Clean Maxx 4016471003842 - Reviews

strijkijzer

6,3

Alice 21-03-2018

Cleanmaxx strijkijzer

Ik heb dit apparaat nu een week in huis en ik was nogal sceptisch. Lang getwijfeld, maar ik heb zo'n hekel aan strijken dat ik gewoon WILDE dat het werkte. Dus de gok genomen voor 80 euro en besteld. Het in elkaar zetten is een eitje. Ik moet zeggen dat hij het boven verwachting doet, maar alleen op vochtige overhemden. Bij droge overhemden doet hij nagenoeg niks. Maar als je droge overhemden met een plantenspuit nat spuit en hem dan 10 minuten of een kwartiertje laat blazen, is het echt een heel acceptabel resultaat. Ik geef meteen toe: als mijn moeder ze met haar stoomstrijkijzer op de traditionele manier strijkt, worden de overhemden strakker gestreken. Er kan niets op tegen oudhollands handwerk. Maar als je je gecentrifugeerde overhemden meteen op het apparaat doet, alle knoopjes dicht doet, gewichtjes eraan hangt en een kwartiertje laat blazen terwijl jij de rest van de was opvouwt of een tijdschift leest, komt er een prima restultaat uit.

Pluspunten

• Je hoeft niet te strijken
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Zeer acceptabel strijkresultaat
  • Gaat automatisch uit, erbij blijven hoeft niet

Minpunten

• Eerlijk = eerlijk: handwerk is netter
  • Een kwartier per overhemd is best lang

Ray 16-06-2018

Korte duur ??

In het begin enthousiast omdat het apparaat werkt zoals omschreven. Werkt alleen met natte kledingstukken/blouses (in 12 minuten droog en gestreken) . Maar helaas nu na 3 weken in ons bezit stopt het apparaat na een kleine minuut. Lijkt oververhitting want na een uur afkoelen gaat ie weer aan, alleen dan weer voor maximaal 50 seconden 🙈

Pluspunten

• Werkt zoals beschreven
  • Acceptabel alternatief voor de strijkbout

Minpunten

• Korte levensduur
  • Werkt niet met ‘droge’ kleding

Jacobine 15-06-2018

Cleanmaxx

Ik heb dit apparaat gekocht een aantal weken geleden voor de helft van de prijs hij deed het super goed en was er tevreden over maar sinds een week gaat hij raar doen uit afwisselend aan heel jammer niet aan bevelen dit product

Paul 07-02-2018

Clean Maxx strijkijzer is super handig

De Clean Maxx strijkijzer voor overhemden & blouses zilverkleur/wit is super handig en gemakkelijk in gebruik. Ook gemakkelijk voor truien

Pluspunten

• snel
  • gebruiksvriendelijk