Philips PerfectCare Elite GC9642 - Reviews

2 liter
Continu navulbaar
Gebruiksklaar in
2 min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Elite GC9642 op Kieskeurig.nl.

Conny 20-01-2019

Geen aanrader

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Is een goede generator als hij het doet. Toestel is al twee maal in garantie binnengeweest omdat hij geen stoom meer maakt en er alleen nog water uitkomt. Na de reparatie gaat het dan weer enkele maanden goed en dan weer hetzelfde probleem. Garantie is nu voorbij en hij laat het weer afweten. Ik ontkalk het toestel als het dit aanheeft en soms zelfs eerder. Ik twijfel zeer sterk om hem nogmaals te laten herstellen. Ik zal vermoedelijk een andere aanschaffen en dit zal geen Philips meer zijn.

Pluspunten

• Krachtig
  • Goed strijkresultaat

Minpunten

• Zeer snel stuk

Stephanie567 20-07-2015
  • Product maand in bezit

Ongelooflijk toestel. je moet de temperatuur niet meer instellen, je gaat van je jeansbroek naar zijde, geen probleem.
Sterke stoomkracht
Snel strijken, aanzienlijk minder lang bezig
Licht en handig in gebruik
Heb vroeger al een Philips gehad, was er zeer tevreden over, nu opnieuw een Philips, en toch vind ik het dag en nacht verschil. Zo'n evolutie in het strijken had ik niet verwacht. Het is zeker de moeite om dit toch iets duurdere toestel aan te schaffen.

Niet tevreden 24-07-2017

2de keer stuk in 4 maanden tijd. Geen aanrader

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Strijkt heel goed als het werkt. Toestel aangekocht 15/02/2017, reeds 1 maal in herstelling geweest, nu opnieuw zelfde probleem. Geeft geen stoom, niet handig natuurlijk bij een stoomgenerator.

2chris 26-06-2019

Prima super handig

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Super strijkijzer. Alleen maar spijt dat ik hem niet eerder heb gekocht.
Is zeer comfortabel en super licht op mee te strijken. Ikzelf ben reuma patiënte en kreeg vroeger bij het strijken altijd pijnlijke handen, door het gewicht van het ijzer. Met dit strijkijzer is strijken voor mij een plezier geworden.

Viv D 23-01-2016
  • Product maand in bezit

Toen Philips met dit type van stoomgenerator op de markt kwam was ik één van de eersten Om deze te kopen. Geweldig! Gewoon doorstrijken en dit in recordtempo! Toen vorige maand mijn stoomgenerator het na jaren liet afweten heb ik niet getwijfeld om deze onmiddellijk te vervangen door de krachtige nieuwere versie! SUPER!

Ann 05-01-2016

Het strijkijzer is nu een 3-tal weken in gebruik en bezorgt mij tot nu toe een heel positieve strijk ervaring. Het product is handig en licht in gebruik.

Minoekel 29-09-2020

Strijken is weer leuk

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Het is een genot om te strijken hij is lekker licht en glijdt overal gemakkelijk overheen alleen de snoer oprollen en dan opruimen is niet gemakkelijk

Wennelmans 22-09-2020

Prima stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Prima toestel. Alleen jammer dat niemand mij vertelt welk water ik moet gebruiken. Ik heb namelijk een ontkalker staan!!!

Verwijk 22-09-2020

Prima stoomgenerator

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Na 7 jaar met mijn eerste stoomgenerator van philips te hebben gedaan, deze aangeschaft, ik was super tevreden over mijn eerste maar deze overtreft hem wel. Lekker stil afneembaar reservoir en zo klaar met mijn strijk...dus zeker een aanrader.

Emjie 19-09-2020

Strijken weer plezant!

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Lichtgewicht strijkijzer dat aangenaam in gebruik is. Toestel snel klaar voor gebruik. Groot waterreservoir. Kortom tevreden en sneller klaar met de strijkklus.

Jaquie 29-08-2020

oui il est super

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

C'est ma femme qui repasse et pas moi. Elle le trouve super, pas de réglage c'est magnifique, repassage très facile, on passe d'un coton à un tissu en soie sans difficulté. A qui je le recommande, à toutes les femmes et aussi aux hommes qui aiment repasser. Je ne regrette absolument pas mon achat et le prix en vaut la peine. Merci Philips

Leeds United 17-08-2020

Geweldig

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

De stoomgenerator werkt perfect, mijn vrouw is er heel blij mee zo makkelijk je er mee kan werken.
Zelfs ik zou nu kunnen strijken!

Anoniem 11-08-2020

Top

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Wat een verschil met mijn vorig toestel. Superstil. Altijd de juiste temperatuur. Strijken gaat nu merkbaar sneller

Elizan 27-07-2020

Super handig zonder temperatuur regeling

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Ik vind het een top ding letterlijk voor het eerst uitgeprobeerd zonder temperatuur te regelen heb ik mijn kleren heel snel gestreken. Het product is super super handig.

GoRut 14-07-2020

Comfortabel strijken

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Licht in de hand, dankzij de eco-stand is de hoeveelheid stoom gereduceerd zonder verlies van prestatie. Het complete toestel is tamelijk groot maar het waterreservoir is dan ook groot genoeg om een volledige strijkbeurt mee te gaan.

Blanchart 07-07-2020

Het is een prima strijkijzer

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Het is lucht en handig in gebruik, je moet de warmte niet zelf regelen, het is ook snel begruiksklaar.

Tom vg 18-06-2020

Zalig

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Het is een droom om hier mee aan de slag te gaan wat een gemak en gebruiksvriendelijk snel warm op en top top product

RMKL 15-06-2020

Had ik m maar eerder gekocht!

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Geweldig strijkijzer. Alles wordt perfect gestreken zonder de temperatuur te moeten veranderen. Sneller klaar met strijken. Wou dat ik dit strijkijzer eerder had gekocht. Een echte aanrader en leuk design.

Stoomgenerator Philips 21-05-2020

Stoomgenerator Philips

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Gebruik deze stoomgenerator al een paar jaar en hij bevalt net als zijn voorganger zeer goed. Water bijvullen is heel makkelijk en het strijken gaat ook heel soepel. Je kunt inderdaad allerlei soorten textiel door elkaar strijken zonder de temperatuur aan te passen.

Poetslies 12-03-2020

Strijkt zalig en feilloos

Mooi: check
Stil: check
Glijd soepel over al de materialen: check
Ontkalken "appeltje eitje": check
Perfecte stoom zonder irritante watervlekken: check
Super product: check