Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

runninggreyfox 22-11-2022

geweldige tablet voor een mooie prijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De tablet is perfect om bijv. een boek te lezen. Of aantekeningen te maken tijdens een vergadering of schetsen maken met de S-pen

Anoniem 22-11-2022

Geweldige tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben heel blij met deze tablet , gekregen van mijn dochter heb al een aantal Samsung galaxy gehad ook heel erg goed , deze tab S6 is voor mij de top, ik vind hem fantastisch, zoo makkelijk in gebruik ,prachtig beeld ,heel mooi geluid, hoeft voor mij niet beter.

Ericcc 21-11-2022

Mooi slank apparaat, voelt goed in je handen, snel

Gekocht omdat ik niet op mijn Samsung telefoon wil zitten zoveel, te kleine letters en klein scherm. Maar op mijn PC wil ik ook niet de hele tijd zitten. Nu pak ik de Tab even er snel bij en doe mijn ding. Hij is snel en prachtig design en ligt lekker in de hand.

Anoniem 20-11-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind het een fijne tablet, lekker makkelijk in gebruik en om overal mee te nemen. Ik ben tevreden

Anoniem 18-11-2022

Heerlijke tablet om mee te werken

Had hem al voor mijn zoon aangeschaft ruim een jaar geleden, nu ook voor mezelf, en wat een heerlijke tablet om mee te werken, of je nou films aan het kijken bent, YouTube, of met beeld aan het bellen bent, het gaat allemaal vloeiend, batterij gaat ook lekker lang mee, ik vind het een top product!

savabu 07-11-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideaal om mee te gamen, verschillende apps tegelijk geopend te hebben en te gebruiken. De meegeleverde pen is ook fijn maar niet om te gamen. Daar heeft de pen weinig tot geen nut.

Manon04 04-11-2022

Gebruiksvriendelijk en prettig design

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De tab s6 lite functioneert naar verwachting! Gebruiksvriendelijk voor zowel aantekeningen tijdens studeren als vrijetijdsbesteding en ik ben zeer tevreden met de s-pen en het formaat. Door het lichte gewicht makkelijk mee te nemen. Apps en pagina's laden snel genoeg

Anoniem 21-10-2022

Galaxy Tab S6 Lite (2022) LTE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] it is perfect i can make calls with it and i can use it as computer and it is very easy to take with you. it is something collect smartphone with laptob.

Appeleon 16-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijne en veelzijdige tablet. Werkt heel intuïtief (zeker voor Android/Samsung gebruikers. Ik gebruik deze tablet voor studiedoeleinden en, natuurlijk, ontspanning. Voor deze twee taken leent deze Galaxy Tab S6 Lite zich uitstekend!

Jasperhoenderdos 11-10-2022

Goede tablet voor goede prijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De tab s6 lite is gewoon een goede tablet, je kan er op doen wat je moet doen, nog nooit problemen mee gehad, accuduur is echt perfect, hoef hem maar 1x in 2 dagen op te laden. Af en toe als ik word en excel tegelijk bezig ben heeft hij soms wat moeite mee.

Dolphinia 09-10-2022

Fijne tablet ligt goed in de hand

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een fijne tablet die fijn in de hand ligt de apps zijn zeer overzichtelijk gerangschikt en hij heeft een duidelijke handleiding zelfs voor un digibeet.

Anoniem 09-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top tablet.Mooi uiterlijk.lekkr groot en super geluid.prijs kwaliteitsverhouding perfect.Fijne tablet voor het hele gezin.

Annalie 07-10-2022

Onwijs blij mee

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is ideaal om er spelletjes op te spelen. Mooi groot en handig in gebruik. Kortom, een must have als je het mij vraagt.

Anoniem 04-10-2022

Ongecontroleerde herstart

Vanaf het begin, herstart de.Tab 6 Lite terwijl ik aan het werk ben, ongecontroleerd en zonder melding 1x per uur opnieuw op. Werk weg, en 2 min niets mee te doen. Waardeloze Tablet dus.

Woldendorp 02-10-2022

Geweldige tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede eigenschappen.
Prima tablet voor een redelijke prijs, daarom goed product wat pok te verwachten is van samsung.

Anoniem 30-09-2022

The Samsung , in itself is a user friendly phone for all ages. Even my mother in Africa still wants to use the same brand.

Anoniem 13-09-2022

Geweldig ding kan niet meer zonder!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Formaat perfect alles is er perfect aan kan er echt niet meer zonder ik heb het bij mediamarkt gecocht echt een mooi ding

Anoniem 05-09-2022

Heerlijk werkende tablet.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Duidelijke camera en fijn scherm en snel met de pen en reageert duidelijk op de vingers.
Makkelijk te bedienen

Anoniem 01-09-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tab 6 is een geweldig apparaat
Gebruik hem dagelijks zonder problemen
Accu is gewoon top
Heb een 2e voor m'n dochter

Anoniem 28-08-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de tablet nu 2 weken, en ben er echt super blij mee. Hij werkt echt super fijn en is nog snel ook. Ga denk toch meer Samsung producten kopen, en wil heel graag de galaxy buds+