Bosch MS61B6170

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MS61B6170 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

carlijnb 22-10-2020

ervaring

Geschreven voor: Bosch MS61B6170

fijn klein apparaat, neemt weinig ruimte in en je kan er veel mee doen. wel is de garde wat zwakker.

Pluspunten

• klein
  • veel accesoires

Minpunten

• garde is zwak

Annet 25-09-2020

Superfijn apparaat

Geschreven voor: Bosch MS61B6170

Ik heb nu de Bosch ErgoMixx MS61B6170 staafmixer enkele weken in gebruik.
Ben er echt blij door verrast, er zit veel kracht in de staafmixer en de snelheid is heel makkelijk aan te passen naar elke snelheid die je goed uitkomt.
Geen nutteloze accessoires maar juist super handig zonder dat je keukenkast vol staat ;) Uitje snipperen, zonder tranen, zo gedaan, mooi gelijke stukjes en spullen gewoon in de vaatwasser. ijs crushen, mayonaise maken, eiwit opkloppen, spullen zijn makkelijk gepakt en makkelijk weer schoon.
Apparaat ligt lekker in de hand en geluidsniveau is prima.
Ben er echt superblij mee, bij mijn vorige staafmixer merkte ik dat die soms niet genoeg power had, deze heeft dat ruim genoeg.
Alle accessoires passen goed op elkaar en je hoeft echt geen gebruiksaanwijzing te lezen om te weten hoe die werkt.

Aanvulling na nog een tijdje in gebruik te hebben: Nog steeds een fijn apparaat ik merk dat ik hem voor steeds meer dingen ga gebruiken. Net nog heerlijke milkshakes ermee gemaakt voor de kids!

Pluspunten

• fijne accessoires
  • krachtig apparaat
  • accessoires kunnen in de vaatwasser

Minpunten

• komt vocht in de deksel van de hakker bij reinigen

Ilse 23-09-2020

Erg handig

Geschreven voor: Bosch MS61B6170

Super handige staafmixer. Ideaal om bijvoorbeeld fruithapjes, smoothies, soep en ijskoffie mee te maken. In een paar seconden heb je bevroren fruit en ijsblokjes klein met het speciale mesje. Staafmixer ligt er prettig in de hand en trilt bijna niet. Ideaal schoon te maken, doordat bijna alle onderdelen in de vaatwasser mogen. Hij is zeer stil en naast de verschillende snelheden nog een power knop. Zeer handig dat de hakmolen vast gezogen kan worden op het aanrecht.
Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Wordt hier bijna dagelijks gebruikt

Pluspunten

• Stil
  • Snel
  • Meerdere snelheden

Minpunten

• Verschillende bakjes voor mixer en mesjes

pasiee 21-09-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch MS61B6170

Wat een geweldige staafmixer is dit zeg, normaal gebruik ik een mixer alleen om te pureren maar dat is nu veranderd.

Een uitje snipperen doe je in nog geen 10 a 20 seconden inclusief pellen van het ui wat echt fantastisch is.
De ijscrush functie werkt ook super goed!

De garde vind ik alleen geen toegevoegde waarde hebben omdat die nogal klein is.

Motorisch is hij zeer sterk en fijn op 12 standen in te stellen, vergeet hierbij de turbo stand niet!.

Schoonmaken is heel simpel of in de vaatwasser of met de hand, het kan allebei!

De prijs is ook aan de betaalbare kant en zeker voor deze bouwkwaliteit

Pluspunten

• Accessoires
  • Ui snipperen
  • Ijscrush
  • Motor

Minpunten

• Garde

Fenna 19-09-2020

Fijne multifunctionele staafmixer!

Geschreven voor: Bosch MS61B6170

Voor het eerst een staafmixer in huis gehaald. Wat een verademing! Deze complete staafmixer kan mengen, kloppen, malen, crushen, etc! Binnen een handomdraai is mijn knoflook heel fijn gemalen en kan het zo de pan in. Alleen de garde voelt wat slap aan, maar presteert er tot nu toe niet minder om. Hij kan zelfs ijs crushen! En hij ziet er ook nog eens strak uit en ligt fijn in de hand. Kortom: aanrader!

