Philips PerfectCare Elite GC9642 - Reviews

2 liter
Continu navulbaar
Gebruiksklaar in
2 min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Elite GC9642 op Kieskeurig.nl.

Stephanie567 20-07-2015
  • Product maand in bezit

Ongelooflijk toestel. je moet de temperatuur niet meer instellen, je gaat van je jeansbroek naar zijde, geen probleem.
Sterke stoomkracht
Snel strijken, aanzienlijk minder lang bezig
Licht en handig in gebruik
Heb vroeger al een Philips gehad, was er zeer tevreden over, nu opnieuw een Philips, en toch vind ik het dag en nacht verschil. Zo'n evolutie in het strijken had ik niet verwacht. Het is zeker de moeite om dit toch iets duurdere toestel aan te schaffen.

Strijken 29-03-2019

Deze Stoomgenerator heeft een veel voorkomend stoom probleem

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Ik heb 2 jaar en 5 maanden heel veel plezier gehad van deze Stoomgenerator alleen jammer dat hij van de een op andere dag geen stoom meer geeft! Mijn garantie is 5 maanden over de data! Dus helaas voor de koper!
Phillips moet deze reviews lezen er blijken meerdere gebruikers met dit terugkerend probleem te zitten!
Volgens mij is deze type Stoomgenerator technisch niet in orde.
Jammer dat Philips dit zelf niet inziet omdat er veel klanten over dit stoom probleem een review schrijven!

Conny 20-01-2019

Geen aanrader

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Is een goede generator als hij het doet. Toestel is al twee maal in garantie binnengeweest omdat hij geen stoom meer maakt en er alleen nog water uitkomt. Na de reparatie gaat het dan weer enkele maanden goed en dan weer hetzelfde probleem. Garantie is nu voorbij en hij laat het weer afweten. Ik ontkalk het toestel als het dit aanheeft en soms zelfs eerder. Ik twijfel zeer sterk om hem nogmaals te laten herstellen. Ik zal vermoedelijk een andere aanschaffen en dit zal geen Philips meer zijn.

Pluspunten

• Krachtig
  • Goed strijkresultaat

Minpunten

• Zeer snel stuk

Niet tevreden 24-07-2017

2de keer stuk in 4 maanden tijd. Geen aanrader

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Strijkt heel goed als het werkt. Toestel aangekocht 15/02/2017, reeds 1 maal in herstelling geweest, nu opnieuw zelfde probleem. Geeft geen stoom, niet handig natuurlijk bij een stoomgenerator.

Viv D 23-01-2016
  • Product maand in bezit

Toen Philips met dit type van stoomgenerator op de markt kwam was ik één van de eersten Om deze te kopen. Geweldig! Gewoon doorstrijken en dit in recordtempo! Toen vorige maand mijn stoomgenerator het na jaren liet afweten heb ik niet getwijfeld om deze onmiddellijk te vervangen door de krachtige nieuwere versie! SUPER!

Ann 05-01-2016

Het strijkijzer is nu een 3-tal weken in gebruik en bezorgt mij tot nu toe een heel positieve strijk ervaring. Het product is handig en licht in gebruik.

Debb 16-08-2018

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Dit strijkijzer is een prima apparaat. Het strijkt fijn en is zeer licht. Helaas merk ik wel dat er regelmatig veel water (druppels water) uit het ijzer komt tijdens het stomen, de kleren zijn dat echt nat en er zit kalk bij. Dit was bij mijn eerst ijzer ook het geval na 4 keer het ijzer gebruikt het te hebben. Toen heb ik nieuwe gekregen maar deze heeft het ook. Nu pas voor de derde keer in gebruik. Doe ik iets verkeerd? Het is heel vervelend, vooral bij lichte kleding. Het apparaat hoeft nog niet ontkalkt te worden, zou ook ik raar zijn na 3 keer strijken.

Sjoeke55 04-07-2018

Super.....

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Heel blij mee. Mijne strijk is veel vlugger gedaan dan vroeger. Die temperatuur instellingen die automatisch gaan, heel leuk, je kan gewoon doorstrijken. Vroeger had ik een stoomgenerator van calor, was ook niet slecht, maar geef mij toch maar deze. Veeeeeeeeeel beter.

