De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM67170 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Allet 10-02-2017

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Krachtige staafmixer met veel mogelijkheden. Noten malen gaat probleemloos. Er zit een iets langer snoer aan wat meer bewegingsvrijheid geeft bij het mixen in b.v. de soeppan. Veel steviger en krachtiger dan mijn vorige staafmixer.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Krachtige maler

H.M. 29-12-2016

Superapparaat

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Zeker aan te bevelen deze staafmixer! Moeiteloos hakt hij noten, uien en pureert hij de soep. Zijn zeer tevreden! Ga m nu zelfs cadeau geven!

Minpunten

• Weinig info in de gebruiksaanwijzing

Annekedevries55 17-09-2016

super mooie Bosch staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

De staafmixer van Bosch is stevig, ligt lekker in de hand, het snoer is voldoende van lengte doordat het makkelijk uitrekt en daardoor nooit in de weg zit. hij heeft een krachtige motor en klopt met gemak bijv. slagroom, en het pureren van producten gaat ook heel makkelijk, ,let wel op dat je de mixer goed in de vloeistof houdt anders kan het spatten. en makkelijk is dat je de turbo knop even kunt indrukken als het te langzaam gaat, om vervolgens weer op de andere knop te drukken en verder kunt op de stand waar je eerst mee aan het mixen was.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • lichtgewicht
  • hakt goed

Minpunten

• kan beetje spatten

Annekedevries55 05-01-2017

Inmiddels een paar maanden verder en de staafmixer overtreft mijn verwachtingen! ik gebruik echt alle hulpstukken, hij is zo handig! Ik ben er superblij mee!

Hans 19-05-2016

Staafmixer Bosch MSM 67170

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Na 2X een teleurstellende koop van een Philips staafmixer met hakmolen (aandrijving in deksel van de hakmolen defect), over gegaan tot de aanschaf van een Bosch staafmixer met hakmolen.Duurder dan de Philips maar een perfecte machine. de aan/uit drukschakelaar is ook zeer geschikt voor mensen met reumatische handen. De hakmolen werkt ook perfect. de mixer voelt ook degelijk aan. ( Is ook Beste Koop van de ConsumentenBond.

Loot 25-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM67170

Superstille staafmixer,traploos instelbaar en mooi kwa uiterlijk en Fijn in de hand liggend.
klein minpuntje is iets speling tussen staaf en motorgedeelte. Maarjah hij valt er in geen geval af.Vandaar een 8, verder degelijk gebouwd.

Jan 25-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67170

Nadat ik mijn staafmixer uit mijn handen liet vallen moest ik een nieuwe hebben. Hij maakt veel minder lawaai dan mijn vorige en is ook een stuk sneller. Het apparaat voelt degelijk aan en ziet er goed uit. Over de duurzaamheid kan ik niet oordelen, omdat ik het apparaat net in mijn bezit heb.

Coen 25-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67170

Apparaat voelt robuust en degelijk aan, de messen zijn scherp en snijden goed. Door de verschillende standen op de staafmixer zijn er een groot aantal mogelijkheden met deze staafmixer.
Daarnaast is het ook een mooi apparaat om te zien, en kun je het ook makkelijk opruimen met dank aan de flexibele stroomdraad (die doet denken aan een oude telefoonlijn).

woody 16-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67170

robuuste goedwerkende staafmixer die alle verwachting die ik heb tot nog toe waarmaakt
pureren, mixen en hakken gaat goed.

Marti 03-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67170

Echt een top product, goede kwaliteit en makkelijk in gebruik en eenvoudig schoon te maken. De bijgeleverde hulpmiddelen zijn superhandig, stevig en doordacht.

Yessie 31-01-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67170

Prima staafmixer, maar de onderdelen zijn níet vaatwasserbestendig, zoals wel gezegd wordt. Er komt water in de onderdelen dat er bijna niet meer uit gaat.

