• Best Reviewed 4 keer jul 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 126 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MQ 7035X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jorik-vdberg@hotmail.com 16-11-2022

Voldoet aan wensen

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Top merk. Alles wat je nodig hebt. Ik was opzoek naar een artikel wat kwalitatief goed is en een lange levensduur heeft.

r**s@o**k.com 31-10-2022

Fijn, stevig apparaat. Hoe harder je de knop indrukt, hoe harder de staafmixer gaat, wat fijn in gebruik is. De snijmachine is ook erg fijn in het gebruik.

e**5@g**l.com 23-10-2022

Staafmixer MultiQuick 7

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Product voldoet aan de criteria!
Degelijk en fijn in gebruik.
Handig in kracht met de vinger bedienbaar

Pluspunten

• Handig in gebruik

Minpunten

• Nog niet ondekt

Pien_en_Pleun 23-10-2022

Krachtige staafmixer met handige accessoires

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Krachtige staafmixer met handige accessoires. Ik vind het erg handig dat ik snel kan wisselen tussen verschillende standen om te pureren/blenden etc. Hiervoor hoef je alleen maar de knop iets verder in te drukken. De prijs-kwaliteitverhouding is dik in orde. Ik twijfelde nog wel tussen dit model van Braun en een model van een concurrent dat voor diezelfde prijs een extra accessoire meeleverde. Ik gebruik al jaren producten van Braun en ben daar erg tevreden over. De huidige cashback-actie van Braun maakte het nog makkelijker om wederom voor Braun te kiezen. Tot nu toe mis ik het extra accessoire van de concurrent niet. Al met al dus erg content met deze aankoop.

Milou 17-10-2022

Fijne staafmixer!

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Goeie staafmixer, het losse bakje en de garde zijn ideaal voor het opkloppen van ei etc.

Pluspunten

• Stevig design
  • Fijne onderdelen

Nancy 16-10-2022

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Goede staafmixer! Ideaal voor hapjes maken voor mijn baby. Hiervoor hadden we een ander merk en die maakte veel herrie en lekte. Deze is klinkt een stuk zachter. Daarnaast handig in gebruik. Voelt wel wat zwaar

• Genoeg opzetstukken
  • Top

Minpunten

• Voelt wat zwaar

s**a@g**l.com 15-10-2022

Very good quality for a fantastic price. Exactly what I expect from Braun products!

j**s@g**l.com 15-10-2022

Stevig apparaat en het vermogen van de motor is lekker hoog, waardoor ook hard voedsel in een oogwenk geopereerd wordt. 100% natuurlijke pindakaas is in een flits gemaakt, maar er kunnen ook harde noten aan toegevoegd worden om eens een ander smaakje te proberen. Alleen de zwarte deksel van de hakselaar mag niet in de vaatwasmachine. Dat is wel jammer.

j**r@g**l.com 14-10-2022

Prima staafmixer!

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Stevige en handige staafmixer. Spat niet en het is erg handig dat je de snelheid makkelijk kunt aanpassen door harder op de mixer te drukken

Pluspunten

• handig in gebruik
  • stevig
  • snelheid is eenvoudig te regelen

Anouk 06-10-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Ik heb hem net 1 keer gebruikt maar hij deed het perfect. Weinig geluid en voelt robuust aan. Tot nu toe tevreden en hopelijk blijft dat zo

Pluspunten

• Voelt stevig
  • Weinig geluid

i**m@g**l.com 03-10-2022

Krachtige staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Krachtige en handige staafmixer. Stil en werkt fijn. Snelheid makkelijk met 1 hand te bedienen.

Pluspunten

• krachtig
  • bediening

c**n@o**k.com 28-09-2022

Mijn oude staafmixer was defect, daarom een nieuwe aangeschaft. Heb hele goede ervaring met veel producten van braun.
Prima keukenhulpen.

Florence 26-09-2022

Mooie en fijne staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Ik koop al tientallen jaren produkten van Braun. Ze gaan erg lang mee, en als er een probleem is kan het gerepareerd worden. Geweldig duurzaam dus. De staafmixer voelt solide aan en is erg stil, fijn om mee te werken. Onderdelen klikken makkelijk goed vast. Nauwkeurige passing voelt vertrouwd aan. Krachtig genoeg voor alle bereidingen. Vooral de traploos regelbare snelheid is een fijne eigenschap. Eenvoudig in het gebruik en makkelijk schoon te maken. Een aanwinst in onze keuken. Fijn dat het toch weer een Braun is geworden.

Pluspunten

• Solide
  • Regelbare snelheid

m**l@g**l.com 24-09-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Na een aantal maanden, gebruiken we dit apparaat meer dan we verwachten. Hij werkt snel, goed met niet al te veel geluid. Prima!

Pluspunten

• Krachtig
  • Goede messen
  • Ligt goed in de hand

SE 21-09-2022

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Goed product!..........................................................................

s**e@g**l.com 20-09-2022

Mooie stille en stabiele staafmixer!

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Gekocht om baby hapjes te maken, aangezien ze in het begin de structuur zo fijn mogelijk willen hebben. Bevalt erg goed, pureert mooi en snel en vrijwel zonder lawaai. Uiteraard altijd iets geluid maar dit is minimaal. Voelt degelijk en stabiel aan, en het bewegen van de staaf als je hem naar beneden drukt is ook ideaal. Prijs kwaliteit is prima, en met de bijgeleverde accessoires kan het hakmachientje naar iemand die hem beter kan gebruiken.

• Sterk
  • stevig
  • mooi design
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• Vrij grote groente hakbeker

r**t@g**l.com 19-09-2022

Fijn product

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Fijn apparaat. Je kan gemakkelijk de snelheid bedienen met 1 vinger terwijl je aan het mixen bent.

Pluspunten

• Fijne bediening
  • Niet te duur

H.J. 19-09-2022

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Sterke, stille en handzame staafmixer. Ideaal voor diverse bereidingen. Ik gebruik hem dagelijks.

m**z@l**e.nl 12-09-2022

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Fijn apparaat. Maakt weinig geluid en voelt stevig aan. Messen zijn scherp, werkt dus goed

Pluspunten

• Stevig

a**3@u**l.nl 13-07-2022

Prima blender

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Prima blender, goede prijs kwaliteit verhouding. Makkelijk in gebruik en goed schoon te maken