Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dali E-12 F op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joris 09-09-2019

Dali E-12 F

Ik wilde wat betere kwaliteit geluid voor mijn tv dus ik sluit de receiver met de Dali zensor 3 speakers aan op de tv. Maar ik begon wat te missen ... Al ben erg tevreden met de Dali speakers, maar tegenover een goede subwoofer kan geen speaker tegen op!
Ik ben voor de Dali E 12 F gegaan en wat een beest is dat! Ik ben op Tidal op zoek gegaan naar muziek met veel mooie baslijnen erin. Daarmee heb ik de subwoofer afgesteld en het klinkt daadwerkelijk erg goed! De volume van de subwoofer staat maar een klein stukje open en dat is voor mijn al genoeg. Ik heb wel een y splitter RCA kabel gebruikt om de cross-over af te kunnen stellen. Die staat ongeveer op 80 Hz . Zowel met films en of muziek klinkt de subwoofer gewoon heerlijk. Dit was gewoon wat had gemist. De lage tonen met muziek en de helikopters die over vliegen in de films. De subwoofer maakt het nu gewoon helemaal compleet. Als advies raad ik de oehlbach boom y RCA kabel aan.

Pluspunten

• Het Geluid is nu nog completer
  • De subwoofer ziet er erg goed uit
  • Het voegt zeker wat toe aan muziek
  • Het voegt zeker wat toe aan films

martin 21-08-2016

mooie goede subwoofer

Geschreven voor: Dali E-12 F

goede deense kwaliteits en een perfekte afwerking .Heb inmiddels alles van Dali [geluidsboxen]Het geluid hiervan is heel erg goed

Pluspunten

• goed geluid degelijk