Bosch MSM67140 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM67140 op Kieskeurig.nl.

Emma 25-01-2016

Ik ben ontzettend blij met deze staafmixer. Helaas heeft mijn oude staafmixer, van een ander merk, het onlangs begeven. Ik merk een groot verschil in kwaliteit; deze staafmixer is mengt en hakt veel sneller en fijner!
Ik gebruik de staafmixer voor verschillende doelen; het maken van soepen, smoothies, sorbetijs, maar ook voor het hakken van noten, het maken van humus, pesto, etc. Alles letterlijk in een handomdraai en met een mooi glad resultaat!

bb 22-11-2015

Sterk eenvoudig in gebruik en maakt weinig geluid. We gebruiken het voor het maken van babyhapjes.
Jammer dat in de gebruikershandleiding geschreven wordt over andere functies die je erbij moet kopen wekt in eerste instantie de illusie dat deze mogelijkheden bij het gekochte apparaat horen.

Veronique 29-01-2016

De Bosch Staafmixer is een eenvoudig en simpel apparaat dat makkelijk is in gebruik. Precies goed voor zijn doeleinde: Eindeloos veel babyhapjes maken.

Fred 09-01-2016

De staafmixer is ons tot nog toe prima bevallen, pompoensoep pureren is de toepassing geweest.
Bosch ken ik al vanwege mijn klopboormachine en deltaschuurmachine.

Albert.L 09-02-2021

Voldoet aan verwachting

Geschreven voor: Bosch MSM67140

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat wordt aangegeven klopt met de werkelijkheid. De staafmixer werkt naar behoren en doet wat hij moet doen

JAtB 10-12-2020

Blender

Geschreven voor: Bosch MSM67140

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij werkt goed en makkelijk schoon te maken

M Zuijderduijn 30-10-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch MSM67140

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig dat er meer standen zijn om te malen en pureren!
Maakt niet veel geluid.

Anna 21-10-2020

Geschreven voor: Bosch MSM67140

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top ding, makkelijk schoon te houden, 2 bewaarbakjes, een heleboel standen. Alles wat je van een staafmixer verwacht

Anoniem 15-10-2020

Geschreven voor: Bosch MSM67140

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb hem net een week en al twee kee gebruikt. Ligt fijn in de hand en heeft genoeg vermogen waarmee je kunt kijken wat het beste werkt. Daarnaast een groente chopper erbij, heel compleet, heb ik nog niet gebruikt. Goede prijs/kwaliteit.

Eva Stam 15-10-2020

Martin 07-10-2020

Super handig

Geschreven voor: Bosch MSM67140

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij maakt t product in korte tijd perfect mooi geprijsd gewoon een top product

Anoniem 06-10-2020

Lekker stil!

Geschreven voor: Bosch MSM67140

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat ewn stil apperaat! Ik had reviews gezen maar daxht dat het niet zo zou opvaalen maar echt wel! Alles past goed in elkaar en werkt super goed. Veel motor vermogen dus veel power.

Inge 05-05-2020

Geschreven voor: Bosch MSM67140

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet precies wat het moet doen! Ben er heel blij mee.

De boer 13-12-2019

Super eenvoudig en goed in gebruik

Geschreven voor: Bosch MSM67140

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geen omhaal van woorden! T= gewoon goed, gemakkelijk en degelijk in gebruik

Mixmaarraak 13-08-2018

Topding!

Geschreven voor: Bosch MSM67140

Heb deze staafmixer nu enkele dagen in bezit en in gebruik gehad, en deze bevalt uitstekend! Het was een vervanger voor mijn 10 jaar oude Siemens (ook met bakje en met slagroomgarde en ijscrusher) en tot mijn grote blijdschap passen de oude Siemens accessoires gewoon! Hoe top is dat? Snelheid is goed traploos in te stellen, in het bakje versnipper je uien in een handomdraai of maal je met gemak guacamole. Bakje is groter dan mijn oude Siemens, dus dat werkt ook prettig met het versnipperen van bijv. een kool voor salades. Het apparaat is vrij stil, en soep vermalen ging ook zonder al te veel spetteren. Wel blijft er water in het deksel van het bakje; deze kun je beter met de hand afwassen.

Pluspunten

• stil
  • goed traploos verstelbaar
  • handig bakje met mes voor versnipperen
  • oude Siemens accessoires passen ook nog

Minpunten

• blijft water achter in het deksel van het bakje

Jacques43 04-09-2017

Winst voor elke keuken

Geschreven voor: Bosch MSM67140

Neemt een hoop werk uit handen. Onmisbaar in elke keuken. Snel te installeren en ook eenvoudig te reinigen. Ligt goed in de hand.

Theo 08-03-2016

Krachtige staafmixer: een aanwinst voor de keuken!

Geschreven voor: Bosch MSM67140

De staafmixer met daarbij behorende chopper is een aanwinst voor mijn keuken. Regelbare snelheid, RVS-staaf zodat ik geen verkleuring meer heb van het plastic bij bijvoorbeeld tomatensaus.
Makkelijk schoon te maken doordat de staaf los te koppelen is van de motor.
Ook past de staaf op mijn handmixer MFQ 40304.
Een wandhouder was leuk geweest, maar in de kast ligt hij ook prima.

Marco 13-01-2016

Na ontvangst meteen schoongemaakt en in gebruik genomen. Wat een fijn apparaat. Ook de meegeleverde deksels voor de maatbeker en de mixkom zijn superhandig. Had ik hem maar eerder gekocht.

Rien 06-01-2016

Stevige staafmixer van betrouwbaar merk.
Simpel in gebruik en toch veel mogelijkheden.
En bijgeleverde deksels maken bewaren in koelkast makkelijk.

itisi 06-01-2016

Sterk, ergonomisch en weinig geluid.
Hakt alles keurig fijn.
Afsluitbare beker is ook een vondst als je je product koel wilt bewaren