De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de staafmixer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Nina 14-05-2019

Krachtpatser eerste klas

Geschreven voor: staafmixer

Deze Tefal is precies wat ik zocht. Ik wilde een hakmolen en staafmixer in één, en bovendien is mijn handmatige ice crusher kapot. Als fervent mojito drinker, hobbykok die vaak ui en knoflook gebruikt (met de nodige tranen) en soepliefhebber is deze Tefal QuickChef een echte alleskunner. Ik haal mijn hart op bij de kracht van de machine, het gemak en intuïtieve bedieningssysteem en de vele mogelijkheden. Het enige dat ik er nog niet mee heb gedaan, is het kloppen van slagroom. Dat 'ie dit ook nog kan is helemaal top. De vele accessoires zijn dus het absolute voordeel van deze machine, en dat voor een eerlijke prijs. Hij heeft twintig standen en een turbofunctie, en voelt heel robuust en kwalitatief aan. Het hakmolentje heeft scherpe mesjes en de ice crusher heeft gekartelde mesjes voor fijne ijsblokjes zonder schade aan de mesjes of molen. Aanrader voor iedereen die een alles in één product zoekt!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Accessoires

Minpunten

• Niet alles kan in de vaatwasser, maar 90% wel

WKS-31 13-05-2019

Tefal Quickchef staafmixer

Geschreven voor: staafmixer

Ik heb de Tefal Quickchef Ice Crush HB65KD staafmixer getest. Zelf had ik een staafmixer van een ander merk, maar ik ben eigenlijk erg blij met deze mooie staafmixer van Tefal. Vooral omdat je zoveel kanten op kunt met deze staafmixer. Er zitten verschillende accessoires bij, waardoor je heel makkelijk verschillende soorten producten kunt maken in de keuken. Je koppelt deze accessoires er zo aan en ze kunnen vrijwel allemaal in de vaatwasser. Het crushen van ijs is iets dat je in een handomdraai even doet, voor een koud glas in de tuin met mooi weer. Ook heb ik dit weekend uitgetest hoe het werkt met slagroom kloppen. Op de een of andere manier pak je de staafmixer sneller dan de handmixer. Het slagroom kloppen werkte prima, ik kreeg er heerlijke, goed opgeklopte slagroom van. Het enige nadeel vond ik dat je de knop steeds ingedrukt moet houden (anders dan bij een handmixer). Verder maak ik ook veel verse groentehapjes voor ons zoontje met deze staafmixer. Ik zou deze staafmixer zeker aanraden voor in de keuken, je kunt er zoveel kanten mee op! Goede prijs-kwaliteitsverhouding, ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Handzaam
  • Luxe uitstraling

Minpunten

• Geen automatische 'aan' mix-stand

Luca 28-01-2019

Multifunctioneel en zeer betaalbaar

Geschreven voor: staafmixer

Als je op zoek bent naar een multifunctioneel apparaat tegen een betaalbare prijs, dan is deze Quickchef een prima keuze. Naast de basis functionaliteiten die je van een staafmixer verwacht, beschikt deze uitvoering o.a. over een handige ijscrusher. Hiermee vermaal je binnen enkele seconden ijs tot brokken of zelfs tot fijne sneeuw als je langer maalt. Het klopt dat het apparaat wat geluid maakt, maar dat is logisch, je bent immers aan het mixen, pureren of crashen, dat veroorzaakt natuurlijk het nodige geluid. Het apparaat heeft verschillende standjes, standaard staat hij bij mij altijd op vol vermogen, maar als je een tornado in je soeppan wil voorkomen, zet hem dan wat zachter. Het apparaat ziet er goed en robuust uit en is makkelijk schoon te houden. Vrijwel alle onderdelen kunnen in de vaatwassen, behalve de motor (logisch) en het deksel van de hakmolen. Als je een onderdeel kwijtraakt, zoals bij mij het geval was, dan kun je deze bestellen bij Tefal, Levertijd is wel vrij lang, want het spul moet uit Frankrijk komen. Kortom; prima apparaat en prijs.

