Bosch MSM67170 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM67170 op Kieskeurig.nl.

Annekedevries55 17-09-2016

super mooie Bosch staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

De staafmixer van Bosch is stevig, ligt lekker in de hand, het snoer is voldoende van lengte doordat het makkelijk uitrekt en daardoor nooit in de weg zit. hij heeft een krachtige motor en klopt met gemak bijv. slagroom, en het pureren van producten gaat ook heel makkelijk, ,let wel op dat je de mixer goed in de vloeistof houdt anders kan het spatten. en makkelijk is dat je de turbo knop even kunt indrukken als het te langzaam gaat, om vervolgens weer op de andere knop te drukken en verder kunt op de stand waar je eerst mee aan het mixen was.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • lichtgewicht
  • hakt goed

Minpunten

• kan beetje spatten

Annekedevries55 05-01-2017

Inmiddels een paar maanden verder en de staafmixer overtreft mijn verwachtingen! ik gebruik echt alle hulpstukken, hij is zo handig! Ik ben er superblij mee!

Yessie 31-01-2015

Prima staafmixer, maar de onderdelen zijn níet vaatwasserbestendig, zoals wel gezegd wordt. Er komt water in de onderdelen dat er bijna niet meer uit gaat.

Hans 19-05-2016

Staafmixer Bosch MSM 67170

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Na 2X een teleurstellende koop van een Philips staafmixer met hakmolen (aandrijving in deksel van de hakmolen defect), over gegaan tot de aanschaf van een Bosch staafmixer met hakmolen.Duurder dan de Philips maar een perfecte machine. de aan/uit drukschakelaar is ook zeer geschikt voor mensen met reumatische handen. De hakmolen werkt ook perfect. de mixer voelt ook degelijk aan. ( Is ook Beste Koop van de ConsumentenBond.

DannyJ71 01-11-2014

Erg degelijk apparaat, enorm aansluitsnoer zodat je over makkelijk bij kan. Mixen doet dit apparaat als de beste. Uitgebreid naar gezocht, dit apparaat heeft de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Beter in ieder geval dan de Braun die wij hiervoor hadden en kwalitatief niet deugelijk was.

Loot 25-01-2016

Superstille staafmixer,traploos instelbaar en mooi kwa uiterlijk en Fijn in de hand liggend.
klein minpuntje is iets speling tussen staaf en motorgedeelte. Maarjah hij valt er in geen geval af.Vandaar een 8, verder degelijk gebouwd.

Jan 25-12-2015

Nadat ik mijn staafmixer uit mijn handen liet vallen moest ik een nieuwe hebben. Hij maakt veel minder lawaai dan mijn vorige en is ook een stuk sneller. Het apparaat voelt degelijk aan en ziet er goed uit. Over de duurzaamheid kan ik niet oordelen, omdat ik het apparaat net in mijn bezit heb.

Marti 03-12-2015

Echt een top product, goede kwaliteit en makkelijk in gebruik en eenvoudig schoon te maken. De bijgeleverde hulpmiddelen zijn superhandig, stevig en doordacht.

JLM Quirijnen 10-01-2015

Een handig apparaat om soep te malen,slagroom te kloppen en groente/kruiden te hakken.
Ligt lekker in de hand en is niet te groot of zwaar.

Coen 25-12-2015

Apparaat voelt robuust en degelijk aan, de messen zijn scherp en snijden goed. Door de verschillende standen op de staafmixer zijn er een groot aantal mogelijkheden met deze staafmixer.
Daarnaast is het ook een mooi apparaat om te zien, en kun je het ook makkelijk opruimen met dank aan de flexibele stroomdraad (die doet denken aan een oude telefoonlijn).

woody 16-12-2015

robuuste goedwerkende staafmixer die alle verwachting die ik heb tot nog toe waarmaakt
pureren, mixen en hakken gaat goed.

pindakaas specht 07-12-2014

De Bosch MSM67170 is staafmixer set met een strak zwart design.
Verrassend en heel erg prettig is echter het uitstekende gemak waarmee je deze mixer kan bedienen. Met een hand kan je twee verschillende snelheden gebruiken door slechts een knop in te drukken. Een snelheid die je zelf kan instellen en een tweede snelheid op maximaal niveau. Super handig als je eerst rustig wilt beginnen met mixen en iets later het volle vermogen kan gebruiken.
Met de andere hand kan je de schaal, pan of bakje onder controle houden of eventueel de ingestelde snelheid aanpassen.
Zeker een blijvertje in onze keuken.

Laurens Bosman 01-11-2014

Fantastisch apparaat, veelzijdig (9!) en heerlijk stil! Mijn oude maakte een oorverdovend lawaai, qua gebruiksvriendelijkheid daarom ook een 9.
Alleen de garde ben ik niet tevreden over; deze voelt een erg goedkoop aan en werkt niet helemaal naar verwachting. Dit is niet in lijn met de hoge kwaliteit van de rest van het product, toch een tegenvaller voor die prijs, daarom krijgt degelijkheid gemiddeld een 7.

Anoniem 14-03-2021

Geweldig

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een echte aanrader!! makkelijk in gebruik!!

Renée 07-03-2021

Top staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze staafmixer is perfect voor het blenden, pureren en mixen van voedsel. Met het vermogen van deze staafmixer is ook het mixen van harde substanties zoals noten geen enkel probleem. De mixerstaaf is van stevig metaal. Kortom, een top staafmixer.

tome 03-02-2021

stil & handig

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat. Handige kabel, lekker stil. Loopt soepel en het belangrijkste is dat je er goed mee kan mixen. Ook opkloppen eiwit gaat goed.

JosM 27-11-2020

Perfecte mixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prima (staaf-)mixer. Mooie accessoires en makkelijk schoon te maken. Lekker stil.

Sjaak 14-10-2020

Krachtige staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voelt heel solide aan en doet zijn werk snel en goed.

Anoniem 30-09-2020

Super mooie Bosch staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze staafmixer werkt supergoed hakt snijd mixt pureert .
Zeer handige staafmixer makkelijk te reiningen .
Veel accessoires voor meer doeleinden.
Ergonomisch handvat zeer fijn.
Hij heeft 12 standen dat is fijn ivm verschillende doelen hakken enzv.
Ben zeer tevreden met dit apparaat .

Anke 14-07-2020

Een echte Bosch topper

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ontzettend krachtige staafmixer die zelfs de ijsblokjes zeer makkelijk kapot krijgt. Een absolute aanrader. Makkelijk schoon te maken. Blijft zelfs bij moeilijke klusjes krachtig draaien en de messen zijn vlijmscherp! (denk om je vingers :)). Zelfs eiwit en slagroom kloppen is hiermee een eitje!

Makan60 18-05-2020

Kanjer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine is reeds diverse keren gebruikt en voldoet volkomen aan de verwachtingen . We zijn er blij mee !