zal ik nu vertellen.

-De beeld en geluidskwaliteit vind ik erg goed. Het kijken van series en filmpjes ziet er erg goed uit en aangezien het scherm ook lekker groot is, kun optimaal genieten. Door het 120Hz beeldscherm wordt het scherm snel ververst per seconde en daardoor zien beelden er extra vloeiend uit. Dit zie je heel goed en ik vind dat prettig kijken. Er zitten verder 4 speakers in met Dolby Atmos wat erg aangenaam is. Je hoort het echt volledig om je heen en er komt echt power uit die speakers. Ik vind het verder ook loeischerp klinken, maar niet op een hoge toon o.i.d. Ook tijdens gaming zijn deze aspecten super aangenaam waardoor dat nog extra plezier geeft. Alles verloopt vloeiend en gaat snel. Ook het starten van een game.
-De batterijduur ben ik erg verrast over. Ik kan een hele dag bezig zijn op de tablet voor zowel serie kijken, gamen of bezig met social media en zelfs dan heb ik nog genoeg batterij over. Ik heb dus ook nog niet vaak hoeven laden. En als je wel moet laden, dan ben je ook nog eens heel snel weer vol met de snellader. Vind ik zeker een pré.
-De 120Hz verversingssnelheid zorgt voor een prettig doorladen van pagina's en apps. Je kunt snel door blijven scrollen zonder dat je om bijv. de zoveel comments lezen eerst moet wachten om weer door te kunnen. Ik had dit op mijn telefoon bijv. helemaal niet door hoe traag dit ging en nu het op deze tablet zo aangenaam is, merk ik pas wat voor een verbetering dat is.
-De camera's voldoen prima, maar zijn niet van mega kwaliteit. Voor videocalls/selfies is het prima zat, maar je moet niet verwachten dat je prachtige natuurshots kunt maken.
-Ik vind de beeldschermgrootte fijn, echt een prima formaat om alles op te doen. Van serie kijken tot websites/mails lezen tot gamen. Je kunt details allemaal heel goed zien en alles is overzichtelijk.
-De tablet ziet er ook mooi en strak uit, dus qua design is er ook goed over nagedacht.

-Het enige wat voor mij ontbreekt is de vingerafdruksensor. Ik ben gewend om alles te unlocken met één simpele knop/handeling en dat is hier niet mogelijk. Vooral in de avond duurt het soms lang om te unlocken, aangezien de gezichtsherkenning dan minder werkt. Dit is echter maar iets heel kleins wat niet opweegt tegen alle voordelen.

Voor mij is dit een geslaagde tablet!

Pluspunten

• Goede beeld en geluidskwaliteit
  • Snel
  • Lange accuduur en snel opgeladen
  • Fijn formaat

Minpunten

• Geen vingerafdruksensor