Philips PerfectCare Elite Silence GC9642/60 - Reviews

2 min.

9,1

Lida 20-04-2016 Product paar dagen in bezit

Opnieuw een Philips

Na jaren een stoomgenerator te hebben gehad van Philips, nu een nieuwe gekocht. Super zool, zeer fijn voor overhemden! Snelle opwarming.

Sonia 12-04-2016 Product paar dagen in bezit

Een schitterende aankoop!

De vervanging van een stoomstrijkijzer door een stoomgenerator vraagt even een aanpassing.
Alleszins verlicht het het strijken, de duurtijd voor hervulling met water is veel langer, het lawaai is beperkt.

Viv D 23-01-2016 Product maand in bezit

Toen Philips met dit type van stoomgenerator op de markt kwam was ik één van de eersten Om deze te kopen. Geweldig! Gewoon doorstrijken en dit in recordtempo! Toen vorige maand mijn stoomgenerator het na jaren liet afweten heb ik niet getwijfeld om deze onmiddellijk te vervangen door de krachtige nieuwere versie! SUPER!

Ann 05-01-2016 Product paar weken in bezit

Het strijkijzer is nu een 3-tal weken in gebruik en bezorgt mij tot nu toe een heel positieve strijk ervaring. Het product is handig en licht in gebruik.

MAJA 02-01-2016 Product paar weken in bezit

Snel warm, meteen klaar zonder lastige instellingen, ligt lekker in de hand, lichtgewicht, zeer handig water bijvullen. Werkt uit de kunst. (net als onze vorige

Ibram 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een hele fijne en sterke stoomgenerator. Vooral in de powermodes is het strijken van kleren een kinderspel. In het waterressevoir kan maximaal 1.8 l water in. Daarmee kun je misschien wel je hele kast strijken en dan nog houd je 1l over. Dus je hoeft maar een klein beetje over de minimum te gaan en je houd nog heel veel water over.

Roland 11-12-2015 Product paar dagen in bezit

strijkt heel vlot en ligt goed in de hand,niet te zwaarom mee te strijken.De stoom is heel goed om jeans te strijken.

Jacqueline 07-12-2015 Product paar weken in bezit

In vergelijking met de eerste generatie Perfect Care is deze een verademing. Hij reageert goed op de verschillende stoffen en wordt goed warm/heet. Ook de mogelijkheid om continu te stomen, twee keer klikken is fijn. Het opbergen van het stoomsnoer gaat lastig. Ik ben bang dat er een vouw in het snoer komt. Al met al het beste stoomstrijkijzer dat ik ooit heb gehad.

René 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

De philips stoomgenerator maakt het strijken een stuk plezieriger, T-shirts, spijkerbroeken, satijnen blousjes worden allemaal keurig glad gestreken zonder dat je de temperatuur hoeft in te stellen. Daarnaast is deze strijkijzer heerlijk stil voor een stoomgenerator. Degelijkheid valt nog weinig over te zeggen, maar ziet er m.i. stevig en degelijk uit.

insidergiraf 21-07-2015 Product maand in bezit

Het is eerst een vooral een toestel dat mag gezien worden. Het toestel warmt redelijk snel op en geeft signaal wanneer het strijkklaar is (eerder verliest het water).
Voordelen : handig in gebruik, heel licht gewicht, zak om op te bergen, groot waterreservoir, maakt weinig lawaai, snel op temperatuur en temperatuur regelt zichzelf (sorteren in niet nodig), draagvergrendeling.
Nadelen : kan niet rechtop geplaatst worden, het ganse toestel is nogal groot (log) maar deze feiten wegen niet op tegen de voordelen van het toestel.
De stoomfunctie is even wennen maar vanaf nu in strijken een plezier!

Stephanie567 20-07-2015 Product maand in bezit

Ongelooflijk toestel. je moet de temperatuur niet meer instellen, je gaat van je jeansbroek naar zijde, geen probleem.
Sterke stoomkracht
Snel strijken, aanzienlijk minder lang bezig
Licht en handig in gebruik
Heb vroeger al een Philips gehad, was er zeer tevreden over, nu opnieuw een Philips, en toch vind ik het dag en nacht verschil. Zo'n evolutie in het strijken had ik niet verwacht. Het is zeker de moeite om dit toch iets duurdere toestel aan te schaffen.

lindavanderleden 19-07-2015 Product paar weken in bezit

Strijken gaat als de brandweer! Geen temperatuur meer instellen, zelfs over prints heen strijken gaat prima.

ingeV75 17-07-2015 Product paar weken in bezit

Strijkt heel goed en de strijk is zeer snel gedaan. Het machine is ook heel stil, veel stiller dan mijn vorig stoomstrijkijzer. Heel handig is dat je ook geen temperatuur moet instellen en je je strijk niet moet sorteren op temperatuur. Het enigste nadeel is dat je niet over prints kunt strijken, dat kon ik met mijn vorig stoomstrijkijzer wel.

sareta 14-07-2015 Product paar weken in bezit

Het is simpelweg een TOP product! Het is heel gebruiksvriendelijk, licht, geen temperatuurinstellingen,... Het enige minpuntje vind ik het opbergen van de snoer.

