Philips PerfectCare GC3920 - Reviews

Kleuren
blauw, zwart
Type/soort
strijkijzer

Beoordeling op basis van 29 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Alegna72 08-05-2017

Hele fijne strijkijzer

De OptimalTemp is erg prettig. Je kunt strijken op alle stoffen en hoeft dit niet van te voren aan te geven. Verder een erg fijne strijkijzer in gebruik. Snel warm en de krachtige stoomstoot werkt perfect.

Pluspunten

• Snel warm
  • Gebruiksvriendelijk

Greetje K 11-05-2017

lekker snel

Deze stroomstrijkijzer warmt lekker snel op, is niet zwaar en strijkt lekker licht, ik ben er ontzettend blij mee, de strijk neemt nu minder tijd

Pluspunten

• snelle opwarmtijd
  • niet zwaar

propertje 25 11-05-2017

gebruikersgemak top

fantastisch stoomstrijkijzer. stelt zelf de juiste temperatuur in. Geen ongelukjes meer met stoffen die aan je bout blijven hangen. Makkelijk vulreservoir, superlicht in gebruik, strijkt erg makkelijk, snel en goed. ik ben echt enthousiast over dit apparaat en zou hem iedereen aanraden. Ook de stekker is erg handig met het soort oog, trek je er makkelijk uit!

Pluspunten

• automatische temperatuurregeling
  • stekker met ring
  • super glad resultaat

J. de Reus 10-05-2017

Heerlijk gemakkelijk strijken

Dit stoomstrijkijzer van Philips heeft met verrast met hoe gemakkelijk strijken voor mij geworden is. Ik hoef niet meer te wachten tot het strijkijzer weer genoeg stoom heeft gegenereerd, dit doet hij vliegensvlug. Deze stoom komt er ook met flinke kracht uit. Na het stomen drupt het ook niet.

Ik ben vooral te spreken over de OptimalTEMP techniek die erin zit. Welke stof je ook neemt, je hoeft nooit meer de temperatuur in te stellen, hij is veilig voor allen. Raak je per ongeluk het hete gedeelte aan, brand je je ook niet meteen. Dit heb ik getest op satijn, katoen, zijde, en de allerdaagse polyester.

Het stoomstrijkijzer ligt heerlijk in de hand als je wat langer aan het strijken bent en het design voelt ook erg degelijk aan, als kwaliteit. Enige punt van opmerking dat ik had is dat bij een volle watertank hij aardig zwaar is, waardoor ik minder vlug was. Ook helemaal vol glijd dit product over de stof als een mes door de boter.

Pluspunten

• OptimalTEMP maakt het gemakkelijk
  • Veilig
  • Drupt niet na stomen
  • Genereert erg veel stoom
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Bij een volle watertank aardig zwaar.

Jans17 10-05-2017

Wauw, deze wil elke vrouw wel!

Wauw, deze wil elke vrouw wel, echt heel handig! Je hoeft er maar overheen te aaien en het is al klaar. En je hoeft er alleen maar water in te doen en beginnen maar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Espressolover040 09-05-2017

Fijn stoomstrijkijzer om zonder nadenken te kunnen strijken

Met het Philips PerfectCare Powerlife stoomstrijkijzer wordt strijken makkelijker en sneller. Hij ligt heerlijk in de hand en zelfs met een volle tank glijd hij over elke stof heen zonder kracht te hoeven leveren. Er hoeft niet meer nagedacht te worden over het instellen van de temperatuur met de OptimalTEMP, waardoor alle stoffen veilig gestreken kunnen worden. Ik kan snel met het stoomtstrijkijzer werken door de enorme hoeveelheid stoom die het strijkijzer produceert, nooit meer wachten op het genereren van stoom. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

AcesHigh 08-05-2017

Super Easy!!!

