Philips GC3920 Stoomstrijkijzer - 2500W - SteamGlide Plus zoolplaat

Philips GC3920 Stoomstrijkijzer - 2500W - SteamGlide Plus zoolplaat

8.2(14)
Dit product wordt aangeboden door 1 aanbieders met een prijs vanaf € 183,65Bekijk alle aanbieders
Gemiddelde beoordeling
8.2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC3920 Stoomstrijkijzer - 2500W - SteamGlide Plus zoolplaat op Kieskeurig. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Schrijf een review
Greetje K11-05-2017
Algemene score
9.0

lekker snel

Reviewscore
9.0
Deze stroomstrijkijzer warmt lekker snel op, is niet zwaar en strijkt lekker licht, ik ben er ontzettend blij mee, de strijk neemt nu minder tijd
Pluspunten
  • snelle opwarmtijd
  • niet zwaar
Ja, ik beveel dit product aan
propertje 2511-05-2017
Algemene score
9.0

gebruikersgemak top

Reviewscore
9.0
fantastisch stoomstrijkijzer. stelt zelf de juiste temperatuur in. Geen ongelukjes meer met stoffen die aan je bout blijven hangen. Makkelijk vulreservoir, superlicht in gebruik, strijkt erg makkelijk, snel en goed. ik ben echt enthousiast over dit apparaat en zou hem iedereen aanraden. Ook de stekker is erg handig met het soort oog, trek je er makkelijk uit!
Pluspunten
  • automatische temperatuurregeling
  • stekker met ring
  • super glad resultaat
Ja, ik beveel dit product aan
J. de Reus10-05-2017
Algemene score
9.0

Heerlijk gemakkelijk strijken

Reviewscore
9.0
Dit stoomstrijkijzer van Philips heeft met verrast met hoe gemakkelijk strijken voor mij geworden is. Ik hoef niet meer te wachten tot het strijkijzer weer genoeg stoom heeft gegenereerd, dit doet hij vliegensvlug. Deze stoom komt er ook met flinke kracht uit. Na het stomen drupt het ook niet. Ik ben vooral te spreken over de OptimalTEMP techniek die erin zit. Welke stof je ook neemt, je hoeft nooit meer de temperatuur in te stellen, hij is veilig voor allen. Raak je per ongeluk het hete gedeelte aan, brand je je ook niet meteen. Dit heb ik getest op satijn, katoen, zijde, en de allerdaagse polyester. Het stoomstrijkijzer ligt heerlijk in de hand als je wat langer aan het strijken bent en het design voelt ook erg degelijk aan, als kwaliteit. Enige punt van opmerking dat ik had is dat bij een volle watertank hij aardig zwaar is, waardoor ik minder vlug was. Ook helemaal vol glijd dit product over de stof als een mes door de boter.
Pluspunten
  • OptimalTEMP maakt het gemakkelijk
  • Veilig
  • Drupt niet na stomen
  • Genereert erg veel stoom
  • Ligt goed in de hand
Minpunten
  • Bij een volle watertank aardig zwaar.
Ja, ik beveel dit product aan
AcesHigh08-05-2017
Algemene score
9.0

Super Easy!!!

Reviewscore
9.0
Stekker erin, even wachten en strijken maar. Geen gedoe met juiste temperatuur regelen, kijken welke stof je onder de "ijzer" hebt is niet meer nodig. We hebben alle stoffen die we hebben uitgeprobeerd, incl. zijde en alles netjes gestreken, zonder schroeiplekken. Het apparaat past zich moeiteloos aan. We vinden het snoer wat aan de korte kant en het handvat is best glad. Het strijken gaat heerlijk soepel. Er is altijd veel strijkwerk bij ons dus na een uurtje of wat strijken geen vermoeide arm(en). Het waterreservoir (300ml) is redelijk snel leeg, dus tussentijds bijvullen is nodig na ±15/20min strijken. De kalkverzamelaar hebben we nog niet kunnen testen daar hebben we de strijkijzer te kort in bezit. Veel plussen en een paar minpuntjes, een top apparaat dus.
Pluspunten
  • Makkelijk in gebruik
  • Voor alle stoffen geschikt
  • Licht gewicht
  • Snel heet
Minpunten
  • Kort snoer
  • Glad handvat
Ja, ik beveel dit product aan
Alegna7208-05-2017
Algemene score
8.0

