Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 02-01-2023

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een handige tablet, idem aan de mobiele telefoon dus heel makkelijk te bedienen . Dus makkelijk om alles over te zetten

Anoniem 01-01-2023

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het tablet is heel handig en voldoet aan verwachtingen. Door dat hij ook niet te groot is, is makelijk om hem overal meenemen . En bijgevoegd pen maak dat hij nog makelijker is te bedienen.

jos 261 27-12-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een mooi helder scherm. Mooi scherp en goede kleurweergave. Pennetje is even wennen maar werkt naar wat oefenen prima, Het apparaat is wel wat zwaar als je het lang in je hand moet houden, steuntje zoeken dan gaat het wel.

Stan bodde 26-12-2022

Makkelijk te bedienen ook met andere Samsung appar

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vindt het product makkelijk om mee te werken op school of in je vrije tijd ik gebruik hem met name om op te streamen

Theo Berlo 26-12-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind de Galaxy S6 geweldig in gebruik en om deze in te stellen. Wij mijn vrouw en ik gebruiken hem bijde iedere dag. Bedankt!!!!

MayaMcArthur 26-12-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een fijne tablet die goed werkt. Zeker voor het kijken van videos is deze tablet ideaal. Tekenen met de s-pen is niet altijd even accuraat, dus dat vergt wat oefening.

Cor Korse 25-12-2022

Werkt snel, helder scherm. Topper

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind hem gebruiks vriendelijk beslist een aanrader
Hij werkt snel en is duidelijk in gebruik.
Een goede aanschaf.

Jac Strijbos 24-12-2022

Geweldig handig formaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig formaat voldoende opslag capaciteit zeer snel en werkt fantastisch met de styles pen. installeren ging helemaal automatisch met het overzetten van de app en instellingen van oude tablet

Cndy 23-12-2022

Galaxy tab 6lite

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een hele makkelijke tablet, mooi beeld handig met het pennetje. Ben heel erg tevreden en ook over de hoes die erbij hoort.

Tjaco Floor 23-12-2022

GALAXY Tab S6#Top ding

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Al heel lang getwijfeld om naast een smartphone en een desktop ook een Tablet aan te schaffen. Nou ik moet zeggen 'hier heb ik geen spijt van'
Eén van de redenen was omdat onze digitale fotolijst een tijdje geleden het heeft begeven.
Als we de tab niet gebruiken staat de tab nu mooi op een standaard onze vakantie foto's te presenteren.
Verder heel handig voor allerlei zaken zoals sociaal media, een spelletje doen of gewoon op internet te surfen.
Geen spijt van deze aankoop.

Anoniem 22-12-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik behandel er mijn email op. Lees de krant. Maak gebruik van de agenda. en ik speel er graag spelletjes op.

Saadia 22-12-2022

Geen woorden voor gewoon weg top

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben er heel tevreden mee en mooi zicht en kwaliteit top ik ben een Samsung fan ik zou iedereen die mij vraagt een Samsung aanraden

noaj 20-12-2022

Zoals te verwachten

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn ouwe tablet zat door ze updates heen
En aangezien er dan een boel apps stoppen met werken
Was het tijd voor een nieuwe

Anoniem 20-12-2022

Hele fijne tablet voor weinig geld

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze gekocht voor mijn dochter zodat ze roblox kon spelen, dat trok de vorige tablet niet. Met deze probleemloos zwaardere spellen spelen. Vooral met de s pen tekenen vind ze geweldig. Een topproduct voor niet teveel geld.

Verena22 20-12-2022

Daagelijks gebruik

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik was eerder nooit echt een fan van tablets. Maar toch maar een uitproberen en de samsung s6 lite zag er wel aantrekkelijk uit. Mooi design, goede prijs en goede kwaliteit. Heb hem net geen twee weken en gebruik hem dagelijks. Heeft veel ruimte voor apps en blijf snel. Heel tevreden mee.

Anoniem 17-12-2022

Mooi product erg fijn om mee te werken.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] deze tablet met de Spen is super fijn in gebruik. Werkt snel een batterij gaat lang mee. Heb ook de orginele Samsung bookcover aangeschaft. Voelt ook super fijn aan.

Ad1957 16-12-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik benver erg mee in mijn sas! Een fijn apparaat! Kan ik iedereen aanbevelen, voor huis-, tuin- en keukenwerk!

C Stolp 14-12-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De snelstartgids bevat erg weinig informatie om te starten. Ik heb ook een Samsung telefoon en wilde deze koppelen. Een simpelehandleiding was handiggeweest.
De pen heb ik nog niet gebruikt wat kan ik ermee?
Het scherm en de kleuren zijn prima.

Freek Otten 11-12-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Galaxy tab S 6 lite bevalt goed, kan er alles mee doen wat ik wil.
Formaat is goed. Batterij is prima.

Anoniem 08-12-2022

mooi ding maar ongelooflijk lastig

Ben geen android gewend, als ik hem oppak maakt het scherm wat als eerste geopend wordt me nieuwsgierig om de berichten te lezen die ik dan zie... moet je wel binnen 2 seconde doen want dan is het weg... Googlen dan... ik had het een startscherm genoemd maar dan wordt je op het verkeerde spoor gezet.. die tijdsduur is allangg in orde... een 3 seconden scherm waar ik dus niets over vind en mee kan dus... mijn flitsscherm

Vervelend dat ik ook nog moet aanvinken dat ik in aanmerking wil komen voor een present omdat ik anders deze review niet kan posten... Jammer... afijn , ik had hem vast toch nergens terug kunnen lezen... Had trouwens eerder een ontzettend slechte ervaring met Samsung geld terug actie bij de aanschaf van een samsung topmodel tv.. was al weer vergeten dat ik mezelf toen al beloofd had nooit meer iets van samsung te kopen