• Test panel 8.5 feb 2023
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de OPPO Pad Air op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jooproo1 22-02-2023

Fijne tablet!

Geschreven voor: OPPO Pad Air

De afgelopen weken heb ik deze Oppo tablet uitgebreid getest en ben ik zeer tevreden over de tablet. Ik gebruik de tablet graag op de bank of onderweg in de trein of auto. Dan wil ik voornamelijk surfen, films/series kijken en wat spelletjes doen. Hiervoor is deze tablet zeer geschikt! Bij films en series merk je dat de batterij hard achteruit loopt en de tablet hard moet werken. De beeldkwaliteit is wel gewoon prima om naar te kijken. Tijdens het surfen en kleine spellen doen gaat de batterij veel minder snel leeg, omdat ik dan niet zoveel vraag van de tablet. Het scherm is goed en de resolutie prima om naar te kijken. De camera op de tablet is leuk, maar van lage kwaliteit, maar om nu met een tablet uitgebreid fotos te maken is niet aan mij besteed. Voor mij een prima tablet die er goed uitziet en lekker licht in de hand is.

Pluspunten

• goede batterij
  • Mooi scherm

Minpunten

• Wordt warm bij films/series kijken
  • Batterij snel leeg bij streaming

DannyGiff27 21-02-2023

Ideale middenmotor tablet

Geschreven voor: OPPO Pad Air

De OPPO Pad Air 10.4 behoort tot de categorie van goede en efficiënte tablets. Het design is knap afgewerkt. Het is een compacte tablet die je overal mee naartoe kunt nemen. Het beeldscherm is zeer goed. Het scherm heeft een goede grootte en scherpe contrastniveaus voor de prijs die je betaalt. Filmpjes afspelen is zeker een fijne ervaring. Ideaal dus als je onderweg een filmpje wilt bekijken. De batterijduur is ook goed. De processor zelf is wat minder. Zwaardere spelletjes draaien alleszins wat moeizamer. De camera doet wat het moet doen. Spectaculaire foto’s zal je er niet mee nemen, maar het werkt wel ok. Voor die prijs kan je ook niet meer verwachten. Kortom: deze tablet is ideaal als je je verplaatst en graag wilt surfen, je sociale media wilt bekijken, filmpjes kijken, … De verhouding van kwaliteit – prijs is zeer goed.

Pluspunten

• Prijs
  • Goede batterij

Minpunten

• Zwakke processor
  • Camera

Nancy 18-02-2023

Zeer tevreden over de OPPO Pad Air

Geschreven voor: OPPO Pad Air

Ik heb dit product mogen testen en ben zeer tevreden. Het installeren ging heel snel en makkelijk, vooral omdat wij al Android-telefoons hebben. Alle apps en informatie stond direct op de OPPO Pad Air. Hij was snel opgeladen en we konden er direct mee aan de slag. Filmpjes zijn er heel scherp op te zien en de camera werkt prima voor een tablet net als de speaker. We gebruiken hem dagelijks een half uur tot een uur en we hoeven hem bijna niet op te laden. Één keer in de week misschien. Ook niet vaker als we filmpjes kijken.
Wij zijn zeer tevreden over het gebruik maar ook over het uiterlijk. Zeer strak en hij voelt stabiel en licht aan.

Enige wat echt wennen was is de besturing. Hij heeft niet, zoals op onze telefoons, een terugknopje als je op internet zit of door foto's scrollt. Je kunt naar rechts swipen en dan gaat hij terug. Dat was even uitzoeken.

Al met al een gaaf product om te testen en zeker het overwegen waard.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Snel geinstalleerd
  • Alle bekende en wenselijke opties
  • snel opgeladen en een zeer lange batt. duur.

Minpunten

• Bediening is even wennen

Serge 17-12-2022

Voor deze prijs de beste keuze!

Geschreven voor: OPPO Pad Air

Ik heb de Oppo Pad Air een aantal weken mogen testen en dit zijn mijn bevindingen.

