Nikon Z 50 + 16-50mm+ 50-250mm zwart - Reviews

HD type
4K Ultra HD
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon Z 50 + 16-50mm+ 50-250mm zwart op Kieskeurig.nl.

Kentie 22-10-2020

Fijne camera

Geschreven voor: Nikon Z 50 + 16-50mm+ 50-250mm zwart

Wij hebben deze camera gekozen omdat hij licht in gewicht is, fijne grip, veel mogelijkheden. Hij maakt prachtige foto's. ik ben echt onder de indruk.

Pluspunten

• zelfs met weinig licht een prachtige heldere foto
  • Licht in gewicht
  • Makelijk te bedienen
  • Fijn met een ingebouwde flitser

Ingrid 16-09-2020

Lichte camera met een goede grip en duidelijk scherm

Geschreven voor: Nikon Z 50 + 16-50mm+ 50-250mm zwart

De camera's van Nikon vind ik persoonlijk erg lekker in de hand liggen en een degelijke uitstraling hebben, dus de keuze voor Nikon was erg snel gemaakt. Uiteindelijk voor deze systeemcamera gekozen i.p.v. de Nikon spiegelreflex D5600 of D7500 waar ik eerst over twijfelde. Ik neigde naar de D7500, maar werd getipt over de systeemcamera en uiteindelijk was dat door de goede techniek, zelfde grip en het beduidend lagere gewicht een eenvoudige keuze. De 50-250 lens werd nageleverd, dus daar heb ik nog wat minder ervaring mee, maar tot nu toe ontzettend tevreden over mijn keuze voor deze camera en lenzen. Ik hoop wel dat er snel nog wat meer Z-objectieven bij komen, want een paar honderd euro voor alleen een tussenring om de lenzen van de spiegelreflex camera's toepasbaar te maken gaat mij dan toch net wat ver :). Voorlopig kan ik hiermee echter zeker nog wel vooruit in mijn beginnende fotografie hobby.

Pluspunten

• Licht
  • Goede grip
  • Goede combinatie set

Minpunten

• Nog wat weinig Z-objectieven beschikbaar

Hans 11-06-2020

Nikon Z50

Geschreven voor: Nikon Z 50 + 16-50mm+ 50-250mm zwart

Nikon Z50 heb ik een paar dagen in gebruik het is een mooi toestel die bijzonder mooie foto's maakt. Tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• alleen maar

Minpunten

• geen uitgebreide gebruiksaanwijzing online