Philips PerfectCare Elite Silence GC9642 - Reviews

2 liter
Continu navulbaar
Gebruiksklaar in
2 min.

Beoordeling op basis van 48 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Stephanie567 20-07-2015 Product maand in bezit

Ongelooflijk toestel. je moet de temperatuur niet meer instellen, je gaat van je jeansbroek naar zijde, geen probleem.
Sterke stoomkracht
Snel strijken, aanzienlijk minder lang bezig
Licht en handig in gebruik
Heb vroeger al een Philips gehad, was er zeer tevreden over, nu opnieuw een Philips, en toch vind ik het dag en nacht verschil. Zo'n evolutie in het strijken had ik niet verwacht. Het is zeker de moeite om dit toch iets duurdere toestel aan te schaffen.

Niet tevreden 24-07-2017 Product paar maanden in bezit

2de keer stuk in 4 maanden tijd. Geen aanrader

Strijkt heel goed als het werkt. Toestel aangekocht 15/02/2017, reeds 1 maal in herstelling geweest, nu opnieuw zelfde probleem. Geeft geen stoom, niet handig natuurlijk bij een stoomgenerator.

Ann 05-01-2016 Product paar weken in bezit

Het strijkijzer is nu een 3-tal weken in gebruik en bezorgt mij tot nu toe een heel positieve strijk ervaring. Het product is handig en licht in gebruik.

Jorisje1974 19-01-2017

waanzinnig goed apparaat.

Strijken is nu leuk om te doen en wat een ontzettend fijn apparaat. Super ding en veel eerder moeten kopen. Ik zou een lichtblauwe variant wel leuk vinden aangezien ik een man ben, goud is niet helemaal mijn kleur. Dus een mannelijke kleurvariant met deze kwaliteit had ik wel cool gevonden. Maar ach, dat doet niets aan de kwaliteit verder van het apparaat.

Aushie 17-05-2016

uitstekende stroomgenerator

Ik had een van de vorige types, welke na ca. 5 jaar aan vervanging toe was.

In vergelijking met het type uit 2011 produceert deze meer stoom waardoor je sneller strijkt. Daarnaast is hij veel lichter dan zijn voorganger. Ook is er een functie bij gekomen: constante stoom.

De vormgeving van dit type is beter. Voorheen zat de easy-decalc knop aan de zijkant, hetgeen niet handig was. Momenteel zit deze knop onder de handgreep van het strijkijzer. Als men een emmer onder de strijkplank houdt kan men deze ontkalken terwijl het apparaat er nog op staat. Het is niet meer nodig het hele apparaat naar de gootsteen te dragen.

Ook de watertank past makkelijker onder de kraan (kraan met een korte hals).

Samenvattend: ik ben zeer tevreden!

Lida 20-04-2016 Product paar dagen in bezit

Opnieuw een Philips

Na jaren een stoomgenerator te hebben gehad van Philips, nu een nieuwe gekocht. Super zool, zeer fijn voor overhemden! Snelle opwarming.

Sonia 12-04-2016 Product paar dagen in bezit

Een schitterende aankoop!

De vervanging van een stoomstrijkijzer door een stoomgenerator vraagt even een aanpassing.
Alleszins verlicht het het strijken, de duurtijd voor hervulling met water is veel langer, het lawaai is beperkt.

Rene2408 25-01-2016

Deze Philips stoomgenerator strijkt de was heerlijk weg.

Met deze Philips stoomgenerator wordt het strijken een stuk plezieriger, geen gedoe met temperatuur-instellingen als je verschillende stoffen moet strijken. Het is wel even wennen dat je de strijkbout zelf niet op de achterkant zet maar gewoon op zijn strijkzool kan laten staan zonder dat de boel verbrand.

Viv D 23-01-2016 Product maand in bezit

Toen Philips met dit type van stoomgenerator op de markt kwam was ik één van de eersten Om deze te kopen. Geweldig! Gewoon doorstrijken en dit in recordtempo! Toen vorige maand mijn stoomgenerator het na jaren liet afweten heb ik niet getwijfeld om deze onmiddellijk te vervangen door de krachtige nieuwere versie! SUPER!

Vivke 23-01-2016

SUPER tevreden!

Dit is mijn tweede stoomgenerator van dit type! Toen de oude stuk ging, heb ik niet getwijfeld om deze door de nieuwste versie te vervangen. SUPER!!!

