Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nokia T20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Loeki 04-12-2021

Nokia T20 tablet goede kwaliteit voor "weinig" geld

Geschreven voor: Nokia T20

Dit is een prima tablet voor een prima prijs waarbij je voor wat extra uitgaven het geheugen (64Gb) kan uitbreiden met 512Gb. Deze tablet werkt prima met Android 11 en ook Android 12 en 13 worden door HMD Globale oy nog geplaatst en daarbij verzekerd van 3jaar security updates.
Deze tablet draait prima met de nodige apps. Enig minpuntje is dat het opstarten wat lang duurt, maar dat kan ook komen doordat ik (als vervente Windows Phone gebruiker) de app 'Launcher10' heb draaien in plaats van standaard Android opstartscherm, waardoor het opstarten/opbouwen van startscherm met alle tegels wat meer tijd kost. Verder werkt deze tablet geheel naar wens en volle tevredenheid.

Op marktplaats worden er op moment van schrijven genoeg nieuwe ongebruikte en gesealde aangeboden wat je zomaar €70 tot wel €85 kan schelen en waardoor je toch een nieuwe Nokia T20 tablet hebt.
Ik zeg: DOEN!

Pluspunten

• Ziet er netjes uit
  • Android 11
  • 2 versies Android gegarandeerd
  • 3jaar security updates

Minpunten

• Wat traag met opstarten bij gebruik van Launcher10