Stekker erin, even wachten en strijken maar. Geen gedoe met juiste temperatuur regelen, kijken welke stof je onder de "ijzer" hebt is niet meer nodig.
We hebben alle stoffen die we hebben uitgeprobeerd, incl. zijde en alles netjes gestreken, zonder schroeiplekken. Het apparaat past zich moeiteloos aan. We vinden het snoer wat aan de korte kant en het handvat is best glad. Het strijken gaat heerlijk soepel. Er is altijd veel strijkwerk bij ons dus na een uurtje of wat strijken geen vermoeide arm(en). Het waterreservoir (300ml) is redelijk snel leeg, dus tussentijds bijvullen is nodig na ±15/20min strijken. De kalkverzamelaar hebben we nog niet kunnen testen daar hebben we de strijkijzer te kort in bezit. Veel plussen en een paar minpuntjes, een top apparaat dus.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Voor alle stoffen geschikt
  • Licht gewicht
  • Snel heet

Minpunten

• Kort snoer
  • Glad handvat

AcesHigh 08-05-2017

Super fijne strijkijzer

Super easy! Stekker erin, even wachten en strijken maar. Geen gedoe met juiste temperatuur regelen, kijken welke stof je onder de "ijzer" hebt, niet nodig.
We hebben alle stoffen die we hebben uitgeprobeerd, incl. zijde en alles netjes gestreken, zonder schroeiplekken. Het apparaat past zich moeiteloos aan. We vinden het snoer wat aan de korte kant en het handvat is best glad. Het strijken gaat heerlijk soepel. Er is altijd veel strijkwerk, dus na een uurtje of wat strijken geen vermoeide arm(en). Het waterreservoir (300ml) is redelijk snel leeg, dus tussentijds bijvullen is nodig na ±15/20min strijken. De kalkverzamelaar hebben we nog niet kunnen testen daar hebben we de strijkijzer te kort in bezit. Alle plussen en een paar minpuntjes, een top apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CJ123 08-05-2017

Goede zool, lage temperatuur

Het apparaat is vrij groot maar ligt goed in de hand en is ook niet zwaar ondanks de grote strijkzool. Een hele goede zool die soepel over de kleding glijd. Het snoer is wel erg kort. Er zit een oogje aan de stekker zodat hij makkelijk uit te stekkeren is. Toch een leuke toevoeging.

Pluspunten

• Grote zool
  • Soepele zool
  • Oogje aan stekker
  • lichtgewicht

Minpunten

• kort snoer
  • wordt langzaam warm
  • wordt niet warm genoeg
  • strijken gaat niet snel

CJ123 07-05-2017

Goede zool, lage temperatuur

De optimalTEMP functie zorgt er zeker voor dat het apparaat veilig is voor alle stoffen. Ook geen gedoe met instellen. Maar om snel te kunnen strijken vind ik dit apparaat absoluut geen oplossing. Het duurt lang voor hij warm is en als hij aangeeft warm te zijn (ledlampje) heb ik het gevoel dat hij alles behalve echt warm is. Bij het strijken van mijn overhemden krijg ik 80% van de kreukels er in de eerste haal niet uit. Groot minpunt. Mijn vorige strijkijzer (met zelfs een lager wattage) werd veel warmer en ook veel sneller warm. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

AG1982 07-05-2017

Goed product

Het is een gebruiksvriendelijk product. Er zijn weinig knoppen en deze zijn overzichtelijk en geven duidelijk de functies aan. Ook zit er een ontkalkingssysteem op. Je moet wel twee minuten wachten voordat je aan de slag kunt en het reservoir is niet zo groot.
Ik gebruikte al een stoomstrijkijzer en had verwacht dat deze sneller een glad resultaat zou geven, maar dat was niet zo. Ik moet ook bij deze wel een paar keer strijken voordat het glad is. Je kunt er wel alle stoffen mee strijken, al strijk ik zelf delicate stoffen met een theedoek ertussen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Alegna72 07-05-2017

Fijne strijkijzer om mee te werken

Hele fijne strijkijzer om mee te werken. Ben je geen fan van strijken, deze strijkijzer maakt de klus een heel stuk aangenamer. Het wordt snel warm en alle stoffen zijn makkelijk glad te strijken. Het was even wennen dat er geen speciale stoffenstanden op zit voor zijde, wol, katoen, etc.,maar tijdens het strijken went dit gauw dankzij de OptimalTemp. De krachtige stoomstoot werkt perfect voor flinke kreukels. Kortom, je kleding en andere was kan super mooi strak gestreken de kast in. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Raider12 07-05-2017

Philips PerfectCare GC3920

Gebruiksgemak is uitstekend, voor alle stoffen, zijde tot en met jeans en mooie uitvoering. Snel klaar met strijken.