JLM Quirijnen 10-01-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67170

Een handig apparaat om soep te malen,slagroom te kloppen en groente/kruiden te hakken.
Ligt lekker in de hand en is niet te groot of zwaar.

Picard12 01-01-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67170

Een super machine. Makkelijk om te gebruiken en powerful! Qua prijs-kwaliteit verhouding geef ik een 10. Zal heel mooi zijn als het iets kleiner kan, maar het is heel belangrijk. Wij zijn heel blij mee.

A.GROENENDIJK 30-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67170

Fantastische mixer! Hebben we net al gebruikt! In een wip alles klaar.makkelijk in en uit elkaar te halen. Hadden we eerder moeten doen.neemt ook weinig ruimte in. Zo weer schoon.

jan.libert 24-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67170

Vooral handig zijn de 12 snelheden en de turbostand.
De mengbekers zijn ook handig voor het bewaren, omdat er goed sluitende deksels zijn bijgeleverd.

hansb01 18-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67170

duurde even voor dat we hem in huis hadden.(redcoon??)prima mixer fijn in gebruik van alle hulpmiddelen.
makkelijk in schoon maken
mis alleen een opberg box.
maar deze kan je zelf aanschaffen.
zeer tevreden.

Budsel 17-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67170

Ik heb het apparaat een paar dagen in bezit maar het is een heel fijn ding! Wat een verschil met mijn oude (ander merk). Door de 4 motorbladen veel stabieler (vorige trilde enorm). Ook het de vele snelheden vind ik handig. Maar wat ik het allerbelangrijkste vind, is dat er in de kop geen plastic afdekplaatje zit. Er gaat normaal heel veel etensresten onder zitten die niet te verwijderen zijn. Heel onhygiënisch!

Wat als enige puntje wel jammer is, is dat het 'deksel' van de hakker niet in de vaatwasser mag.

TonTergouw 12-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67170

Mooi apparaat, een stuk stiller als onze vorige mixer, voelt heel degelijk aan en ziet er ook degelijk uit.

pindakaas specht 07-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67170

De Bosch MSM67170 is staafmixer set met een strak zwart design.
Verrassend en heel erg prettig is echter het uitstekende gemak waarmee je deze mixer kan bedienen. Met een hand kan je twee verschillende snelheden gebruiken door slechts een knop in te drukken. Een snelheid die je zelf kan instellen en een tweede snelheid op maximaal niveau. Super handig als je eerst rustig wilt beginnen met mixen en iets later het volle vermogen kan gebruiken.
Met de andere hand kan je de schaal, pan of bakje onder controle houden of eventueel de ingestelde snelheid aanpassen.
Zeker een blijvertje in onze keuken.

DannyJ71 01-11-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67170

Erg degelijk apparaat, enorm aansluitsnoer zodat je over makkelijk bij kan. Mixen doet dit apparaat als de beste. Uitgebreid naar gezocht, dit apparaat heeft de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Beter in ieder geval dan de Braun die wij hiervoor hadden en kwalitatief niet deugelijk was.

Laurens Bosman 01-11-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67170

Fantastisch apparaat, veelzijdig (9!) en heerlijk stil! Mijn oude maakte een oorverdovend lawaai, qua gebruiksvriendelijkheid daarom ook een 9.
Alleen de garde ben ik niet tevreden over; deze voelt een erg goedkoop aan en werkt niet helemaal naar verwachting. Dit is niet in lijn met de hoge kwaliteit van de rest van het product, toch een tegenvaller voor die prijs, daarom krijgt degelijkheid gemiddeld een 7.

andre 1965 21-05-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67170

vanaf dag 1 dat ik de staafmixer in gebruik heb bevalt hij heel erg goed,in bediening en met alle accesoires erbij!!!!

richard dallinga 23-01-2014
Geschreven voor: Bosch MSM67170

Het koppelen en ontkoppelen van de motor aan de diverse hulpstukken gaat erg eenvoudig en zit stevig vast. Het crunchen van ijs gaat goed.