Braun MQ 7035X - Reviews

0,6 liter
Fabrikant kleur(en)
zwart, gesatineerd staal
  • Best Reviewed jan 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 57 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MQ 7035X op Kieskeurig.nl.

HP 13-04-2020

Robuuste Braun Staafmixer

Motivatie: Oude mixer was stuk
Robuuste Stafmixer, betere kwaliteit dan vorige, mooie en handige hulpstukken

Pluspunten

• robuustheid
  • hulpstukken

Manonniii 14-10-2019

Powerapparaat

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Ik heb een keukenapparaat verzameltik dus heb al heel wat staafmixer geprobeert. Deze is wel net even wat anders. Wat hem anders maakt dan de andere apparaten die in mijn kastje staan zijn de verschillende snelheden die je met 1 hand kunt bedienen. Zo kun je ook slagroom kloppen met de staafmixer zonder dat het gelijk te stijf word. Je kunt natuurlijk ook prima de garder functie hiervoor gebruiken. Onder het hakmolen bakje zit en antislipring waardoor hij netjes op zn plek blijft staan. Smoothies, soepen, slagroom, pannenkoekenmix, uitjes, guacamole... allemaal geen probleem. Even heet afspoelen en het is schoon maar het kan ook zo de vaatwasser in.
Aanrader!

Pluspunten

• Antislip bakje
  • Meerdere standen

sergio 30-01-2021

Handig apparaat onmisbaar in de keuken

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Mijn vorige heb ik aan mijn moeder gegeven zodat ik hem in het zwart kon kopen maar vind zowel het apparaat als de assescoires bijzonder handig.

Pluspunten

• mooi design
  • veelzijdig

Carmen 29-01-2021

Goede staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Perfecte staafmixer met alle handige benodigheden! Makkelijk slagroom kloppen, pesto maken en heerlijke soepen. Kan niet wachten!

Selak 27-01-2021

Krachtige hulp: je eten wordt gevarieerd en gezonder.

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Krachtige hulp in je keuken. Hier kun je niet zonder. Je eten wordt gevarieerd, uitdagend en gezonder. Doen dus!!

Pluspunten

• krachtig vermogen
  • makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken
  • neemt niet teveel ruimte in beslag
  • mooie vormgeving

Tom 23-01-2021

Mooi ontwerp, voldoende lengte, goede kwaliteit

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Behoefte aan een nieuwe staafmixer die fijner kan pureren en die mogelijkheid biedt tot mixen, inclusief eigen bakje. Gekozen voor de Braun vanwege het mooie dossier en de hoge kwaliteit. Daarnaast is het snoer net iets langer, zodat ik meer bereik heb.

Pluspunten

• Kwaliteit

Joni 14-01-2021
  • Product gekregen

Mooie, snelle, goedwerkende staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Accessiores zijn degelijk en makkelijk in gebruik. In verband met tranende ogen bij het snijden van uien, is de hakselaar een geweldige uitkomst. Dit apparaat werkt erg snel. Even snel slagroom kloppen is sneller met de garde die hierbij is geleverd dan met een gewone handmixer. Dit apparaat is ook erg handig als je niet alleen van koken houdt maar ook van bakken. Al om al, is dit product zeker aan te raden.

Pluspunten

• Goede uitstraling
  • Snel
  • Makkelijk in gebruik

Edwin 29-12-2020

Krachtige staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Goede kwaliteit staafmixer. Krachtige motor en gemakkelijk om te bedienen. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Hans 26-12-2020

Prima en stevige staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Deze staafmixer zit wel qua prijs aan de bovenkant van het segment, maar daarvoor heb je ook meer. Een degelijk apparaat met goede snelheidstregeling en erg handig is de verende kop van de staafmixer, waarmee je ook onder in de pan of schaal kunt komen.

Pluspunten

• snel en stil
  • verende stmaafmixer

Multi Quick 7 24-09-2020

mooi uitgevoerd, toeren geregeld

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Ik zag het product bij iemand anders in de keuken en heb het toen eens eventjes lekker uitgeprobeerd met wat vers fruit van de groenteboer. Het resultaat was een verrukkelijk babyhapje en even later een flinke luier vol.

