Canon EOS M50 + 18-150 mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS M50 + 18-150 mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Familie Janssen 06-11-2020

handzame multifunctionele camera

Onze wens was een camera die zowel mooie foto's maakt met keuzemenu's als handmatige instellingen en filmpjes kan opnemen.

Beide functies bevallen bij deze systeemcamera goed zover we de menu's hebben kunnen gebruiken (zeer veel mogelijkheden...). dor zijn goed handligging en formaat goed mee te filmen uit de losse hand.. Wel even wennen aan manuele zoom..

Pluspunten

• handzaam
  • gewicht
  • bluetooth functie
  • objectief verwisselbaar

Minpunten

• 1 smartphone koppelbaar? nog uitzoeken

Lindsey 14-10-2020

Geweldige camera

Fijne camera, licht van gewicht, ook ideaal voor beginners
accuduur is iets minder, dus raadzaam om 1 extra accu aan te schaffen

Leonneke 22-06-2020
  • Product gekregen

Schitterende foto's, makkelijk in gebruik

Ik heb deze camera nu een paar dagen in huis. Het is mijn eerste systeemcamera (ik kom van compact) en ben nu al superblij met het toestel. Het is gemakkelijk te bedienen en maakt in de automodus al fantastische foto's (18-150mm lens). Foto's overzetten naar smartphone gaat ook super makkelijk en snel.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • prachtige foto's
  • connectie met smartphone

fred 07-05-2020

Fijne camera om mee op pad te gaan

Na vele jaren met een EOS spiegelreflex te hebben gefotografeerd nu overgestapt op systeemcamera EOS m50 met o.a lens EF-M18-150 mm F 3.5 - 6.3 IS STM. Wat een genot, had ik veel eerder moeten doen. Kwaliteit opname's prima maar oh zo makkelijk om mee te nemen (licht) Uitstekende elektronische zoeker en eigenlijk mis ik niets qua instelmogelijkheden. Alleen de batterijcapaciteit, is zoals vaker aangegeven, erg kort.

Pluspunten

• licht
  • vele instelmogelijkheden
  • uitstekende elektronische zoeker
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• batterij snel leeg

Francien 29-03-2020

Canon M50

Ik heb de Canon M50 nu twee weken en ben nog druk bezig zijn mogelijkheden verder te ontdekken. Want het zijn er veel! De online-gebruikershandleiding vind ik wat summier daarbij. Mijn eerste indruk van de camera is erg goed. Camera die goed in de hand ligt, lichter en compacter dan mijn vroegere spiegelreflex. De 18-150 lens is een mooie lens waar je veel mee kunt doen zonder dat je veel 'mee moet sjouwen'.

Salco 16-08-2019

Klein maar groots

Eerst goed georiënteerd op het Internet. Scoort op alle onderdelen redelijk tot goed, De beste prijs / kwaliteit verhouding in deze klasse. Beperkt aantal M objectieven maar met adapter werken ook alle EF(S) lenzen. Veel handzamer dan mijn SLR met meer kwaliteiten.

Pluspunten

• Compact
  • Veelzijdig
  • prijs / kwaliteit verhouding

Minpunten

• Beperkt aantal M objectieven
  • 4K filmen beperkt

Frank 10-08-2019

Canon EOS M50 met 18-150 mm Lens: Gebruiksgemak en kwaliteit

Op aanraden van andere deze camera gekocht.
Hij is licht, ligt fijn in de hand, is zeer gebruiksvriendelijk, beschikt over ruim voldoende mogelijkheden. De kleur van de foto's (zoals van canon mag worden verwacht ;)) is super!
Echt een aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Ligt fijn in de hand
  • Ruim voldoende mogelijkheden
  • Mooie kleuren in foto's

Minpunten

• Nog beperkt aantal lenzen

Erik 21-07-2019

Mooie compacte systeemcamera

Nu 2 weken in huis en de eerste foto's zien er bijzonder mooi uit. Camera heeft veel opties en instel mogelijkheden zodat je hem lekker naar je eigen believen kan inrichten. Ondanks dat hij een stuk kleiner is dan de vorige DSLR ligt hij goed in de hand en is goed te bedienen met knoppen en het touchscreen achterop. Met andere woorden met behulp van medewerker een goede keuze gemaakt.

Pluspunten

• Compact
  • veel instelmogelijkheden
  • Mooie scherpe zoeker met duidelijke info

Mary 12-07-2019

Mooie camera met uitklapbaar display

Vorige week deze camera aangeschaft bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel. IK ben overgestapt van een compact camera naar deze systeemcamera. De camera is lichtgewicht en de lens 18-150 mm is echt een aanrader, hiermee kan je in veel verschillende situaties fotograferen zonder de lens te verwisselen. De camera maakt supermooie foto´s en video´s en is erg gebruiksvriendelijk. De apps van Canon zijn erg handig, met Camera Connect kan je foto´s en video´s heel eenvoudig overzetten en de Camera Companion geeft je duidelijke uitleg over je camera.

Pluspunten

• Schitterende foto´s
  • Lichtgewicht
  • Gebruiksvriendelijk
  • Lens 18-150
  • Kantelbaar scherm

Jolanda 11-07-2019

Heldere mooie foto's, veel mogelijkheden. kwaliteit!

