Tefal Quickchef staafmixer HB6568

Bekijk alle Staafmixers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,9

De Vroomedijk 18-04-2018

Nog niet overtuigd

Ik wilde dit product heel graag testen omdat ikzelf een hele oude gebruik (uit 1990) en wilde testen of er in 30 jaar een enorme verandering zou zijn....
Behalve een glimmend metalen behuizing met blauw ledlicht om de snelheid aan te passen, is de mixer zelf of de hakmolen niet veel veranderd. Wel handig is de garde waarmee je snel slagroom klopt. Nadeel vind ik dat je best stevig de knop in moet blijven drukken en dat de mixer best veel geluid maakt. Al met al mag mijn oude staafmixer nog even blijven.

Pluspunten

• Garde

Minpunten

• Veel kracht nnodig
  • Luid geluid

Thomas Kragtwijk 11-04-2018

Tefal quickchef staafmixer

Ik heb de staafmixer een maand mogen testen de horeca keuken bij ons restaurant. De staafmixer doet zijn werk alleen hij is niet geschikt voor een horeca keuken. Is de motor niet sterk genoeg voor. Voor thuis gebruik is het een aanrader! Dacht zelf dat hij draadloos was maar dat was helaas niet zo.
Daarom is mijn cijfer een 6.
Voor de thuis keuken beveel ik dit product wel aan maar in een horeca keuken past het helaas niet!

Pluspunten

• Handig in de hand
  • Makelijk in elkaar en uit elkaar tehalen

Minpunten

• De kracht van de motor
  • De snoer

Ikkie7 10-04-2018

Prima, degelijke handblender

Deze handblender doet wat hij moet doen. Het is fijn dat hij zo krachtig is: 1000w. Ik heb hem tot nu toe gebruikt voor een cakebeslag (met vrij harde dadels en banaan), en dat kon hij goed aan. De snelheid is vervolgens in te stellen.
Je moet de kop wel stevig indrukken. Dat is voor mij geen probleem maar misschien voor andere gebruikers. Het is prettig dat de onderdelen in de vaatwasser mogen. Er is geen uitgebreide handleiding maar goed, de werking spreekt allemaal voor zich.

Pluspunten

• Vaatwasserbestendig
  • Krachtig
  • Aantal snelheden

A3V64 09-04-2018

Goed in de hand liggend..

Fijne apparaat wat goed in de hand ligt en voor deze prijs degelijk van kwaliteit is. Met een regelbare snelheid een aanrader om mee te werken...

Pluspunten

• Instelbare snelheid
  • Materiaal

Renzz 07-04-2018

Krachtige staafmixer

Een super apparaat. De staafmixer is zeer krachtig met als grote voordeel dat je de snelheden kunt aanpassen. Hij maalt en pureert alles heerlijk fijn waardoor je lekkere verse producten kunt maken. Een aanrader voor iedereen in de keuken.

Pluspunten

• Blauw licht als er stroom op staat
  • krachtig
  • verschillende snelheden
  • vaatwasbestendig

Boetje Jansen 04-04-2018

Werkt prima

Heb het weer heerlijk gebruikt om er boemboes mee te maken, het apparaat werkt echt helemaal te gek, echt krachtige motor en maalt alles heerlijk fijn, zou dit apparaat echt aanbevelen.

Pluspunten

• Blauw licht als stroom erop staat

JaqS 04-04-2018

Aanrader!

Ben zeer tevreden over het apparaat. Omdat het makkelijk schoon te maken is (vaatwasser!) pak je hem er snel bij en heb ik al behoorlijk wat producten vers gemaakt de ik anders voor het gemak zou kopen, bv pesto, guacamole en tapenade. Is een handzaam apparaat en de verschillende snelheden zijn ideaal. Klopper mist wel wat kracht, daar gebruik ik liever een aparte mixer voor.