Pluspunten

• Robuust
  • Veelzijdig

Minpunten

• Deksel hakmolen niet waterdicht

Carelvw 07-12-2018

Veelzijdig en goede prijs

Geschreven voor: staafmixer

Met deze prijs vind je geen veelzijdiger alternatief. Qua prijs kwaliteit is dit echt top. Je kan er soepen en sauzen mee maken en zelfs crushed ice voor je Mojito's. Het is simpel in gebruik en makkelijk uit elkaar te halen voor de afwas.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Goede prijs/kwaliteit

Imke 25-11-2018

Veel kracht fraai design

Geschreven voor: staafmixer

Het werd tijd om onze oude staafmixer te vervangen en om overtuigd te zijn voordat ik de aankoop deed heb ik deze Quickchef getest.
Toen het moment aanbrak dat het pakketje bezorgd werd heb ik het direct geopend en het uiterlijk verraste me positief. Het is een heel mooie kleur en hij ziet er erg degelijk uit. Leuke gegolfde rand aan de staafmixer, handige stabiele kom en leuke verlicht randje.
Dezelfde avond heb ik eerst slagroom geklopt dat ging vooral sneller dan ik gewend was en het viel me op dat er veel power zit in het apparaat.

Het aantal standen is reuzegroot je kunt echt voor alles een ideale stand vinden en tijdens bewerkingen terugschakelen wat echt fijn is.

Na de slagroom ben ik tomatensaus gaan maken en de hete brei was met de mixer in no time perfect glad dus ook dit klusje ging snel en het resultaat was dik in orde.

Al met al zijn de resultaten van de accessoires hier prima!

Alleen is de bediening vrij zwaar je moet de knop met veel kracht bedienen en blijven bedienen. Het is niet een kwestie van aan blijft aan totdat je zelf uitschakelt
Dat vind ik echt een nadeel.

De lengte van de mixer met garde is vrij lang. Hierdoor lijkt het minder makkelijk stuurbaar al wordt het totaal niet minder stabiel.

Ook het gemis van een uitgebreide beschrijving vind ik een minpuntje. Het is toch wel erg handig om wat ideeen mee te krijgen wat je met welk hulpstuk kunt doen of zou kunnen doen.

Pluspunten

• Power
  • Flink aantal standen

Minpunten

• Lengte mixer met garde
  • Moeilijk bedienbare knop
  • Gemis uitgebreide beschrijving

rickkert 23-11-2018

knap apparaat

goede avond,

Momenteel test ik Tefal Quickchef Ice Crush HB65KD - Staafmixer, dit is een fijn en handzaam apparaat gebruiksvriendelijk. doordat de set zo uitgebreid is kun je er zo goed als alles mee doen. In de doos zitten naast het standaard mixaccessoire ook een garde een kom en icecrucher. Ook de kom is superhandig die heeft een stabiele vorm en zat niet snel terwijl er met enige power gewekt wordt omvallen. Zelf ben ik erg blij met de icecrucher, Deze gebruik ik vaak voor het maken van cocktails. Hij is ideaal voor een kleine keuken dit komt doordat bijna alles is mee geleverd. Ook over de prijs ben ik zeer tevreden.

Pluspunten

• disign
  • maakt niet veel geluid

Ilonka78 23-11-2018

Krachtige keukenhulp

Geschreven voor: staafmixer

Een zeer mooie, en krachtige staafmixer, waarbij diverse elementen zijn toegevoegd, zodat het een erg veelzijdig apparaat is, wat voor vele toepassingen te gebruiken is. Het maken van sauzen, maken van soepen, fijnhakken van kruiden, crushen van ijs, en ga zo maar door. De staafmixer heeft diverse standen, waardoor je zelf kunt kiezen hoe fijn iets wordt, en hoe snel dat gaat. Het is erg gemakkelijk schoon te maken en de onderdelen passen in elkaar zodat het niet al te veel bergruimte nodig heeft. Al met al een zeer goede keukenhulp, waar ik erg blij mee ben!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden vanwege de hulpstukken
  • Makkelijk schoon te maken

Eva 23-11-2018

Fijne staafmixer, wel korte snoer

Geschreven voor: staafmixer

Hele fijne staafmixer, deze Tefal Quickchef HB65KD. Enorm krachtige motor en scherpe messen zorgen ervoor dat je in een mum van tijd van alles pureert, hakselt of crusht. De ice crush is ook echt fijn voor het makkelijk crushen van ijs voor cocktails bijvoorbeeld. Ideaal voor de feestdagen. Fijn is ook dat hij in de vaatwasser gereinigd kan worden, wat veel tijd scheelt. Twee nadelen zijn de korte snoer en dat je de knop voor power vrij stevig in moet drukken.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Scherpe messen
  • Multifunctioneel
  • Kan in de vaatwasser

Minpunten

• Kort snoer
  • Knop hard indrukken

Sammie 22-11-2018

Tevreden

Geschreven voor: staafmixer

Ik ben erg tevreden over dit product van tefal. Ik heb het nu een tijdje in huis en kan wel zeggen dat ik het vaak gebruik, ik maak er niet alleen soep mee maar je er kan ook noten mee hakken. Verder is het product erg krachtig want er is wel spake van 1000 watt. Verder vind ik het product qua prijs kwaliteitsverhouding echt niet duur. Ik ben erg tevreden met het product en zou het ook zeker aanraden aan anderen.

