Philips AVENT SCF293/00 Sterilisator - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT SCF293/00 Sterilisator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Susanne_ 17-04-2021

Alles schoon in een handomdraai

Met duidelijke instructies is dit apparaat makkelijk in gebruik. tot wel 6 flesjes tegelijk schoon, en de accessoires kunnen meteen mee in dezelfde ronde! Ik ben erg geholpen met deze sterilisator!

Pluspunten

• 6 flesjes tegelijk plus accesoires
  • duidelijke instructies

Minpunten

• redelijk log apparaat, neemt best wat ruimte in

Anouk Swinkels 11-04-2021

Handig product, makkelijk in gebruik

Het product is gemakkelijk in gebruik. Het product is erg handig omdat het met een druk op de knop reinigt en droogt. Het voldoet aan al mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Spullen zijn na afloop droog
  • Reinigen en drogen in een
  • Bakje voor spenen

Minpunten

• Groot apparaat

Mavi 07-04-2021

Goed product, makkelijk in gebruik

Goed product, makkelijk in gebruik. Met een gerust hart weet je dat de flessen en spenen van je kind goed schoon zijn voor een volgend gebruik. Minpunten: aanschaf van gedestilleerd water voor gebruik en programma van 40 minuten is iets te lang. Niet compact.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Zekerheid over schonen flessen en spenen

Minpunten

• Gebruik van destilleerd water
  • Programma van 40 min iets te lang.
  • Niet compact

Maristb 06-04-2021

Voldoet aan alle verwachtingen!

Deze sterilisator is erg makkelijk in het gebruik. Met één druk op de knop is alles weer schoon en droog! De aparte bak voor flesjes en overige spullen is ideaal en kan apart of gecombineerd gebruikt worden. Door het formaat is het ook mogelijk om de kolfapparatuur gelijktijdig te reinigen. Het enige nadeel is dat er daarmee een groot apparaat op het aanrecht staat.

Pluspunten

• Gemak
  • Gebruiksvriendelijk
  • Reinigen en drogen in één
  • Flexibel gebruik

Minpunten

• Groot apparaat

LH 06-04-2021

Makkelijk in gebruik!

Fijne sterilisator, handig in gebruik. Er passen zes grote flessen in, daarboven zit nog een apart bakje voor de spenen en andere accessoires. Een druk op de knop en het programma gaat draaien. Wat echt een pluspunt is, is dat de flessen en spenen er echt droog uitkomen. Je kan ze daarna direct gebruiken. Enige nadeel is dat de sterilisator wel wat lawaai maakt, vergelijkbaar met een vaatwasser. Apparaat is wel echt van toegevoegde waarde in het snel en makkelijk steriliseren van babyproducten.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Passen 6 grote flessen in
  • Apart bakje voor spenen en andere accessoires
  • Flessen en spenen komen er écht goed droog uit

Minpunten

• Sterilisator maakt wel wat lawaai in gebruik

SmKl 06-04-2021

Makkelijk in gebruik

Geen gedoe meer met hete pannen op het gasfornuis. Makkelijk in gebruik. Gelijk alles goed opgeborgen

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Gelijk opbergruimte

Minpunten

• Misschien wat groot