De Oppo Pad Air ziet eruit en voelt als een premium apparaat. Hij heeft een mooi design, goede luidsprekers, een solide scherm en een uitstekende batterijduur. Voor de minder veeleisende gebruiker is dit echter een geweldige keuze met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Als je op zoek bent naar een tablet in deze prijsklasse, kun je moeilijk een betere kandidaat vinden.
Het scherm is groot en scherp met goede contrastniveaus, waardoor het kijken naar YouTube of Netflix thuis een zeer goede ervaring geeft. Er is geen HDR-ondersteuning, maar dat is niet verwonderlijk voor een toestel in deze prijsklasse. Het afspelen van video’s in hoge resolutie werkt perfect op YouTube en streamingdiensten.

De stereo luidsprekers van dit toestel zijn tevens uitstekend! Het luistert prettig en dialogen komen helder en duidelijk door.

De camera’s zijn prima voor videogesprekken en af en toe een foto. Voor het grootste deel zul je echter waarschijnlijk willen blijven bij de camera van je smartphone.

De batterijduur is overigens ook goed. Oppo zegt dat de Pad Air tot 10 uur aaneengesloten videogesprekken kan voeren en ik denk dat dit redelijk accuraat is!

Dus, als je een zware programma draait, alleen dan is deze tablet niet geschikt voor jou. Het is wél ideaal voor mensen die iets betaalbaars willen met een mooi groot scherm om op te surfen en video's te bekijken. De Oppo Pad Air zal niemand omver blazen met zijn prestaties, maar hij biedt een uitstekende waarde, een goede bouwkwaliteit en een mooi scherm. Voor de minder veeleisende gebruiker is het een de beste keuze!

• Prijs
  • Batterijduur

Minpunten

• Niet geschikt voor zware multi-tasking
  • Geen HDR-ondersteuning

b********@h********** 25-11-2022

Prima tablet met wat kleine minpuntjes

Geschreven voor: OPPO Pad Air

De tablet, heeft een mooi design, is lekker groot en ligt goed in de hand omdat de achterkant niet superglad is. Hij is licht van gewicht erg fijn is! Spelletjes spelen gaat met een razend tempo en nieuwe pagina's laden gaat ook in een oogwenk. Het geluid is helemaal prima! Het opladen gaat best snel en de accu gaat erg lang mee. De wifi verbinding is ook top, mijn oude tablet veloor vaak het wifi signaal maar bij deze is het rotsvast!
Minpuntjes zijn toch de slechte camera en de kleuren is niet echt mooi en helder.
Helaas zit er geen aansluiting voor een bedrade koptelefoon op. Bepaalde spellen kan hij niet downloaden vanuit de Google Play Store.

Prima gemiddelde tablet!

Pluspunten

• Mooi
  • Snel
  • Goed geluid

Minpunten

• Geen headset aansluiting
  • Kan geen grote spellen downloaden
  • Slechte camera

Prinsesiiejj 21-11-2022

Super geluid , geweldig design.

Geschreven voor: OPPO Pad Air

Ik mocht de Oppo Pad Air een aantal weken testen.
Design is erg mooi en netjes.
De Oppo Pad Air is handig te installeren , draait op Android, werkt snel en het beeldscherm erg gevoelig , erg fijn , je hoeft er niet hard op te drukken.
Wat een geluid zit erin , fijn om series en films te kunnen bekijken, alsof je in een bioscoop zit maar dan op de bank.
Batterijduur , gaat lang mee , als je serie's of films kijkt gaat het wel sneller leeg, maar er zit een goede kwaliteit accu in.
Enige minpuntje is de kwaliteit van de camera , maakt geen perfecte foto's , maar kan ermee door.
Verder is de Oppo Pad Air zeker je geld waard.

Pluspunten

• Geweldig mooi design
  • Goed geluid
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Foto kwaliteit is minder (camera)