Canon EOS 250D DSLR Body Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 250D DSLR Body Zwart op Kieskeurig.nl.

Ronald 29-09-2020

Prima camera

Update:
Op 11-6-2020 schreef ik Ronald een beoordeling van de Canon EOS 250D DSLR Body Zwart. Nu mij via kieskeurig wordt gevraagd hoe ik nu (bijna 4 maanden later) over de camera denk kan ik alleen maar zeggen dat ik nog steeds lovend ben. Een hele fijne camera met prachtige resultaten. Ook het omklapscherm is super om mee te werken. Het enige is dat de batterij wat snel leeg gaat. Zorg altijd voor reserve om snel door te kunnen. IK gebruik de camera met een sigma 17-70mmF/2.8-4.0 Macro. Prima duo.

Review van 11/06/2020:
Prima camera. Erg handzaam. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Heeft eigenlijk te veel mogelijkheden. wat zoeken in de menu's wat lastig maakt. Hij heeft complete beeldbewerking voor foto's aan boord. Dat is natuurlijk op de camera zelf veel omslachtiger dan met een goed fotobeweringsprogramma op de computer. Maar het kan!

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Erg handzaam

Minpunten

• Te veel mogelijkheden

Ronald 08-02-2020

Camera met een goede prijs prestatie verhouding.

Geschreven voor: Canon EOS 250D DSLR Body Zwart

De camera levert een prima prestatie. De menu's zijn zeer toegankelijk waardoor speciale instellingen of effecten heel eenvoudig te doen zijn

Pluspunten

• Menu's
  • Ligt in gewicht

Dick Schouwenaar 07-08-2019

Mooi instapmodel in de wereld van Spiegelreflexcamera's

Geschreven voor: Canon EOS 250D DSLR Body Zwart

Overstap gemaakt van Canon Compact Camera naar een Spiegelreflexcamera. Ontzettend tevreden over de camera en echt een aanrader als instapmodel, gebruiksvriendelijk menustructuur, handig draaibaar scherm, Licht gewicht.

Pluspunten

• Groot draaibaar scherm
  • Lichtgewicht
  • simpel menu

Minpunten

• Nog niet ontdekt