Hele fijne strijkijzer

Reviewscore
8.0
De OptimalTemp is erg prettig. Je kunt strijken op alle stoffen en hoeft dit niet van te voren aan te geven. Verder een erg fijne strijkijzer in gebruik. Snel warm en de krachtige stoomstoot werkt perfect.
Pluspunten
  • Snel warm
  • Gebruiksvriendelijk
Ja, ik beveel dit product aan
CJ12308-05-2017
Algemene score
2.0

Goede zool, lage temperatuur

Reviewscore
2.0
Het apparaat is vrij groot maar ligt goed in de hand en is ook niet zwaar ondanks de grote strijkzool. Een hele goede zool die soepel over de kleding glijd. Het snoer is wel erg kort. Er zit een oogje aan de stekker zodat hij makkelijk uit te stekkeren is. Toch een leuke toevoeging. De optimalTEMP functie zorgt er zeker voor dat het apparaat veilig is voor alle stoffen. Ook geen gedoe met instellen. Maar om snel te kunnen strijken vind ik dit apparaat absoluut geen oplossing. Het duurt lang voor hij warm is en als hij aangeeft warm te zijn (ledlampje) heb ik het gevoel dat hij alles behalve echt warm is. Bij het strijken van mijn overhemden krijg ik 80% van de kreukels er in de eerste haal niet uit. Groot minpunt. Mijn vorige strijkijzer (met zelfs een lager wattage) werd veel warmer en ook veel sneller warm.
Pluspunten
  • Grote zool
  • Soepele zool
  • Oogje aan stekker
  • lichtgewicht
Minpunten
  • kort snoer
  • wordt langzaam warm
  • wordt niet warm genoeg
  • strijken gaat niet snel
Raider1207-05-2017
Algemene score
9.0

Philips PerfectCare GC3920

Reviewscore
9.0
Gebruiksgemak is uitstekend, voor alle stoffen, zijde tot en met jeans en mooie uitvoering. Snel klaar met strijken.
Pluspunten
  • prima gebruiksgemak
  • strijkt alle stoffen
Ja, ik beveel dit product aan
propertje2505-05-2017
Algemene score
10.0

licht, makkelijk in de hand,prima eigenschappen

Reviewscore
10.0
fantastisch stoomstrijkijzer, erg gemakkelijk in gebruik, goed bij te vullen met water, handige ring aan de stekker,waardoor die veel gemakkelijker uit het stopcontact gaat. Strijken gaat echt veel sneller, glad na 1 of 2 streken.Erg over dit product.Zeker een aanrader, ga strijken bijna nog leuk vinden op deze manier!!!
Pluspunten
  • automatische temperatuurregeling
  • ring aan stekker
  • handig vulreservoir
Ja, ik beveel dit product aan
AG198205-05-2017
Algemene score
7.0

Goede strijkijzer

Reviewscore
7.0
Het is een gebruiksvriendelijk product. Er zitten twee knoppen, voor stoom en voor gewoon strijken. Het is duidelijk hoe het werkt. Er zitten voldoende opties, zoals een eco stand, die ook voor zich spreken. Je moet wel twee minuten wachten voordat je aan de slag kunt, terwijl de waterreservoir niet zo groot is. Prettig dat het een ontkalkingssysteem bevat. De vormgeving verschilt mijns inziens niet van andere soortgelijke apparaten. Hij glijdt wel fijn over de stof heen. Ik had wel verwacht dat deze sneller een glad resultaat zou geven, zeker bij wat dikkere stoffen (handdoeken), maar dat was niet zo. Ik moet ook bij deze wel een paar keer strijken voordat het glad is. Je kunt er wel alle stoffen mee strijken, al strijk ik zelf delicate stoffen met een theedoek ertussen.
Pluspunten
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Glijdt goed
  • Heeft een ontkalkingssysteem
Minpunten
  • Klein reservoir
  • Twee minuten wachten voordat je aan de slag kunt
Ja, ik beveel dit product aan
vanNoordt05-05-2017
Algemene score
9.0

Doet wat hij beloofd: strijkt alle stoffen met gemak!

