Bosch MSM67170 - Reviews

Fabrikant kleur(en)
zilver, zwart
Type/soort
blender

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM67170 op Kieskeurig.nl.

Annekedevries55 17-09-2016

super mooie Bosch staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

De staafmixer van Bosch is stevig, ligt lekker in de hand, het snoer is voldoende van lengte doordat het makkelijk uitrekt en daardoor nooit in de weg zit. hij heeft een krachtige motor en klopt met gemak bijv. slagroom, en het pureren van producten gaat ook heel makkelijk, ,let wel op dat je de mixer goed in de vloeistof houdt anders kan het spatten. en makkelijk is dat je de turbo knop even kunt indrukken als het te langzaam gaat, om vervolgens weer op de andere knop te drukken en verder kunt op de stand waar je eerst mee aan het mixen was.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • lichtgewicht
  • hakt goed

Minpunten

• kan beetje spatten

Annekedevries55 05-01-2017

Inmiddels een paar maanden verder en de staafmixer overtreft mijn verwachtingen! ik gebruik echt alle hulpstukken, hij is zo handig! Ik ben er superblij mee!

Hans 19-05-2016

Staafmixer Bosch MSM 67170

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Na 2X een teleurstellende koop van een Philips staafmixer met hakmolen (aandrijving in deksel van de hakmolen defect), over gegaan tot de aanschaf van een Bosch staafmixer met hakmolen.Duurder dan de Philips maar een perfecte machine. de aan/uit drukschakelaar is ook zeer geschikt voor mensen met reumatische handen. De hakmolen werkt ook perfect. de mixer voelt ook degelijk aan. ( Is ook Beste Koop van de ConsumentenBond.

Loot 25-01-2016

Superstille staafmixer,traploos instelbaar en mooi kwa uiterlijk en Fijn in de hand liggend.
klein minpuntje is iets speling tussen staaf en motorgedeelte. Maarjah hij valt er in geen geval af.Vandaar een 8, verder degelijk gebouwd.

Jan 25-12-2015

Nadat ik mijn staafmixer uit mijn handen liet vallen moest ik een nieuwe hebben. Hij maakt veel minder lawaai dan mijn vorige en is ook een stuk sneller. Het apparaat voelt degelijk aan en ziet er goed uit. Over de duurzaamheid kan ik niet oordelen, omdat ik het apparaat net in mijn bezit heb.

Marti 03-12-2015

Echt een top product, goede kwaliteit en makkelijk in gebruik en eenvoudig schoon te maken. De bijgeleverde hulpmiddelen zijn superhandig, stevig en doordacht.

Yessie 31-01-2015

Prima staafmixer, maar de onderdelen zijn níet vaatwasserbestendig, zoals wel gezegd wordt. Er komt water in de onderdelen dat er bijna niet meer uit gaat.

JLM Quirijnen 10-01-2015

Een handig apparaat om soep te malen,slagroom te kloppen en groente/kruiden te hakken.
Ligt lekker in de hand en is niet te groot of zwaar.

DannyJ71 01-11-2014

Erg degelijk apparaat, enorm aansluitsnoer zodat je over makkelijk bij kan. Mixen doet dit apparaat als de beste. Uitgebreid naar gezocht, dit apparaat heeft de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Beter in ieder geval dan de Braun die wij hiervoor hadden en kwalitatief niet deugelijk was.

DOllma 28-01-2017

Degelijk, robuust

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Al jaren maken we gebruik van staafmixersamen voor het pureren van voeding. Staafmixer wordt dus veel gebruikt. Gebruik bevalt goed, degelijke stevige motor niet extreem veel lawaai al met al goed product. Echter wat bij al onze vorige staafmixersamen zat er zit geen ophang oog aan de staafmixer. Opgelost door twee tirewraps zie foto

Coen 25-12-2015

Apparaat voelt robuust en degelijk aan, de messen zijn scherp en snijden goed. Door de verschillende standen op de staafmixer zijn er een groot aantal mogelijkheden met deze staafmixer.
Daarnaast is het ook een mooi apparaat om te zien, en kun je het ook makkelijk opruimen met dank aan de flexibele stroomdraad (die doet denken aan een oude telefoonlijn).