Pluspunten

• Goede koop
  • Krachtig

jp van hoorn 20-11-2018

Fantastische kookhulp voor in de keuken.

Geschreven voor: staafmixer

Wat een fantastisch apparaat voor een zacht prijsje.
We waren op zoek naar een apparaat dat de keukenmachine kon vervangen. Deze staafmixer mixt, hakt, klopt en crusht. En dat is een groot voordeel want hij is erg compact en neemt niet veel ruimte in beslag.
In een handomdraai heb ik tegenwoordig een lekkere soep of saus gemaakt. Omdat hij zo klein is pak je hem sneller. De saus van de lasagne maken we zelf, dat doet ie perfect. Maar ook slagroom is zo geklopt. Wat ik ook erg handig vindt is dat alle onderdelen die echt vies worden in de vaatwasmachine kunnen, we hoeven het dus niet meer met de hand af te wassen.
De onderdelen zijn eenvoudig te koppelen, waardoor je snel kan beginnen. En het apparaat is lekker licht.
Onze conclusie is dat we erg blij zijn met deze staafmixer, hij voldoet aan alle verwachtingen. We raden hem dan ook zeker aan!

Pluspunten

• Vaatwasbestendig
  • Doet wat ie moet doen
  • Prima design

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen

Luca 19-11-2018

Prima en betaalbare keukenhulp

Geschreven voor: staafmixer

Als grote fan van Tefal en keukenapparatuur wilde ik ook dit apparaat graag toevoegen aan mijn keukenassortiment. Het is namelijk een veelzijdige en zeer betaalbare keukenhulp die dankzij de extra accessoires eigenlijk niet mag ontbreken. De hakmolen en de ijscrusher zijn mijn favoriet. Met de hakmolen kun je in slechts enkele seconden groenten, noten en andere ingrediënten hakken. Vrijwel alle onderdelen zijn vaatwasser bestendig, maar let erop dat je de bovenkant van de hakmolen niet in de vaatwasser of onder de kraan houdt, deze is namelijk niet waterdicht.

De ijcrusher is heel handig om erbij te hebben. Je vermaalt ijs tot sneeuw in slechts enkele seconden. Vanwege veiligheid zit er een slip-functie op, mochten de messen blokkeren, dan slipt de grip zodat je niets beschadigd. Ik merk dat hij in mijn geval redelijk vaak in de slip schiet ook al begrijp ik niet altijd ‘waarom’ dat gebeurd. Er zit volgens mij altijd iets ‘vast’.

De garde is handig, maar de wattage is niet hoog genoeg om bijvoorbeeld eiwitten tot mooie stevige pieken op te kloppen. Kloppen gaat natuurlijk prima, maar verwacht geen wonderen.

Kortom, een prima apparaat voor een niet al te hoge prijs. Handige hulpje in de keuken!

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • compact

Minpunten

• klopt niet stevig genoeg

Jean 16-11-2018

Snel en handig

Geschreven voor: staafmixer

Een gemiddelde keuken is te klein voor grote apparatuur, zo ook die van ons.
Deze, mooi uitziende mixer, snijder en crusher is compact, past in elke keukenlade.
De blender is bijzonder prettig in gebruik, door de vele snelheden en de turbo voor
alles te gebruiken. Je haalt hem door je broccolisoepje, even afspoelen en dan je chocoladesaus. Alles snel en super mooi gepureerd. In de bijgeleverde kom kan je uitjes snijden, kruiden mixen. Alles in een keer bij elkaar bijv ui, knoflook en kruiden.
De ijscusher is leuk voor gezonde smooties, nu nog niet veel gebruikt voor crushed ijs maar dat komt van de zomer. De onderdelen zijn makkelijk te bevestigen en behalve mooi is het ook van een mooie kwaliteit.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Sterk
  • Eenvoudig op te bergen