De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM67170 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ron M 06-10-2021

Zeer handige en kwalitatief hoogwaardige mixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na het gebruik van een eenvoudige mixer hebben we besloten om voor het betere werk te gaan. Deze veelzijdige mixer bevalt ons zeer goed. Krachtig en van alle benodigde hulpsstukken voorzien. En niet geheel onbelangrijk, zeer eenvoudig te reinigen. Helemaal blij mee!

Ronald 08-08-2021

veelzijdig in gebruik

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wat een prachtig apparaat veelzijdig in gebruik het enigste nadeel is dat je hem weer schoon moet maken voor de volgende klus.

Anoniem 14-03-2021

Geweldig

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een echte aanrader!! makkelijk in gebruik!!

Renée 07-03-2021

Top staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze staafmixer is perfect voor het blenden, pureren en mixen van voedsel. Met het vermogen van deze staafmixer is ook het mixen van harde substanties zoals noten geen enkel probleem. De mixerstaaf is van stevig metaal. Kortom, een top staafmixer.

tome 03-02-2021

stil & handig

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat. Handige kabel, lekker stil. Loopt soepel en het belangrijkste is dat je er goed mee kan mixen. Ook opkloppen eiwit gaat goed.

JosM 27-11-2020

Perfecte mixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prima (staaf-)mixer. Mooie accessoires en makkelijk schoon te maken. Lekker stil.

Sjaak 14-10-2020

Krachtige staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voelt heel solide aan en doet zijn werk snel en goed.

Anoniem 30-09-2020

Super mooie Bosch staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze staafmixer werkt supergoed hakt snijd mixt pureert .
Zeer handige staafmixer makkelijk te reiningen .
Veel accessoires voor meer doeleinden.
Ergonomisch handvat zeer fijn.
Hij heeft 12 standen dat is fijn ivm verschillende doelen hakken enzv.
Ben zeer tevreden met dit apparaat .

Anke 14-07-2020

Een echte Bosch topper

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ontzettend krachtige staafmixer die zelfs de ijsblokjes zeer makkelijk kapot krijgt. Een absolute aanrader. Makkelijk schoon te maken. Blijft zelfs bij moeilijke klusjes krachtig draaien en de messen zijn vlijmscherp! (denk om je vingers :)). Zelfs eiwit en slagroom kloppen is hiermee een eitje!

Makan60 18-05-2020

Kanjer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine is reeds diverse keren gebruikt en voldoet volkomen aan de verwachtingen . We zijn er blij mee !

Rebrof 26-04-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voelt goed stevig aan en doet wat het moet doen

Linda 10-12-2019

Geweldig

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat voldoet aan alle eisen en kan gewoon in de soep die juist van vuur komt.

Martijn1971 11-07-2019

Solide en krachtig

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze staafmixer doet alles wat je wilt van een mixer en gaat lang mee

Anouk 31-10-2017

Krachtpatser

Geschreven voor: Bosch MSM67170

+ door het spiraalvormige snoer makkelijk in een la op te bergen
+ niet erg lawaaiig
+ krachtige motor
+ gebruiksvriendelijk
+ turboknop
+ hakmolen werkt uitstekend voor uien ed
+ maakt mooie gladde soep
+ heel makkelijk los te koppelen en dus van de ene accessoire op de andere over te stappen
+ deksels bij maatbeker en hakbakje zijn ideaal

- koppelpunt is van plastic en voelt niet duurzaam, maar kwetsbaar. Dat doet de kracht van de stalen voet teniet.
- aan de zware kant en voor zwakke polsen een uitdaging om vast te houden. Dit zal voor de meeste zware motors het geval zijn, denk ik
- plastic maatbeker en hakmolen voelen niet duurzaam maar kwetsbaar. Ik had veel liever stevig glas gehad en hoop ernstig dat die optie erbij komt en te bestellen valt.

Allet 10-02-2017

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Krachtige staafmixer met veel mogelijkheden. Noten malen gaat probleemloos. Er zit een iets langer snoer aan wat meer bewegingsvrijheid geeft bij het mixen in b.v. de soeppan. Veel steviger en krachtiger dan mijn vorige staafmixer.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Krachtige maler

DOllma 28-01-2017

Degelijk, robuust

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Al jaren maken we gebruik van staafmixersamen voor het pureren van voeding. Staafmixer wordt dus veel gebruikt. Gebruik bevalt goed, degelijke stevige motor niet extreem veel lawaai al met al goed product. Echter wat bij al onze vorige staafmixersamen zat er zit geen ophang oog aan de staafmixer. Opgelost door twee tirewraps zie foto

Stephanie 20-01-2017

Prima staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Doet goed wat ie moet doen. Regelbare snelheid is fijn. Hakmolen is makkelijk schoon te maken. De garde heb ik nog niet gebruikt.

H.M. 29-12-2016

Superapparaat

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Zeker aan te bevelen deze staafmixer! Moeiteloos hakt hij noten, uien en pureert hij de soep. Zijn zeer tevreden! Ga m nu zelfs cadeau geven!

Minpunten

• Weinig info in de gebruiksaanwijzing

Rita 54 19-10-2016

Degelijk en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Eenvoudig te bedienen, handig met combinatie allessnijder. Goed te reinigen, maakt niet al te veel lawaai.

Annekedevries55 17-09-2016

super mooie Bosch staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

De staafmixer van Bosch is stevig, ligt lekker in de hand, het snoer is voldoende van lengte doordat het makkelijk uitrekt en daardoor nooit in de weg zit. hij heeft een krachtige motor en klopt met gemak bijv. slagroom, en het pureren van producten gaat ook heel makkelijk, ,let wel op dat je de mixer goed in de vloeistof houdt anders kan het spatten. en makkelijk is dat je de turbo knop even kunt indrukken als het te langzaam gaat, om vervolgens weer op de andere knop te drukken en verder kunt op de stand waar je eerst mee aan het mixen was.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • lichtgewicht
  • hakt goed

Minpunten

• kan beetje spatten

Annekedevries55 05-01-2017

Inmiddels een paar maanden verder en de staafmixer overtreft mijn verwachtingen! ik gebruik echt alle hulpstukken, hij is zo handig! Ik ben er superblij mee!