Lenovo Tab M10 FHD Plus 10,3 inch / grijs / 128 GB - Reviews

128 GB opslag
Resolutie
1920 x 1200 pixels
10,3 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo Tab M10 FHD Plus 10,3 inch / grijs / 128 GB op Kieskeurig.nl.

Albert Pelser 24-07-2020

Met afstand de beste kwaliteit - prijs verhouding!

Geschreven voor: Lenovo Tab M10 FHD Plus 10,3 inch / grijs / 64 GB

Fantastisch dat je voor € 129,- zo'n goede tablet kunt kopen. En ook nog een sleeve gratis erbij!
Ook bij Alibaba, AliExpress of Amazone, coolblue en bol.com ben je voor hetzelfde product meer kwijt!

Debbie 04-10-2020

Beste Albert, ik ben benbieuwd waar u het product voor 129 euro heeft gekocht. Dank voor de tip!

samroos4 07-10-2020

Beste Albert, ik ben ook zeer benieuwd waar u deze heeft gekocht voor 129 euro.

Paul S. 14-07-2020

Mooi groot en helder scherm.

Geschreven voor: Lenovo Tab M10 FHD Plus 10,3 inch / grijs / 64 GB

Ik vind dit voor mij het perfecte tablet. Voor huis tuin en keuken begrippen een 9. Scherm heeft een uitstekende afmeting is mooi helder en is lekker snel. Ik had eerst de Samsung S 6 lite maar het wel erg grote prijsverschil maakte de Samsung voor mij niet waar. Ik heb de Lenovo voor surfen op internet, bankieren, mail openen ,krant lezen etc. Meer niet. En dat doet hij prima. Wat minder is de kwaliteit bij het maken van foto's. Kan ik mee leven. Heb een uitstekende fotograferende smartphone. En bij de Lenovo spatten die via Google foto s geweldig van het scherm af. Accuduur is geen topper maar is ook weer vrij snel opgeladen. Stel je geen extreme eisen is dit qua prijs vs kwaliteit een topper.

Pluspunten

• Mooi en groot beeldscherm
  • Snel
  • Laadt redelijk snel op
  • Prijs aantrekkelijk
  • Geheugen 64 gb

Minpunten

• Kwaliteit gemaakte foto wat minder