Naar aanleiding van de goede recensies dit produkt aangeschaft bij kamera-express. Zelfs nog de garantie erbij genomen voor 3 jaar extra garantie op vallen, diefstal, water, krassen. geeft gemoedsrust. Maakt mooie foto's, leuk om mee te experimenteren (kregen voucher voor digitale cursus). Zelfs wanneer het object beweegt! Is ook niet zwaar om mee te nemen! Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• maakt heldere mooie foto's
  • is niet zwaar

Robert Lisarde 08-07-2019

Mooie systeemcamera

Ben overgeschakeld van digitale spiegelreflex van Canon naar de systeemcamera omdat dit veel handiger is om mee te nemen. Heb gekozen voor lens 18-150 mm wegens beeldstabilisatie en het handige formaat. Groothoek en telelens, alles in één. Gedaan met lenzen te verwisselen zoals voorheen met de spiegelreflex. Prijs kwaliteit en mogelijkheden zijn prima.

Pluspunten

• Compact
  • Superieure beeldkwalitiet
  • Autofocus is zeer vlug en accuraat
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• knoppen achteraan wel ietsje aan de kleine kant

Skjold 20-06-2019

Kleine camera met grote prestaties

We zochten een nieuw camera voor onze Samsung. We kregen deze camera geadviseerd door Kamera Express. Daar hebben we geen seconde spijt van gekregen. De camera is handzaam (klein maar stabiel vast houden), heeft een goede intuïtieve bediening en maakt mooie foto's. We zijn tevreden.

Pluspunten

• Handzaam
  • Eenvoudig
  • Scherpe foto's
  • Gpede camera

Minpunten

• Wat plastic-achtig

Adrie 19-06-2019

Groot scherm, veel mogelijkheden

Prima compacte systeemcamera. Heel veel mogelijkheden, die ik nog niet allemaal heb gebruikt. Fijn dat je met deze camera ook goede video opnamen kunt maken. Enige minpuntje is dat de lens niet "vastgezet/op slot"gezet kan worden

Pluspunten

• goede video opname
  • groot scherm
  • compact, prettig in de hand

Minpunten

• lens 18-150 kan niet vergrendeld worden

Jade 25-04-2019

Fijne alleskunner

Ik ben heel blij met deze aankoop. De camera heeft veel opties voor diverse situaties. Ik vind de handleiding niet erg duidelijk, maar kon met behulp van een digitale versie wel goed alle opties onderzoeken. Camera is gemakkelijk te gebruiken, licht, stelt snel scherp, goede zoom, snelle verzending naar telefoon via wifi/app. De batterijduur werd vaak als minpunt genoemd, dus ik heb er maar meteen een tweede accu bij gekocht. Kortom veel mogelijkheden en goede kwaliteit.

Pluspunten

• Wifi
  • Gemakkelijk
  • Snel

Minpunten

• Nog niet gevonden

Gerard 15-03-2019

Goede, lichte camera

Deze camera heb ik gekocht omdat ik een Canon fan ben, ik had er een goed gevoel bij toen ik de camera vasthield bij Kamera Express in Den Haag. De camera is licht, in de hulp stand zie je belangrijke informatie ( kan je ook uitzetten ), de zoeker en het scherm zijn erg goed, het scherm is kantelbaar, ( dichtklapbaar) dus weinig kans op krassen. De batterij gaat niet echt lang mee +/- 245 foto's, 1 of 2 extra is beter. Het is een aanraakscherm, wat ik heel prettig vind, erg snel ook met scherpstellen.

Pluspunten

• doorsturen naar tablet, of telefoon

Minpunten

• Android 8.0 van Samsung Galaxy A8, kan niet zenden
  • batterij duur

Gerard 11-03-2019

aankoop camera

Prima camera, ligt goed in de hand, hiervoor een spiegelreflex, deze was zwaar. De Canon eos m50 met de 18-150 mm geeft hele scherpe foto's en video's en je kunt hier heel lang mee om je nek lopen zonder problemen. Het assortiment lenzen wordt ook goed uitgebreid. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• mooie scherpe foto's en video's
  • doorsturen naar tablet

Minpunten

• Android 8.0 van Samsung Galaxy A8, kan niet zenden

Hennyruit 08-01-2019

Automatische zoeker

Heb deze gekocht omdat ik een alles in een systeem wilde mijn keuze is gevallen op deze hij is betaalbaar en geschikt voor vakantie niet te groot past goed in m'n tas met deze lens, en is licht in gewicht makkelijk instelbaar en als je door de zoeker wilt kijken gaat dat automatisch als je met je oog in de buurt kom dus erg praktisch, je kan van te voren al extra instellingen erin zetten bv bij een portretfoto kan je zachtere teint al toevoegen en zo is gelijk de foto al mooier zonder te bewerken. Je kan ook snel foto's maken zelfs als de foto nog zichtbaar is op het scherm kan je al drukken voor de volgende te maken. Dus ben tot nu toe al erg tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • goed instelbaar
  • kan snel fotograferen

Minpunten

• nog niet gevonden

E.J.F. 03-11-2018

Prettig groot touchscreen, gebruiksvriendelijk

Vorige week heb ik de Canon EOS M50 gekocht. Ik en mijn camera zijn samen nog op ontdekkingstocht. Soms doet hij nog niet wat ik wil, maar ik ben ervan overtuigd dat dat
komt omdat we nog niet perfect op elkaar zijn afgestemd. De uitleg bij de verschillende functies werkt bij deze tocht erg ondersteunend. Verder zit de camera vol met handigheden, zoals het draaibare touchscreen. De camera is heerlijk licht en compact en makkelijk overal mee naar toe te nemen.