Katrien23 09-04-2018

Problemen met stoom

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

In eerste instantie prima strijkijzer, snel, gemakkelijk. Maar dan komt de aap uit de mouw, na 7-8 maanden moet je veel geduld uitoefenen vooraleer je aan de slag kan, een kwartier tot een half uur wachten(!!!) vooraleer je kan beginnen strijken...

LonM 30-10-2017

binnen een jaar veel problemen met stoom

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Binnen een jaar veel problemen met stomen. De stoom komt pas na 30 minuten op gang. Hiervoor een ander strijkijzer van Philips gehad en zonder problemen 7 jaar mee gestreken.

Jorisje1974 19-01-2017

waanzinnig goed apparaat.

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Strijken is nu leuk om te doen en wat een ontzettend fijn apparaat. Super ding en veel eerder moeten kopen. Ik zou een lichtblauwe variant wel leuk vinden aangezien ik een man ben, goud is niet helemaal mijn kleur. Dus een mannelijke kleurvariant met deze kwaliteit had ik wel cool gevonden. Maar ach, dat doet niets aan de kwaliteit verder van het apparaat.

d789 17-08-2016

Super prestaties, licht in de hand, geruisloos!

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Echt zeer tevreden! Het aangenaamste is de lichte hantering en de grote druk.
Aanrader!

En t'is nog een mooi toestel ook... maar da is eerder bijzaak...lol

mustang1 01-06-2016

heeft heel veel voordelen

heel tevreden.

Met een groot huishouden kan je dit zeker niet missen.
Strijkijzer is zeer licht.

Aushie 17-05-2016

uitstekende stroomgenerator

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Ik had een van de vorige types, welke na ca. 5 jaar aan vervanging toe was.

In vergelijking met het type uit 2011 produceert deze meer stoom waardoor je sneller strijkt. Daarnaast is hij veel lichter dan zijn voorganger. Ook is er een functie bij gekomen: constante stoom.

De vormgeving van dit type is beter. Voorheen zat de easy-decalc knop aan de zijkant, hetgeen niet handig was. Momenteel zit deze knop onder de handgreep van het strijkijzer. Als men een emmer onder de strijkplank houdt kan men deze ontkalken terwijl het apparaat er nog op staat. Het is niet meer nodig het hele apparaat naar de gootsteen te dragen.

Ook de watertank past makkelijker onder de kraan (kraan met een korte hals).

Samenvattend: ik ben zeer tevreden!

Lida 20-04-2016

Opnieuw een Philips

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Na jaren een stoomgenerator te hebben gehad van Philips, nu een nieuwe gekocht. Super zool, zeer fijn voor overhemden! Snelle opwarming.

Sonia 12-04-2016

Een schitterende aankoop!

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

De vervanging van een stoomstrijkijzer door een stoomgenerator vraagt even een aanpassing.
Alleszins verlicht het het strijken, de duurtijd voor hervulling met water is veel langer, het lawaai is beperkt.

Rene2408 25-01-2016

Deze Philips stoomgenerator strijkt de was heerlijk weg.

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Met deze Philips stoomgenerator wordt het strijken een stuk plezieriger, geen gedoe met temperatuur-instellingen als je verschillende stoffen moet strijken. Het is wel even wennen dat je de strijkbout zelf niet op de achterkant zet maar gewoon op zijn strijkzool kan laten staan zonder dat de boel verbrand.

Vivke 23-01-2016

SUPER tevreden!

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Dit is mijn tweede stoomgenerator van dit type! Toen de oude stuk ging, heb ik niet getwijfeld om deze door de nieuwste versie te vervangen. SUPER!!!

MAJA 02-01-2016

Snel warm, meteen klaar zonder lastige instellingen, ligt lekker in de hand, lichtgewicht, zeer handig water bijvullen. Werkt uit de kunst. (net als onze vorige

Ibram 23-12-2015

Het is een hele fijne en sterke stoomgenerator. Vooral in de powermodes is het strijken van kleren een kinderspel. In het waterressevoir kan maximaal 1.8 l water in. Daarmee kun je misschien wel je hele kast strijken en dan nog houd je 1l over. Dus je hoeft maar een klein beetje over de minimum te gaan en je houd nog heel veel water over.