woody 16-12-2015

robuuste goedwerkende staafmixer die alle verwachting die ik heb tot nog toe waarmaakt
pureren, mixen en hakken gaat goed.

pindakaas specht 07-12-2014

De Bosch MSM67170 is staafmixer set met een strak zwart design.
Verrassend en heel erg prettig is echter het uitstekende gemak waarmee je deze mixer kan bedienen. Met een hand kan je twee verschillende snelheden gebruiken door slechts een knop in te drukken. Een snelheid die je zelf kan instellen en een tweede snelheid op maximaal niveau. Super handig als je eerst rustig wilt beginnen met mixen en iets later het volle vermogen kan gebruiken.
Met de andere hand kan je de schaal, pan of bakje onder controle houden of eventueel de ingestelde snelheid aanpassen.
Zeker een blijvertje in onze keuken.

Laurens Bosman 01-11-2014

Fantastisch apparaat, veelzijdig (9!) en heerlijk stil! Mijn oude maakte een oorverdovend lawaai, qua gebruiksvriendelijkheid daarom ook een 9.
Alleen de garde ben ik niet tevreden over; deze voelt een erg goedkoop aan en werkt niet helemaal naar verwachting. Dit is niet in lijn met de hoge kwaliteit van de rest van het product, toch een tegenvaller voor die prijs, daarom krijgt degelijkheid gemiddeld een 7.

Martijn1971 11-07-2019

Solide en krachtig

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Deze staafmixer doet alles wat je wilt van een mixer en gaat lang mee [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anouk 31-10-2017

Krachtpatser

Geschreven voor: Bosch MSM67170

+ door het spiraalvormige snoer makkelijk in een la op te bergen
+ niet erg lawaaiig
+ krachtige motor
+ gebruiksvriendelijk
+ turboknop
+ hakmolen werkt uitstekend voor uien ed
+ maakt mooie gladde soep
+ heel makkelijk los te koppelen en dus van de ene accessoire op de andere over te stappen
+ deksels bij maatbeker en hakbakje zijn ideaal

- koppelpunt is van plastic en voelt niet duurzaam, maar kwetsbaar. Dat doet de kracht van de stalen voet teniet.
- aan de zware kant en voor zwakke polsen een uitdaging om vast te houden. Dit zal voor de meeste zware motors het geval zijn, denk ik
- plastic maatbeker en hakmolen voelen niet duurzaam maar kwetsbaar. Ik had veel liever stevig glas gehad en hoop ernstig dat die optie erbij komt en te bestellen valt.

Allet 10-02-2017

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Krachtige staafmixer met veel mogelijkheden. Noten malen gaat probleemloos. Er zit een iets langer snoer aan wat meer bewegingsvrijheid geeft bij het mixen in b.v. de soeppan. Veel steviger en krachtiger dan mijn vorige staafmixer.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Krachtige maler

Stephanie 20-01-2017

Prima staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Doet goed wat ie moet doen. Regelbare snelheid is fijn. Hakmolen is makkelijk schoon te maken. De garde heb ik nog niet gebruikt.

H.M. 29-12-2016

Superapparaat

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Zeker aan te bevelen deze staafmixer! Moeiteloos hakt hij noten, uien en pureert hij de soep. Zijn zeer tevreden! Ga m nu zelfs cadeau geven!

Minpunten

• Weinig info in de gebruiksaanwijzing

Rita 54 19-10-2016

Degelijk en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Eenvoudig te bedienen, handig met combinatie allessnijder. Goed te reinigen, maakt niet al te veel lawaai.

Nassaulaan 08-08-2016

Staafmixerset MSM67170

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Ik vind het een goed product. Weinig geluid, verschillende snelheden, enzovoorts. Er zijn twee dingen die ik mis: een XL-beker, ik zou hem er graag bij hebben, hetzij als onderdeel van de set, hetzij als aparte mogelijkheid om hem erbij te kopen. Wat ik verder mis is een deksel met een gat. met een dergelijk deksel kan slagroom geklopt worden zonder bang te zijn voor spetteren.