Pluspunten

• prima gebruiksgemak
  • strijkt alle stoffen

Raider12 06-05-2017

dit produkt heeft prima eigenschappen

Dit produkt heeft prima eigenschappen. Gebruiksgemak is uitstekend en mooi design. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

propertje25 05-05-2017

licht, makkelijk in de hand,prima eigenschappen

fantastisch stoomstrijkijzer, erg gemakkelijk in gebruik, goed bij te vullen met water, handige ring aan de stekker,waardoor die veel gemakkelijker uit het stopcontact gaat. Strijken gaat echt veel sneller, glad na 1 of 2 streken.Erg over dit product.Zeker een aanrader, ga strijken bijna nog leuk vinden op deze manier!!!

Pluspunten

• automatische temperatuurregeling
  • ring aan stekker
  • handig vulreservoir

propertje25 05-05-2017

prima eigenschappen

ik ben zeer enthousiast over dit strijkijzer.Wat een genot om mee te strijken.De geregelde temperatuur is fantastisch, geen ongelukjes met stof aan je bout of stinkende schroeiplekken.Het strijkijzer strijkt enorm efficient,vaak al na 1x erover heen halen.Zo wordt strijken echt een fluitje van een cent, je hebt veel sneller klaar! Ook de ring aan de stekker is een uitkomst, je trekt de stekker er veel makkelijker uit.Kort samengevat een fantastisch stroomstrijkijzer,zeer gemakkelijk bij te vullen ook met water, handig klepje wat een grote opening heeft voor het water bijvullen. Ik ben een zeer tevreden gebruiker en kan het iedereen aanraden.Fantastisch apparaat, ga strijken bijna leuk vinden!

marlies schiphof [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

AG1982 05-05-2017

Goede strijkijzer

Het is een gebruiksvriendelijk product. Er zitten twee knoppen, voor stoom en voor gewoon strijken. Het is duidelijk hoe het werkt. Er zitten voldoende opties, zoals een eco stand, die ook voor zich spreken. Je moet wel twee minuten wachten voordat je aan de slag kunt, terwijl de waterreservoir niet zo groot is. Prettig dat het een ontkalkingssysteem bevat.
De vormgeving verschilt mijns inziens niet van andere soortgelijke apparaten. Hij glijdt wel fijn over de stof heen. Ik had wel verwacht dat deze sneller een glad resultaat zou geven, zeker bij wat dikkere stoffen (handdoeken), maar dat was niet zo. Ik moet ook bij deze wel een paar keer strijken voordat het glad is. Je kunt er wel alle stoffen mee strijken, al strijk ik zelf delicate stoffen met een theedoek ertussen.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Glijdt goed
  • Heeft een ontkalkingssysteem

Minpunten

• Klein reservoir
  • Twee minuten wachten voordat je aan de slag kunt

vanNoordt 05-05-2017

Doet wat hij beloofd: strijkt alle stoffen met gemak!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Strijkt alle stoffen
  • Weinig knoppen

Minpunten

• Klein waterreservoir
  • Geen bakje meegeleverd om water bij te vullen

vanNoordt 05-05-2017

Doet wat hij beloofd: strijkt alle stoffen met gemak!

De stoomstrijkijzer is gemakkelijk in gebruik, doordat hij weinig knoppen heeft. Namelijk slechts 2 voor water en stoom. Daarnaast 1 schakelaar voor 5 standen die alleen te maken hebben met het stroomgebruik en antikalk. Het enige dat ik miste was een waterbakje om het reservoir te vullen. Zowel mijn overhemden als mijn jeans strijk ik met hetzelfde gemak, zonder dat deze strepen of vlekken geeft. Doordat je zelf de stoomstand kan kiezen, kun je snel door de berg wasgoed heen. Ik ben erg tevreden over deze stoomstrijkijzer, al was een groter waterreservoir wel handiger geweest. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lonpiet 04-05-2017

'Lekker snel door mijn kleding strijken'

Nadat mijn oude strijkijzer het begeven heeft ben ik overgestapt op de Philips PerfectCare Powerlife, wat een verademing is dat zeg. Het strijken gaat nu veel sneller dan voorheen. Mede dankzij de handige SteamGlide zool. Daarnaast heeft hij 2 stoomfuncties om de hoeveelheid stoom te regelen die uit de zool komt. Hij is lekker in het gemak, niet te ingewikkeld met poespas. Geen problemen met verschillende soorten stof. Deze strijkijzer kan ook weer 10 jaar mee :)

Pluspunten

• SteamGlide zool
  • OptimalTemp

Minpunten

• Oplaadtijd tot heet worden is lang