Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB op Kieskeurig.nl.

Herman Leys 09-01-2021

Goede accuduur, scherm met mooi kleuren,

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Ik ben 100% tevreden qua werking, prachtig beeldscherm , gemakkelijk te bedienen, een echte aanrader.

Pluspunten

• Goede beeldschermresolutie
  • Prima prijskwaliteit

Anoniem 19-09-2021

top tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Top tablet. Samsung dex werkt naar behoren. Alleen niet via een externe monitor of een wireless verbinding. Hopelijk in de toekomst wel via een nieuwe update.

Anoniem 11-09-2021

Compact en toch groots

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Al jaren gebruik ik een Galaxy Tab S2. Dus moest de opvolger weer een Samsung worden. Erg blij met de S6 Lite. Hij is compact zelfs in combinatie met het slim keybord. Toch is het beeldscherm wijds en erg helder. Past zich automatisch aan aan de omstandigheden. Door de nieuwste versie van Android zijn de icoontjes en de opzet er fraaier op geworden. De snelheid is verbluffend. Erg tevreden met mijn keuze en hoop er net zo lang plezier van te hebben als van zijn voorganger de TAB S2.

Sascha2303 10-09-2021

Echt geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Top tablet, aangeschaft voor school. Lange batterijduur, top geluid en beeldkwaliteit en een snelle tablet

TDSven 10-09-2021

Super voor bij mijn opleiding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Voor mijn opleiding mag ik digitaal mijn aan tekeningen maken en de inbegrepen pen maakt dit super makelijk. Echt een aan rader.

Denise0203 06-09-2021

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Tablet is erg snel en gemakkelijk in gebruik. Hij is licht in gewicht en snel op te laden en ook niet snel Leeg

Harrie2 26-08-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Tablet werkt naar behoren. Valt alleen vaak uit bij gebruik van hoes merk Caselogic. Heb een andere besteld.

Karin1957 04-08-2021

Zoals altijd perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Inmiddels mijn 3e Samsung tablet.
Overzetten van gegevens ging feilloos. Nu gekozen voor een LTE uitvoering. Handig voor vakanties. Heb ook altijd de telefoons van Samsung en sinds 2 jaar de Samsung watch2 om mijn diabeteswaardes te kunnen monitoren. Zou mooi zijn als ik daar ook weer up to date kan zijn met een Watch3 ! Vind het vooral makkelijk om alles van één merk te hebben is vertrouwd en sluit mooi op elkaar aan.
Wat ik wel lastig vind......de print screen optie met 2 knoppen bij mijn telefoon kan ik gewoon met de zijkant van mijn hand vegen. Jammer dat dat niet kan bij dit tablet.

Jits73 02-08-2021

Overweldigend tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Na lang dubben toch een Samsung Galaxy Tab S6 Lite gekocht. Wilde hem gebruiken voor met name lezen van boeken en tekenen! Maar wat ben ik dom geweest om zo lang te dubben. Ben overweldigd door alle mogelijkheden die het apparaat heeft. Daarnaast ligt hij lekker in de hand, net als de pen die erbij zit. Bij tv kijken heb ik prachtig beeld en ook de tekeningen worden scherp en best goed ( en dat voor een rasechte amateur). Ook filmpjes zelf maken is leuk mey dit apparaat. De S6 Lite is makkelijk in gebruik en overtreft al mijn verwachtingen.

Heerlijk om hem in mijn bezit te hebben.

Ken18 31-07-2021

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Snel, handig precies voor als je eventjes snel dingen moet surfen en handig als je naar werk moet en onderweg in de trein nog dingen wilt afronden.

Wouter62 20-07-2021

En geweldige tablet met gelukkig weer Android

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Nee jaren en ander product te hebben gehad gelukkig weer terug bij Samsung en Android. Nu heb ik weer zelf de controle.
De tablet werkt fijn een snel. Tot min verrassing kan ik op het scherm schrijven met een speciale pen. Dit is weer mijn digitale assistent voor de komende jaren met ook een grote dosis fun.

Frans 1962 19-07-2021

Mooi scherp beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Goed en snel veel opslag,goed uit te breiden,veel mogelijkheden helemaalmet andere samsung producten! Gemakkelijk in gebruik!

Nel66 18-07-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Heb al een enige evaring met een samsung product. Maar deze is mooi en het beeld kwaliteit is geweldig. Het is een mooie tablet

Anoniem 15-07-2021

fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Ik heb al jaren de tablet van Samsung. deze versie is een hele grote verbetering. Heel erg makkelijk mee te werken. Een aantal functies zijn anders maar heel makkelijk te vinden als je de vraag ernaar googled. Zeer tevreden dus en erg makkelijk te bedienen! Wat super is, makkelijk uit de beschermhoes te halen en in de auto in de tablet houder te klikken voor de navigatie

S P Wijma 11-07-2021

Geweldige uitgebreide mobiele smartphone !

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Prima device om alles mee en op te doen wat je normaal op je laptop deed ! Geen spijt in ieder geval.....

Anoniem 10-07-2021

Fantastische tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Deze fijne tablet samsung s6 lite is zijn geld meer dan waard. Het formaat vind ik heel erg handig niet te groot en niet te klein. Met de s-pen erbij kun je fijn tekenen op je tab. Batterij duur is voor mij ruim voldoende. Ik neem de tab mee onderweg en heb er een sim kaart in voor mobiel internet, dit werkt geweldig. Natuurlijk kun je het geheugen zoals we gewend zijn van samsung ook uitbreiden. Gunstig geprijst en alle functionaliteit die ik nodig ben. Van mij een dikke 10!!!

Ferry N 07-07-2021

Supertablet, snel, overzichtelijk en goed scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Supertablet, snel en overzichtelijk en een heel goed beeld. Ben er heel erg blij mee. En dat voor een zeer redelijke prijs

Roxan 03-07-2021

Goede tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Goede tablet. Enige nadeel vind ik de batterij duur en dat ie heel langzaam oplaad. Verder geen nadelen ondekt. S pen is erg prettig in gebruik.

Nick9326 25-06-2021

Mooie en snelle tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

De tablet werkt snel en ziet er mooi uit. De lichtblauwe kleur is net even anders dan normaal. Series kijken en muziek luisteren klinkt erg goed.

KeGo 1803 20-06-2021

Mooi design en snelle werking

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10,4 inch / grijs / 64 GB

Deze Galaxy tab s6 lite is een goede aanvulling op onze andere Samsung apparaten mooi helder scherm en met 128 g opslag geheugen hoef je niet snel alles op te schonen. We gaan hem ook gebruiken op vakantie voor als het weer wat minder is en we een film of serie willen kijken.
Kortom een aanrader voor alle Android mensen