Pluspunten

• luxe uitvoering, met accessoires
  • cashback actie

Charlotte 24-09-2020

Goede staafmixer set

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Na jarenlang intensief gebruik gaf mijn oude Braun staafmixerset de geest, en kocht ik deze soortgelijke set van een nieuwer type. Ik was erg tevreden over de oude versie maar dit lijkt alsnog een upgrade, het is bijna alsof de set voor professioneel gebruik is gemaakt. Op de staafmixer zit een handige drukknop waarmee de snelheid beheerst kan worden - werkt goed en subtiel. Ook ligt hij goed in de hand. Het kloppen van mayonaise duurt soms wel even, maar dat is goed vol te houden, geen vermoeide pols of hand. Wat ook een groot pluspunt is, is het feit dat de onderdelen goed drogen in de vaatwasmachine - dit is niet altijd het geval met kunststof items. Het hakbakje heeft de perfecte grootte en doet ook wat ie belooft. Al met al ben ik er zeer tevreden over - dit is een superfunctionele staafmixer set zonder overbodige items.

Pluspunten

• Ergonomisch
  • Droogt snel

Rick 21-09-2020

Prima staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Dankzij de traploze snelheid is de staafmixer perfect regelbaar voor ieder gebruik.
Een slim mechanisme zorgt er voor dat de messen onder in de beschermer zijn tijdens pureren en boven in de beschermer wanneer de staafmixer uit het eten gehaald wordt.
Zo spat de staafmixer niet.
Het roestvrij staal is gemakkelijk te reinigen onder de kraan.

Pluspunten

• Krachtig
  • Traploos regelbaar

wix 16-09-2020

Staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Prima apparaat ga hem zeker met veel plezier gebruiken. Het apparaat is van duurzame materialen gemaakt roest vrij staal at een lange levensduur garandeert en ook makkelijk is in het schoonmaken.

Burger 15-09-2020

krachtige motor

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

De koppeling met de onderdelen is solide, de afdichtingen zien er goed uit. De traploze verstelling in toerental is erg handig.
de vormgeving en uitvoering is robuust te noemen. Wederom een top product van Braun !

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Stevige koppeldeel aansluiting

Cees 14-09-2020

Handige staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Mijn vorige staaf mixer maakte een hoop herrie een deed weinig, wat een verschil met deze.
Zeer handig de mate waarin je de snelheid kunt regelen , traploos. Binnen no time heb ik een gepureerd soepje. Geweldig.

Pluspunten

• Snijd snel
  • Weinig geluid

mk 14-09-2020

Fijne staafmixer, ook voor mensen met reumatische klachten

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Ik ben erg lang opzoek geweest naar een staafmixer die prettig is met mijn reumatische klachten. (fybriomichie) Bij veel mixers heb ik na een minuut al pijn in mijn handen en vinger. Deze staafmixer, en alle opzetstukken erbij zijn geweldig. Als je zelf snel pijn hebt in je handen, of gewoon eenvoudig wil mixen is dit een aanrader. Ik kan zonder pijn en met gemak alles heel snel mixen. Het mes van de staafmixer is superkrachtig en de bedieningsknop werkt geweldig. De mixbeker die erbij komt is van perfect formaat. Enige nadeel is dat er niet iets bij zit om alle accesoires handig op te bergen. Ook is het snoer van de staafmixer niet super lang, maar zeker lang genoeg om alles mee te kunnen doen.

Pluspunten

• Krachtig mes, snel alles gepureerd en heel smooth
  • goed te gebruiken met weinig kracht

BRAUN MultiQuick 7035X 11-09-2020

Braun staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Het is een fijn apparaat dat gemakkelijk werkt en goed schoon te maken is. Tot nu toe heb ik er een soep en deeg mee gemaakt. Ben erg tevreden.

jj 04-06-2020
  • Product gekregen

solide uitvoering, 1000 Watt

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Voor dit product gekozen vanwege de krachtige motor. Het hakmes zou brood vermalen. Dat valt helaas tegen. Verder prima staafmixer.

A. Scipio 03-06-2020

lekker in hand

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Ziet er mooi en degelijk uit maar heb het nog niet gebruikt. Prijzig maar met de aktie 15 euro retour goede prijs

Westerhof 02-06-2020

MultiQuick 7x MQ7035X

Geschreven voor: Braun MQ 7035X

Mooi product en gemakkelijk te bedienen, goede uitstraling en handig in gebruik. Makkelijk schoon te maken en multifunctioneel.
Zou het iedereen aanraden om een braun staafmixer te kopen
Kwaliteit en prijs zijn oke