Tefal Stoomgenerator SV8054 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Stoomgenerator SV8054 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tonny 05-04-2024

Zeer goed stoomstrijkijzer met eenvoudige bediening.

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator SV8054

Een zeer goede stoomstrijkijzer die lekker in de hand ligt en niet al te zwaar is.
Het stoomuitstoot is voldoende en de automatische temperatuur regelaar werkt perfect.
Het groot water reservoir, die wel een beetje klemt bij het eruit halen.
Het ontkalken is eenvoudig uit te voeren en is ook snel gedaan.
Handige omvangbakje voor kalkdeeltjes die erin worden opgevangen en eenvoudige uit de bout te halen door een kwartslag te draaien.
Overal ben ik uitstekend te spreken over dit stoomstrijkijzer.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Goede stoomuitstoot
  • Temperatuur regelaar werkt goed
  • gemakkelijk ontkalking systeem

Minpunten

• water resorvoir klemt soms een beetje

b***************@g******** 27-09-2021

Gast zeer snel stuk

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator SV8054

Heb deze stoomgenerator gekocht na het lezen van reviews beviel ook goed tot vandaag heb hem nu net goed 10 maanden en hij doet niets meer wil niet meer aan dit vind ik echt slecht voor een stoomgenerator van z’n prijs mag je dacht ik wel iets meer verwachten.
Ik terug na de winkel waar ik hem heb gekocht moet het apparaat terug gestuurd worden na de fabriek gast ongeveer 14 dagen duren!, ik koop een stoomgenerator omdat ik veel strijk goed heb niet om niet te kunnen stijken! Dit kan toch niet waar zijn in een gezin kun je toch niet 24 dagen zonder stoomgenerator.
Dus ik beveel dit product niet aan gaat snel stuk en de service is bar en boos.

Pluspunten

• Als hij het doet strijkt hij alles mooi glad

Minpunten

• Binnen no time stuk

Patricia 14-09-2021

Goed produkt doet wat hij moet doen....

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator SV8054

Doet wat hij moet doen, moeiteloos glad strijken.
Je kunt geen temperatuur instellen maar wel de hoeveelheid stoom. Kwetsbare kleding bescherm ik met strijken door een katoenen lap erover heen te leggen.

Geweldig grote watertank van 1,8 liter echt een pluspunt echter vind ik het zelf lastig om de tank eruit te nemen gaat vrij stroef en moet best kracht zetten deze uit te nemen een verbeterpunt om een vulopening te maken aan de zijkant zodat de de tank er niet meer uit hoeft te halen.
Verder ligt de strijkbout goed in de hand.

Het geluid is ook beduidend minder gehorig waardoor ik niet s`ochtends iedereen wakker maak wanneer ik sta te strijken :)

Pluspunten

• Groot waterresevoir
  • Voldoende stoomkracht
  • Bijna geruisloos

Minpunten

• water tank is er lastig uit te halen
  • geen temperatuur in te stellen

Jessi 02-11-2018

Handige slimmerik

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator SV8054

Super fijn deze stoomgenerator. Hij is erg slim en doet bijna alles volautomatisch. In het begin even wennen maar eenmaal gewend een genot om te strijken. Ook erg fijn dat bijzonder weinig geluid maakt.

Pluspunten

• Goed strijkresultaat
  • Weinig geluid

Alice 31-10-2018

Fijn aparaat om mee te werken

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator SV8054

Fijn aparaat om mee te werken, de grote watertank is makkelijk te vullen en ook weer leeg te gooien. Zeer snel klaar voor gebruik en laat dit weten door een piepje. Ook tijd besparend je hoeft geen was meer te sorteren het aparaat Past dit zelf aan. De strijkresultsten zijn prima, zowel bij katoen als linnen.

