Philips Azur GC4567/80 Stoomstrijkijzer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Azur GC4567/80 Stoomstrijkijzer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Molenveld 03-01-2019

Zeer fijne strijkijzer

Strijkt zeer goed, vouwen snel uit de kleding.
Stoom kan uitgezet worden.
Wel wat zwaar maar alleen gevuld met water.

Pluspunten

• Kwaliteit

Minpunten

• Gewicht

Stukato 30-12-2018

Prachtig design en vliegt over strijkgoed

Om te beginnen met het design: prachtig! Nu gaat het natuurlijk om het strijken maar ach het oog wil ook wat. Maar ook over het strijken niks dan lof, het strijkijzer is makkelijk in gebruik en strijken gaat echt makkelijker dan met mijn oude apparaat. Ik hoef minder vaak over de overhemden heen te bewegen en korter strijken is altijd winst ;)

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik

EdN1985 28-12-2018

Zeer gebruiksvriendelijk

De Philips Azur GC4567 is zeer gebruiksvriendelijk. De stoomstrijkijzer is snel op warmte, heeft een mooi design, heeft een handig kalkreservoir en ligt makkelijk in de hand.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Handig kalkreservoir
  • Snel op warmte

Minpunten

• Is iets zwaarder dan mijn oude stoomstrijkijzer

Elisee 28-12-2018

Strijken wordt bijna leuk

Strijken met dit apparaat wordt bijna leuk.

Hij glijd over de stof, wordt snel en goed warm en geeft mooi geleidelijk stoom af.

Erg blij mee

mdjnac 28-12-2018

aanrader

Gelet op de prijs van dit strijkijzer een perfecte aankoop. Ik strijk al jaren met Philips en dit apparaat is wederom beter als zijn voorganger die ik al jaren gebruikte. Het is een mooi vormgegeven apparaat en in een mooie kleur. De stoomboostfunctie is perfect, ook bij lage temperatuur en de eco stand strijkt mooi glad. Irritatiepunt is het korte snoer (de stekker is overigens wel handig, er zit een uittrekbeugel aan) en er ontbrak een waterbekertje om bij te vullen. Het apparaat is erg zwaar, maar dit zal het strijkresultaat wel weer ten goede komen.

Pluspunten

• prijs kwaliteitverhouding
  • voordelige koop
  • automatische uitschakeling bij geen gebruik
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• zwaar in gewicht
  • kort snoer

Koen83 28-12-2018

Fijn strijkijzer met lange stoomduur

Fijn strijkijzer dat goed strijkt en ook niet te zwaar in de hand is (erg fijn). De stoomsterkte is goed en ook goed te doseren. Het is erg fijn dat er geen druppels ontstaan en dat je kleding dus ook niet makkelijk te nat word (had ik met mijn oude stoomstrijkijzer). De zool is glad genoeg, ook voor bijvoorbeeld truien met opgeborduurde letters. Geen last van kalk gehad tijdens het gebruik, maar heb hem ook nog niet zo lang, dus misschien kan ik daar nog niet genoeg over zeggen.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Lange stoomduur
  • Gladde zool

Minpunten

• geen

Obencio 28-12-2018

Een welkome hulp!

De Philips azur strijkijzer is een welkome hulp. In een mum van tijd strijk je de was weg. Hij is bijna direct te gebruiken, omdat hij snel opwarmt. Door de continue stoom hoef je maar een enkele keer over de kleding. Mocht er toch nog hardnekkige kreukels inzitten strijk die je snel glad met een extra stoom-stoot.

Het is ook eenvoudig om de kalk te verwijderen. Waar bij andere strijkijzers er wel eens resten op je kleding achterblijven is dat hier niet het geval.

Als laatste ziet hij er ook nog eens goed uit!

Pluspunten

• Bijna direct te gebruiken
  • Warmt heel snel op
  • Ziet er ook nog eens goed uit!
  • Eenvoudig te ontkalken

Nadianaad 27-12-2018

Handig in gebruik!

