De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo M10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HanB 02-12-2021

Mooi, goed aankoopwaardig

Geschreven voor: Lenovo M10

De Lenovo Tab M10 is een klein handig apparaat, werkt prima en qua prijs niet duur.

Pluspunten

• mooi
  • handig

Arie 07-01-2021

Puik machientje

Geschreven voor: Lenovo M10

Ik zocht een Android tablet met een goed sch.erm i.v.m. het TV kijken via een app. Nu heb ik het machientje een paar dagen in gebruik en ik kan er alleen maar positief over zijn. Geweldig scherm een heel goed geluid (ook via Bluetooth) en voor een redelijke prijs. De "stand-up cover" is ook heel robuust zodat het een ideaal machientje is "voor onderweg"

Pluspunten

• Geweldig scherm
  • Goed geluid via Bluetooth

Leuke tablet. 29-11-2020

Prima tablet

Geschreven voor: Lenovo M10

Had een nieuwe tablet nodig voor onze dochter, na overleg met verkoper kwam deze op nr1. De prijs is goed voor wat je krijgt en wat je er mee kan. Prima om hier mee te beginnen.

Leo van de Schilde 23-11-2020

Supersnelle 10 inch tablet

Geschreven voor: Lenovo M10

Mijn 8 jaar oude Samsung android 4.2 was echt aan vervanging toe. Deze Lenove gekocht en gezien de prijs was ik een beetje krities, maar wat een snelle machine die ver boven mijn verwachting presteerd. Super snel met browsen, meerdere apps tegelijkertijd is geen probleem! Gps werkt ook accuraat en snel verbinding. Kortom een TOPPER!