Pluspunten

• Grote watertank
  • Snel klaar om te gebruiken
  • Lange snoeren
  • Licht apparaat

Minpunten

• Niet zelf themperatuur instellen

Mylène 29-10-2018

Mooie apparaat

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator SV8054

Een strak vormgegeven stoomunit met fijn soepel strijkijzer die wat mij betreft moeiteloos alles wat op zijn plank komt strak strijkt. Binnen no time is hij klaar voor gebruik en geeft dit aan dmv een piepje. Het in gebruiknemen wijst voor zich en ook het reinigen van het apparaat is eenvoudig uit te voeren. De grote tank van 1,8 liter is heel fijn want hierdoor kan je veel strijkbeurten vooruit zonder steeds te hoeven bijvullen. De flinke snoeren bevestigd aan het apparaat hebben mij nog niet gestoord en gaan moeiteloos mee tijdens het strijken.

Pluspunten

• Strijkt goed glad
  • Stoomboosts

Minpunten

• Groot apparaat

Aru1971 25-10-2018

Zeer licht en fijn apparaat

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator SV8054

Dit apparaat is zeer licht en strijkt mooi glad. De watertank is ruim voldoende en na het aansluiten komt de stoom snel vrij waardoor je direct met het strijken kan beginnen. Verder is het apparaat makkelijk te installeren

Pluspunten

• Licht
  • Groot waterreservoir
  • Stoom komt snel vrij

Minpunten

• Niet goedkoop

horsie80 22-10-2018

mooi maar groot

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator SV8054

Voor de Tefal Express heb je een extra grote strijkplank nodig. Het apparaat is nogal groot en neemt veel ruimte in op je plank. Hij is mooi van vorm. Heeft een reservoir van 1,8 liter. Hij strijkt goed. Ik had wel last van het snoer wat steeds over de kleding ging en daardoor kreukels maakte. Maar hij strijkt alles goed, of het nu een tshirt is of een spijkerbroek.
Hij geeft heel veel stoom waar je de eerste keer van schrikt. Verder heeft hij 1 stand. Hij kan dus niet kouder of warmer gezet worden.

Pluspunten

• mooi
  • veel stoom
  • strijk goed

Minpunten

• grote strijkplank nodig
  • groot
  • geen standen
  • snoer gaat over de kleding

marie 22-10-2018

geweldig apparaat

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator SV8054

Ik ben erg blij met de Tefal Express anti-calc stoomstrijkijzer.

De Tefal Express anti-calc stoomstrijkijzer is super makkelijk in gebruik, heeft een groot waterreservoir van 1.5liter, daar kan je echt heel veel mee strijken.
Het calc systeem werkt handig, het lipje onder de kraan afspoelen en weer klaar voor gebruik.
De Tefal Express anti-calc heeft een nadeel, je kan de temperatuur niet in stellen, het is echt een apparaat waar je zowel horizontaal als verticaal mee kan strijken, verticaal voor linnengoed(kussenslopen etc.) en verticaal voor fijngoed, zoals zijde en wol.
Je hangt de blouses op een hangertje, houdt het strijkijzer verticaal voor de blouses en het stoom doet de rest, erg makkelijk.
De gebruiksaanwijzing is in plaatjes uitgedrukt, ook wel handig.
Kortom een strijkijzer die met de tijd is meegegaan en ik ben er blij mee.

Pluspunten

• waterreservoir 1.5l

Lotto 21-10-2018

Zeer makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Tefal Stoomgenerator SV8054

De Tefal Express Anti-Calc Stoomgenerator SV8054 is een absolute aanrader. Het product is makkelijk in gebruik en glijdt over kleding etc. heen. Even aanzetten en al snel is het apparaat op temperatuur. Ik strijk veel overhemden en voorheen moest ik meerdere keren over hetzelfde stuk heen om de kreukels eruit te krijgen. Met de Tefal stoomgenerator is dit niet nodig, na één beweging zijn de kreuken eruit. Ik gebruik het product ook voor kwetsbare stoffen, dunne blousjes bijvoorbeeld. De inhoud van de watertank is groot genoeg dus je hoeft niet elke keer de tank te vullen als je aan het strijken bent. De Tefal stoomgenerator maakt strijken een stuk aangenamer en het bespaart veel tijd. Een absolute aanrader!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • snel op temperatuur

Minpunten

• temperatuur niet in te stellen