MAJA 02-01-2016 Product paar weken in bezit

Snel warm, meteen klaar zonder lastige instellingen, ligt lekker in de hand, lichtgewicht, zeer handig water bijvullen. Werkt uit de kunst. (net als onze vorige

Ibram 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een hele fijne en sterke stoomgenerator. Vooral in de powermodes is het strijken van kleren een kinderspel. In het waterressevoir kan maximaal 1.8 l water in. Daarmee kun je misschien wel je hele kast strijken en dan nog houd je 1l over. Dus je hoeft maar een klein beetje over de minimum te gaan en je houd nog heel veel water over.

Roland 11-12-2015 Product paar dagen in bezit

strijkt heel vlot en ligt goed in de hand,niet te zwaarom mee te strijken.De stoom is heel goed om jeans te strijken.

Jacqueline 07-12-2015 Product paar weken in bezit

In vergelijking met de eerste generatie Perfect Care is deze een verademing. Hij reageert goed op de verschillende stoffen en wordt goed warm/heet. Ook de mogelijkheid om continu te stomen, twee keer klikken is fijn. Het opbergen van het stoomsnoer gaat lastig. Ik ben bang dat er een vouw in het snoer komt. Al met al het beste stoomstrijkijzer dat ik ooit heb gehad.

René 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

De philips stoomgenerator maakt het strijken een stuk plezieriger, T-shirts, spijkerbroeken, satijnen blousjes worden allemaal keurig glad gestreken zonder dat je de temperatuur hoeft in te stellen. Daarnaast is deze strijkijzer heerlijk stil voor een stoomgenerator. Degelijkheid valt nog weinig over te zeggen, maar ziet er m.i. stevig en degelijk uit.

insidergiraf 21-07-2015 Product maand in bezit

Het is eerst een vooral een toestel dat mag gezien worden. Het toestel warmt redelijk snel op en geeft signaal wanneer het strijkklaar is (eerder verliest het water).
Voordelen : handig in gebruik, heel licht gewicht, zak om op te bergen, groot waterreservoir, maakt weinig lawaai, snel op temperatuur en temperatuur regelt zichzelf (sorteren in niet nodig), draagvergrendeling.
Nadelen : kan niet rechtop geplaatst worden, het ganse toestel is nogal groot (log) maar deze feiten wegen niet op tegen de voordelen van het toestel.
De stoomfunctie is even wennen maar vanaf nu in strijken een plezier!

lindavanderleden 19-07-2015 Product paar weken in bezit

Strijken gaat als de brandweer! Geen temperatuur meer instellen, zelfs over prints heen strijken gaat prima.

ingeV75 17-07-2015 Product paar weken in bezit

Strijkt heel goed en de strijk is zeer snel gedaan. Het machine is ook heel stil, veel stiller dan mijn vorig stoomstrijkijzer. Heel handig is dat je ook geen temperatuur moet instellen en je je strijk niet moet sorteren op temperatuur. Het enigste nadeel is dat je niet over prints kunt strijken, dat kon ik met mijn vorig stoomstrijkijzer wel.

sareta 14-07-2015 Product paar weken in bezit

Het is simpelweg een TOP product! Het is heel gebruiksvriendelijk, licht, geen temperatuurinstellingen,... Het enige minpuntje vind ik het opbergen van de snoer.

Carojaro 13-07-2015 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken gebruiken we hier thuis de Philips PerfectCare Elite Silence.
Het apparaat is ten eerst zeer mooi van design! Zo is het niet erg als het eens niet opgeruimd wordt!;)
Het apparaat is ook zeer SNEL op temperatuur en geeft een geluidssignaal wanneer het klaar is voor gebruik.
Het ijzer zelf is zeer LICHT en is zeer fijn zodat je in de kleinste hoekjes kan geraken bij het strijken.
Het is wel even wennen als je gewoon bent om je ijzer rechtop op de plank te zetten, want dat gaat met dit ijzer niet.
De PerfectCare is ook zeer GEBRUIKSVRIENDELIJK, je hoeft de temperatuur niet in te stellen, je kan dus alle kledingstukken vlotjes achter mekaar strijken van een delicaat bloesje naar een stevige jeans. Je hoeft dus niet eerst alles te sorteren.
Verder is de PerfectCare ook zeer KRACHTIG : je hoeft je kleding maar aan één zijde te strijken en dit spaart heel wat tijd!
Verder maakt de 'Silence' zijn naam waar en is er inderdaad heel wat minder lawaai bij het stomen.
In ons huishouden probeerde ik vaak het klusje van strijken door te schuiven naar mijn man, maar door de Philips PerfectCare Elite Silence ben ik weer met plezier gaan strijken! :)