Evelyn19-05-2023
Algemene score
4.0
Na veel lezen op internet kwam ik uit op deze stoomgenerator. In het begin was het echt een fantastisch apparaat. Tot er na een jaar of 1,5 steeds vaker water uit de zool kwam in plaats van stoom. Geen idee waarom. Op de site van Philips lees ik dat het een van de veelgestelde vragen is. Nieuwe strijkplank gekocht die beter geschikt is voor strijken met een stoomgenerator, op de ECO-stand… niets helpt. Heel jammer, want het is een mooi apparaat verder. Ik heb er niets aan zo. Het blijkt dat veel meer mensen deze ervaring hebben. En dat het na de garantieperiode ontstaat. Omdat hij steeds als beste koop uit de test komt, had ik hem gekocht. Ook omdat hij van Philips is, had ik dit niet verwacht.
Pluspunten
- Ontkalken gaat makkelijk
Minpunten
- Spuit water in plaats van stoom
- Snoer moeilijk op te bergen