DaveMaz 15-09-2020

Een waardevolle toevoeging in de keuken

Geschreven voor: Bosch MS61B6170

Een erg prettige staafmixer voor dagelijks gebruik. De mixer ligt prettig in de hand dankzij de fijne grip. Ook voel je nauwelijks trillingen tijdens het mixen. Het onderste gedeelte kan in de vaatwasser wat het schoonmaken ook eenvoudig maakt. Dit geldt helaas niet voor de zwarte deksel van de hakmolen, deze is niet vaatwasser bestendig. Soep pureren of het maken van pesto gaat erg makkelijk. Zelfs een rode pesto op basis van walnoten en gedroogde tomaten in olie was geen probleem voor de krachtige motor. Verder is het apparaat behoorlijk stil ten opzichte van onze vorige mixer. Al met al een aanrader. Het was de maximale score als alles in de vaatwasser had gekund, niet meer echt van deze tijd.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Goede grip
  • Relatief stil

Minpunten

• Niet alles kan in de vaatwasser

A3 15-09-2020

Handig

Geschreven voor: Bosch MS61B6170

Zeer praktische en fijne staafmixer. Ziet er mooi uit en ligt er makkelijk in de hand. De bijgeleverde accessoires zoals de ijscrusher hebben een sterk toegevoegde waarde. Makkelijk schoon te maken.
Mijn eerste ervaring met de staafmixer was het maken van mayonaise. Er wordt altijd erg moeilijk over gedaan. Niets was minder waar met deze fijne staafmixer. Na de ingrediënten in de bijgeleverde maatbeker gedaan te hebben, had ik in een mum van tijd een perfecte gladde heerlijke. mayonaise.

EdgarB 15-09-2020

Gemakkelijk en mooi

Geschreven voor: Bosch MS61B6170

Ligt zeer prettig in de hand. Met de vele hulpstukken kan je van alles maken en mixen. Het is erg makkelijk om bijvoorbeeld ijs te crushen.
Met de afsluitbare mengbekers kan het resultaat zo in de koelkast.

Pluspunten

• Veel hulpstukken
  • Ligt fijn in de hand
  • Vooraf instelbare snelheid met turbofunctie
  • 2 afsluitbare mengbekers

Sab 13-09-2020

Ik ben fan

Geschreven voor: Bosch MS61B6170

Echt een top apparaat! Tot nu toe gebruikt om uien te snijden/ groente klein te maken (spinazie), meel maken van havermout en soepen pureren. Alles gaat makkelijk en soepel. Het apparaat is makkelijk in gebruik en loskoppelen en in elkaar klikken gaat ook zonder problemen. Nog een voordeel is dat het apparaat stil is. Ik wil niet meer zonder!!

Pluspunten

• Stevig
  • Stil
  • Makkelijk in gebruik

Wagener 12-09-2020

Makkelijk en veelzijdig

Geschreven voor: Bosch MS61B6170

Makkelijke staafmixer, alle accessoires afneembaar en goed schoon te maken. Verrassend veelzijdig, haken, mixen, ijscrush, pureren geen probleem. Mixen van cake is zeker minder krachtig dan een gewone mixer maar super handig dat het kan.Kabel extra langer. Verstelbaar aantal watt
Niet te zwaar. Jammer dat het 2 verschillende materialen zijn

Pluspunten

• Goed schoon te maken
  • Veelzijdig
  • Krachtig en verstelbaar in Watt

Minpunten

• 2 verschillende materialen

Sandra 12-09-2020

Krachtige hakmolen

Geschreven voor: Bosch MS61B6170

Dit apparaat uitgeprobeerd om amandelen tot fijn amandelmeel te malen en kastanjes tot puree te malen, en beide ervaringen zijn super.
De hakmolen die ik tot nu toe gebruikte, kreeg mijn amandelmeel amper fijn en er kwam veel olie uit de amandelen omdat ik lang moest malen, dus kon niks met de poeder. Dit apparaat werkt super, zeer snel, zeer fijn amandelmeel! Ook de kastanjes waren in no time vermalen tot puree.

Pluspunten

• krachtig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• loopt vol water in vaatwasser

Janneke 08-09-2020

Fijn, goed werkend en staafmixer met power

Geschreven voor: Bosch MS61B6170

Staafmixer met power en goede grip. Voelt fijn in d ehand en heeft veel standen zodat je altijd d ejuiste hebt.
Hakmolen is handig voor het snipperen/snijden van kruiden en knoflook.
Mixer heb ik (nog) niet gebruikt omdat ik een goede gewone mixer heb.
Verwisselen van de voet gaat makkelijk en het meeste kan gewoon in de vaatwasser.

Pluspunten

• Power
  • Grip op het handvat