Samsung Galaxy Tab A7 10.4 inch / grijs / 32 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A7 10.4 inch / grijs / 32 GB op Kieskeurig.nl.

Nicole 26-03-2021

Prima basistablet, ondersteunt geen samsung apps

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10.4 inch / grijs / 32 GB

Onze zijn heeft deze tablet gekocht. Prima basistablet. Onze eigen tablet is ook bijna aan vervanging toe, dus wilde we deze nieuwe gebruiken om met de samsung smart things app onze televisie te verbinden en daarmee voornamelijk foto's als achtergrond voor de televisie mee te laden.
Deze tablet ondersteunt de samsung smart things app niet. Dat vind ik te bizar voor woorden. Ik heb het nergens in de specificaties kunnen vinden tijdens orienteren, ik vind dat een samsung app op elk samsung apparaat moet kunnen draaien. Zeker op een gloednieuwe, die aan alle laatste specificaties voldoet. Deze app werkt nu wel op de oude tablet, met verouderde android versie, een oudere honor telefoon en een nieuwe xiaomi telefoon. De a7 is dan toch een instapmodel welke niet alle apps van samsung ondersteunt. Ik had dat graag in de specificaties terug willen lezen.

Minpunten

• Ondersteunt samsung smart things app niet

bert2004 16-05-2021

Dit lijkt me heel sterk, Samsung kennende. Voor mij alleen al een reden op de Lenovo M10 plus te kopen.

j**3@u**l.nl 06-09-2021

Mooie tablet voor een mooie prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10.4 inch / grijs / 32 GB

Erg fijne tablet met een prachtig mooi beeld en verassend goed geluid. Met de 10.4 inch afmeting ligt hij prettig in de hand en is hij niet te zwaar. Het in gebruik nemen is kinderspel en met Quick Shane kan je alles van je Android telefoon eenvoudig kopieeren naar de tablet. Dus alle apps, je contacten, foto's en andere documenten staan in no time op je tablet. Het geheugen is uitbreidbaar met een sd kaartje mocht je aan 32 GB niet genoeg hebben. Heb er gelijk twee gekocht, dus ook een voor mijn partner. Bij BCC was een aanbieding waarmee je er ook een cover bij kreeg. Handig om hem neer te zetten en om mee te nemen op vakantie.
Na de installatie gelijk een voetbal wedstrijd gekeken via ziggo sport, en mijn vrouwtje kon gelijk haar favoriete spelletje spelen. Erg blij mee.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Mooi geluid
  • Handzame afmeting
  • Niet te zwaar

Minpunten

• Nog geen kunnen vinden

j**2@g**l.com 28-08-2021

Goede tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10.4 inch / grijs / 32 GB

Vind dit geweldige tablet met vooral mooi geluid Helder en krachtig.Snel genoeg

Pluspunten

Minpunten

• Opstarten