Pluspunten

• Krachtig
  • Diverse snelheden
  • Vaatwasmachine bestendig
  • Handzaam

Minpunten

• Lawaai

leonie 04-04-2018

super staafmixer

Een aanwinst voor in de keuken! Ik ben verbaasd wat je allemaal kan doen met zo een klein handzaam apparaat. Ik maakte normaal altijd gebruik van een grote keukenmachine (sta-in-de-weg) maar die kan nu de deur uit. De verschillende standen in snelheid zijn ook ideaal. Heb je wat hardere producten fijn te hakken dan gaat hij er met een hogere stand moeiteloos doorheen. Ook de garde die je er aan vast kan maken werkt perfect. De kwarktaart was super glad! waar mijn oude keukenmachine nog weleens moeite mee had. Ik heb er zelfs moeiteloos smoothies mee kunnen maken dus de blender kan ook de deur uit! Het enige wat van mij wel had gemogen is een wat langer snoer. Mijn stopcontact zit nogal ver van het werkblad maar dat is een kleinigheid. Kortom zeker een aanrader!

Pluspunten

• verschillende snelheden
  • sterke motor

Kim1981 03-04-2018

Prima mixer

Het is een fijne staafmixer die alles goed pureerd zonder er veel moeite voor te doen of veel kracht te moeten zetten.
Ook de hakmolen werkt super. Alles word goed fijngemalen en door elkaar gemixt. Eerdere hakmolens doe ik heb gehad mixte niet goed alles door elkaar maar deze deed dat perfect.
De garde werkt op zich ook wel goed, mits het beslag vrij vloeibaar is. Als het beslag wat dikker is vind ik het materiaal waar de garde van gemaakt is iets te slap.
Maar al met al blij met deze mixer.

Pluspunten

• Hoeft weinig kracht te zetten
  • Spettert niet

Minpunten

• Garde is van iets te slap materiaal gemaakt

Ezzie 01-04-2018

Sterke, handige staafmixer met veel verschillende functies

Ik heb de staafmixer nu een aantal weken in huis. Hij bevalt me goed. Hij heeft veel functies, waarvan ik de helft nog niet ontdekt heb. De staafmixer heeft veel power. Ik heb er al verschillende gerechten mee gemaakt, zoals broccoli couscous, maar ook dipjes als quacemole en tzatziki. De blender is makkelijk schoon te maken en op te bergen. Ik vind het de fijnste blender die ik tot nu toe gebruikt heb. Uitgebreid, snel en handig.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Snoer redelijk kort

Ar 01-04-2018

Aanrader

Fijn product, handig in de omgang en voor diverse doeleinden te gebruiken. Tevens ideaal op te bergen door het formaat.

Pluspunten

• Handzaam
  • Krachtige moter

Karakiz 29-03-2018
  • Product gekregen

Veel in een

Ik was op zoek naar een betaalbare keukenmachine met alles in een om ruimte te besparen. Daarvoor is het een ideaal ding. Echter vind ik de mixer iets tegenvallen. Ik ben een handmixer gewend van stevig materiaal en dan valt deze wel tegen. De hakmachine is goed voor kleine hoeveelheden en werkt goed, maar nogmaals voor kleine hoeveelheden . De blender werkt prima en is makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Neemt weinig ruimte in beslag
  • Alles in een

Minpunten

• Mixer niet stevig
  • Niet geschikt voor grotere huishoudens

Wendy S 28-03-2018

Veelzijdig

Ik vind dit een heel handig apparaat. De grote mengbeker is ideaal, voor mijn kinderen milkshakes gemaakt, hun zijn om en de verse smoorhies maken is met een handomdraai gemaakt.

Pluspunten

• Grote maatbeker
  • Variabele snelheid

Minpunten

• Knop ingedrukt houden

Franseijgelshoven 25-03-2018

kwaliteit!

Na een aantal goedkope staafmixer te hebben gehad, toch maar eens geïnvesteerd in een merk staaf mixer en uit eindelijk gekozen voor deze tefal. Toen ik hem uit de doos haalde voelde ik al gelijk dat ik iets goed in handen had. de mixer is zwaar en voelt degelijk aan. Ook vind ik het ideaal dat alle accessoires is de vaatwasser kunnen. Ik gebruik de mixer vooral voor het maken van babyvoeding en smoothies en daarvoor is hij uitermate geschikt. ik kan dit product dan ook zeer aanbevelen.

Pluspunten

• Degelijk
  • hoogwaaardig materiaal
  • instelbare snelheden
  • veel accessoires

Minpunten

• iets te kort snoer