Reviewscore
9.0
De stoomstrijkijzer is gemakkelijk in gebruik, doordat hij weinig knoppen heeft. Namelijk slechts 2 voor water en stoom. Daarnaast 1 schakelaar voor 5 standen die alleen te maken hebben met het stroomgebruik en antikalk. Het enige dat ik miste was een waterbakje om het reservoir te vullen. Zowel mijn overhemden als mijn jeans strijk ik met hetzelfde gemak, zonder dat deze strepen of vlekken geeft. Doordat je zelf de stoomstand kan kiezen, kun je snel door de berg wasgoed heen. Ik ben erg tevreden over deze stoomstrijkijzer, al was een groter waterreservoir wel handiger geweest.
Pluspunten
  • Gebruiksvriendelijk
  • Strijkt alle stoffen
  • Weinig knoppen
Minpunten
  • Klein waterreservoir
  • Geen bakje meegeleverd om water bij te vullen
Ja, ik beveel dit product aan
Lonpiet04-05-2017
Algemene score
9.0

'Lekker snel door mijn kleding strijken'

Reviewscore
9.0
Nadat mijn oude strijkijzer het begeven heeft ben ik overgestapt op de Philips PerfectCare Powerlife, wat een verademing is dat zeg. Het strijken gaat nu veel sneller dan voorheen. Mede dankzij de handige SteamGlide zool. Daarnaast heeft hij 2 stoomfuncties om de hoeveelheid stoom te regelen die uit de zool komt. Hij is lekker in het gemak, niet te ingewikkeld met poespas. Geen problemen met verschillende soorten stof. Deze strijkijzer kan ook weer 10 jaar mee :)
Pluspunten
  • SteamGlide zool
  • OptimalTemp
Minpunten
  • Oplaadtijd tot heet worden is lang
Ja, ik beveel dit product aan
Helma9103-05-2017
Algemene score
8.0

Snel Strijkijzer

Reviewscore
8.0
Een fijn strijkijzer. Gaat vouwen in kleding snel te lijf. Was sneller klaar met strijken dan anders. Geen glans over kleding. Gelijkmatige stoom. Gaat vanzelf uit als het even niet gebruikt wordt. Past temp aan stof aan.
Pluspunten
  • Drupt/lekt geen stoom
  • Gaat vanzelf uit na even niet gebruiken
  • Past temp aan aan het stof
  • Geeft geen glansstrepen op stof
Minpunten
  • Misschien wat zwaar
Ja, ik beveel dit product aan
Danny8003-05-2017
Algemene score
9.0

strijken zonder nadenken

Reviewscore
9.0
Het stoomstrijkijzer is prettig in gebruik, je steekt het in het stopcontact en strijken maar. Ik moest even een drempel over om wat kwetsbaardere stoffen te strijken, dat vond ik toch wel spannend. Maar dit ging gelukkig allemaal goed. Het strijken ging veel beter als normaal, de vouwen gaan er sneller uit (dit strijkijzer stoomt dan ook veel meer dan mijn oude strijkijzer). De gewone strijkwas is dan ook iets sneller weggewerkt dan voorheen, maar mijn hobby zal het nooit worden ;) 1 nadeel gevonden, ik gebruik mijn strijkijzer regelmatig om t-shirts te bedrukken. Omdat ik hier de temperatuur niet zelf kan bijstellen, moet ik toch mijn oude strijkijzer pakken om de bedrukkingen te doen, omdat de temperatuur anders te laag blijft. Maar dit is natuurlijk niet een 'probleem' voor de meeste mensen.
Pluspunten
  • strijkt vlot
  • strijkt snel glad
  • handig in gebruik
Minpunten
  • niet geschikt voor bedrukken van shirts
Nicolkg03-05-2017
Algemene score
8.0

Erg fijn stoomstrijkijzer

Reviewscore
8.0
Dit stoomstrijkijzer strijkt moeiteloos de vouwen uit de kleding. Je hoeft geen temperatuur meer te regelen. Het enige nadeel vind ik persoonlijk dat het snoer wat langer had mogen zijn maar verder een perfect stoomstrijkijzer.
Pluspunten
  • Moeiteloos strijken
  • Geen temperatuur meer in te stellen
Minpunten
  • Het snoer had iets langer gemogen
Ja, ik beveel dit product aan