Carojaro 13-07-2015 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken gebruiken we hier thuis de Philips PerfectCare Elite Silence.
Het apparaat is ten eerst zeer mooi van design! Zo is het niet erg als het eens niet opgeruimd wordt!;)
Het apparaat is ook zeer SNEL op temperatuur en geeft een geluidssignaal wanneer het klaar is voor gebruik.
Het ijzer zelf is zeer LICHT en is zeer fijn zodat je in de kleinste hoekjes kan geraken bij het strijken.
Het is wel even wennen als je gewoon bent om je ijzer rechtop op de plank te zetten, want dat gaat met dit ijzer niet.
De PerfectCare is ook zeer GEBRUIKSVRIENDELIJK, je hoeft de temperatuur niet in te stellen, je kan dus alle kledingstukken vlotjes achter mekaar strijken van een delicaat bloesje naar een stevige jeans. Je hoeft dus niet eerst alles te sorteren.
Verder is de PerfectCare ook zeer KRACHTIG : je hoeft je kleding maar aan één zijde te strijken en dit spaart heel wat tijd!
Verder maakt de 'Silence' zijn naam waar en is er inderdaad heel wat minder lawaai bij het stomen.
In ons huishouden probeerde ik vaak het klusje van strijken door te schuiven naar mijn man, maar door de Philips PerfectCare Elite Silence ben ik weer met plezier gaan strijken! :)

sammietje 13-07-2015 Product maand in bezit

Wat een top apparaat! Ik heb nog nooit zo snel mijn wasmand leeg gekregen. Zo wordt strijken leuk! Groot waterreservoir wat tussendoor vullen niet nodig maakt, verder licht in gewicht, snel op temperatuur, je hoeft niet steeds opnieuw in te stellen en te wachten. Wat mindere punten: grootte van het apparaat, de hogere aanschafprijs.

helen8juni 11-07-2015 Product paar dagen in bezit

Snel op temperatuur. Makkelijk in gebruik. Snel klaar met een berg strijkwas.
nu 1x gebruikt.
Doet wat hij moet doen.

estherretje 08-07-2015 Product paar weken in bezit

Ik had altijd een simpel alles in 1 stoomstrijkijzer. Vond dit altijd van die grote dingen en zag niet echt het voordeel er van in. Nu mag ik hem een tijdje testen en ik moet eerlijk zeggen. Die oude gaat zonder pardon de deur uit. Hij is elke cent waard.

Oké het is even een blok op je strijkplank maar het gemak maakt alles goed. Super licht, super snel en super krachtig.
Je kunt hem met het strijkvlak naar beneden weg zetten want bij dit strijkijzer of je geen temperatuur in te stellen. Dat "voelt" hij automatisch. Ideaal dat je gewoon alles kan pakken en direct strijken. van Spijkerbroek naar synthetisch blousje naar katoen zonder pauze of voorsorteren.
Met de extra stoom die je kan geven of de powerstand strijk je zonder extra druk de scherpste vouwen eruit.

Als ik er 1 minpunt aan moet geven is het dat hij de strijkkralen werkjes van mijn kinderen niet herkend als stof dus die wil hij niet goed smelten ;) hahaha.

nijntje06 08-07-2015 Product paar weken in bezit

1 juli 2015
Wat een fijne stoomgenerator!
Grote watertank, 1,8 liter. Terwijl ik de strijkwas klaarleg is het apparaat al opgewarmd. De strijkbout zelf is erg licht, vind dat echt een verbetering tov de GC 9245.
Heb geen last van mijn arm, ook niet na 3 manden strijkwas. Heerlijk dat je alle soorten materiaal door elkaar kunt strijken en de bout zichzelf aanpast. Ben wel heel benieuwd naar het antikalksysteem.
Vind het ook prettig dat de stickers zo gemakkelijk erachter gaan, heb een hekel aan stickerresten.

remytje 07-07-2015 Product paar weken in bezit

superapparaat. Licht gewicht, gemakkelijk hanteerbaar. Een groot pluspunt is dat de temperatuur automatisch geregeld wordt, alle wasgoed kan door elkaar gestreken worden.