Heel fijn en makkelijk strijk ijzer in gebruik stoomt precies goed om alle kreukels direct eruit te krijgen. Ook wordt het strijkijzer vrij snel warm om direct aan de slag te kunnen. Ontkalk klepje is ook heel handig om het strijkijzer blijvend schoon te houden.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Water reservoir niet heel groot wel groot genoeg

blackshadow 24-12-2018

Geweldig stoom strijkijzer

ligt goed in de hand , niet te zwaar handig in gebruik
gaat zonder moeite over de meeste stoffen heen (voor zover ik heb kunnen proberen tot nu toe )
stoomt goed al heb ik nog niet alle programma`s gebruikt . lekker lang snoer eraan
ontkalken gaat ook snel en erg goed
zeker een aanrader

Pluspunten

• snel warm
  • lang snoer
  • snel warm

RobBernard 23-12-2018

Prima strijkijzer / niets mis mee

De zwarte Azur strijkijzer strijkt met plezier over al mijn wasgoed heen. In het begin is het wennen dat de strijkijzer iets zwaarder is dan mijn vorige strijkijzer. Niet aanwezig een waterbekertje om de strijkijzer te kunnen vullen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Warmt snel op

Minpunten

• Beetje zwaar
  • Geen waterbekertje

Fire007 22-12-2018

Zeer prettig, maar ook mooi stoomstrijkijzer

Na twee weken gebruik gemaakt te hebben van dit stoomstrijkijzer zijn we wel verkocht.
Hij ziet er niet alleen mooi uit maar doet ook wat er aangegeven wordt in de productomschrijving:
- hij warmt heel snel op (vergeleken met onze oude strijkijzer zeker);
- hij glijd als een zonnetje over de kleding;
- er was nog niet veel kalk, maar we hebben wel even gekeken en er zat al een beetje in;
- hebben nog geen druppel gezien.

We hebben nog niet alle functies nodig gehad maar we zijn er van overtuigd dat die ook goed gaan werken.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik

Boekengek39 21-12-2018

Mooi stoomstrijkijzer

Naast dat dit stoomstrijkijzer er mooi uit ziet, is hij ook prettig in gebruik. Goede grip om goed vast te houden, wat zwaarder wanneer gevuld. Maar daardoor wel het idee dat hij heel goed doet wat hij moet doen. De moeilijke vouwen zijn zo uit de kleding. Het kalkreservoir is makkelijk om te verwijderen en zo schoon te maken. Ideaal. Het snoer is lang genoeg om prettig mee te werken, je wilt toch wat beweegruimte hebben. Fijn. Dik tevreden.

• lang snoer
  • los kalkreservoir

ScytheNL 21-12-2018

Zeer goed strijkijzer, gemakkelijk in gebruik

Ik heb dit strijkijzer sinds kort in bezit. Het is een heerlijk apparaat, glijd met gemak over de stoffen en strijkt alles netjes glad. Het is heel simpel in gebruik, en ligt fijn in de hand. Ik heb hem nog niet lang genoeg om kalkdeeltjes te hebben gezien, maar heb het reservoir er natuurlijk even uitgehaald, dit gaat erg gemakkelijk en het geheel ziet er stevig uit. Bijvullen is ook simpel en de stoom verdeeld mooi.

Pluspunten

• Ergonomisch
  • Goed resultaat
  • Kalkreservoir

Whaan78 20-12-2018

Strijkt perfect!

Mijn eerste indruk was goed, het design is erg mooi en het strijkijzer heeft een mooi lang snoer met een oogje aan de stekker zodat men hem gemakkelijk uit het stopcontact kan trekken. Enig minpuntje is misschien dat het strijkijzer wat zwaar is, maar voor mij geen andere strijkijzer meer dan de Phillips Azur! Het Antikalk systeem is echt ideaal! geen gedoe meer om je strijkijzer te ontkalken. Het strijkijzer wordt snel warm en is gemakkelijk in te stellen op de gewenste warmte. Het strijkresultaat is echt super. Zelfs die vervelende vouwen in je jeans, strijk je er met een extra druk op de stoomknop zo uit. Ook delicate stoffen strijk je met gemak met dit geweldig apparaat.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zeer gemakkelijk ontkalken
  • Snel warm
  • Perfect strijkresultaat

Minpunten

• Beetje aan de zware kant