Tefal Access Steam Care Draagbare Kledingstomer DT9130 - Reviews

Type/soort
Kledingstomers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Access Steam Care Draagbare Kledingstomer DT9130 op Kieskeurig.nl.

shannonx29 26-11-2018

Prima steamer

Geschreven voor: Tefal Access Steam Care Draagbare Kledingstomer DT9130

Prima product voor het kreukvrij krijgen van dunne stoffen. Werkt als een toevoeging van het strijkijzer, kan niet dienen als vervanger.
Bijgevoegde strijkplank makkelijk te bevestigen aan bijvoorbeeld een deur, maar is wel te kort voor iets langere kledingstukken.
Product is snel aan en makkelijk in gebruik. Het heeft 3 verschillende standen. Bij de hoogste stand komt er wel wat water vrij, wat soms wel kan zorgen voor vochtplekken op bijvoorbeeld zijde of suede, op een langere stand gaat dit prima.
Steamer heeft een lang snoer, dit is erg fijn. Waterreservoir is aan de kleine kant, maar is snel en makkelijk bij te vullen.
Voor het reinigen en opfrissen van suede werkt dit product super, tas en schoenen zien er weer uit als nieuw.

Pluspunten

• Super voor suede opfrissen
  • Makkelijk en snel in gebruik

Minpunten

• Behoorlijk zwaar
  • Lekt water bij hoogste stand

PatrickH88 21-11-2018

Uitstekende handstomer

Geschreven voor: Tefal Access Steam Care Draagbare Kledingstomer DT9130

Ik heb de stomer nu een aantal weken in huis en ik moet zeggen dat ik tevreden ben met het resultaat wat deze stomer mij geeft.
ik gebruik hem vooral om blouses of colberts kreukelvrij te krijgen en dit lukt prima.
Hij is makkelijk in gebruik en heeft genoeg extra's zoals de ''strijkplank'' voor aan de deur.
Hierdoor is mijn traditionele strijkplank overbodig geworden gelukkig.
De stomer is snel op temperatuur en heeft een redelijke waterreservoir, (deze moet ook niet groter ivm gewicht etc.)
Het product doet wat hij moet doen!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Snel op temperatuur
  • Niet te zwaar

Marlies 05-11-2018

Handig voor sommige kledingstukken

Geschreven voor: Tefal Access Steam Care Draagbare Kledingstomer DT9130

Een alternatief voor strijken is het wat mij betreft niet. Randjes, kraagjes etc lukte mij er niet mee. Maar om bv een polo-shirt uit de kreukels te krijgen werkt het goed.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Snel warm
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Het bijgeleverde bord is lomp
  • Werkt niet op alle stoffen
  • Kraagjes etc lastig

Joost 02-11-2018

Leuke aanvulling op je strijkijzer

Geschreven voor: Tefal Access Steam Care Draagbare Kledingstomer DT9130

Voor het strijken van overhemden raad ik aan strijkijzer met stoom aan in plaats van een stoomapparaat. Voor mij zijn overhemden eigenlijk het enige dat ik echt moet strijken, en die moeten echt strak gestreken worden en dat lukt niet heel goed met een stoommachine. Het strijkijzer is daarvoor net wat beter geschikt. Het ‘opknappen’ van een pantalon gaat wel goed, je kunt er de stomerij mee uitstellen maar denk niet dat je helemaal niet meer naar de stomerij moet. De tefal steam care is wel erg gebruiksvriendelijk en eenvoudig schoon te houden. De bijgeleverde opzetstukken maken maken dat je de steam care voor verschillende producten kunt toepassen. Je kunt hem zelfs gebruiken als tapijt reiniger voor vlekken op het tapijt of het schoonmaken van een stoffen bank. Het nadeel is wel dat deze vrij zwaar is en dat begin je na een tijdje te voelen. Het is een leuk product om naast een gewoon stoomstrijkijzer te gebruiken maar niet als vervanging van.

Pluspunten

• Eenvoudig schoon te maken
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Zwaar
  • Strijken blijft nodig

Loek 02-11-2018

Prima apparaat wat doet wat het zegt...

Geschreven voor: Tefal Access Steam Care Draagbare Kledingstomer DT9130

Het apparaat ligt lekker in de hand. Ik heb het veelvuldig getest met verschillende soorten stoffen. Kreuken gaan er makkelijk uit en het 'verfrist' de kleding, zodat het niet muf meer ruikt!

Enig nadeel is en blijft het kleine waterreservoir. Wat hier tegenop weegt is het snelle verwarmen! Binnen 40 seconden is het apparaat stoomklaar!

Bijgeleverde hulpstukken zijn makkelijk in gebruik... Zet ze er echter wel alleen op als het apparaat volledig afgekoeld is. Anders zul je het voelen...

De handigheid die geboden is voor het gebruik ontwikkelt vrij snel, aangezien het verticale strijkbord aan de korte kant is.

Pluspunten

• Snel opgewarmt
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Klein strijkbord
  • Klein waterreservoir

Baarss 31-10-2018

Prima stomer

Geschreven voor: Tefal Access Steam Care Draagbare Kledingstomer DT9130

Zoals de titel het al zegt, prima stomer. Hij doet wat hij moet doen maar wel alleen met redelijk dunne kleding. De stomer heeft wat moeite om dikkere stoffen te stomen en je bent dan ook wel meteen wat langer bezig. Er zit een redelijk klein waterbakje aan de stomer vast waardoor je deze wel regelmatig moet vullen na het stomen.
De stomer voelt wat zwaar aan, ik had hier zelf wel wat last van omdat je hierdoor niet voor een lange tijd kunt stomen.
De stomer komt met een fijne strijkplank die je kunt ophangen aan de deur zodat je er een kledingstuk aan kunt hangen.
Daarnaast is de stomer makkelijk te begrijpen en hoef je er niet perse de hele handleiding voor door te spitten.
De stomer is zeker een aanrader als je een simpele maar goed werkende stomer zoekt.

• Verschillende opzetstukken

Minpunten

• Wat aan de zware kant
  • Waterbakje snel leeg