Canon EOS 6D Mark II zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 6D Mark II zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

d**2@h**l.com 06-02-2022

Canon 6D zeker een aanrader

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Deze camera gekocht als vernieuwing voor mijn canon 2000D en zo onwijs blij met deze vernieuwing & een hele fijne camera.
Qua prijs & kwaliteit is dit zeker een aanrader!

Bas 13-09-2021

Mooie betaalbare full frame spiegelreflexcamera

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Na vele jaren gefotografeerd te hebben met de 80D ben ik overgestapt naar een Canon 6D mark II. In gebruik was ik jzo op weg omdat ik reeds ervaring had met de 80D. Wat een verandering ! De camera ligt gemakkelijk in de hand en voelt niet te zwaar aan. Voor het eerst een full frame camera Echt super blij mee.

Pluspunten

• Gewicht
  • Fullframe
  • Formaat
  • Gebruik gemak

d**6@g**l.com 22-07-2021

Aanrader

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Supersnel, veelzijdig en scherp, wat wil je nog meer? Gekocht bij Foto Baron in Assen, vriendelijk personeel en veel vakkennis.

Pluspunten

• Snelheid
  • Scherpte

stijn 04-02-2021

zeer scherp

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

scherpe en snelle camera, leuk hebbeding voor mooie herineringen. Vele opties, met een makkelijke bediening.
een echte aanrader

Pluspunten

• veelzijdig
  • scherp

Marit 30-12-2020

Goede vervanging van mijn EOS 700 D

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Deze camera gekocht ter vervanging van de EOS 700D en hiermee de overstap gemaakt naar fullframe.
Aangezien ik veel handbal binnen fotografeer en daar de lichtomstandigheden niet altijd even goed zijn.
Ik heb de camera eerst gehuurd en uitgeprobeerd en zag al gelijk een wereld van verschil in de kwaliteit van de foto's.

Tot op heden erg tevreden

Bos-108872 15-11-2020

Canon 6d mark 2

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Product ziet er net zo uit als dat ik op het internet heb gezien en gelezen. Ben erg positief over de camera heb veel puzzel werk gedaan op het internet gezocht voor een gebruikte of nieuwe camera, maar is uiteindelijk een nieuwe geworden.

Pluspunten

• Degelijk
  • Mooi afgewerkt

Minpunten

• Geen snoertjes bij vroeger wel

Iryna 06-09-2020

Canon 6D Mark II is mijn droom geweest

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Canon 6D Mark II is mijn droom geweest, een fatocamera voor experts: full frame, spiegel reflex, 26 megapixels. Ik heb heel grondige markt onderzoek gedaan. Door veel internationale experts was Canon hoog beoordeld, deze model was als een van het beste genoemd.

Cheryl 29-06-2020

De mooiste foto's in één klik

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Na heel lang twijfelen toch overgestapt van een Olympus systeemcamera naar deze spiegelreflex Canon 6d Mark ii. En nog geen seconde spijt gehad. Hoewel hij zwaarder in de hand ligt, geeft hij zoveel mooiere foto's. De mogelijkheden zijn eindeloos. Ontzettend blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• veel focuspunten
  • goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• zware body

Sanne 04-06-2020

Prachtige camera

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Fijne camera met veel mogelijkheden! Ideaal voor portretten. Mijn Canon Eos 700D vervangen voor de 6D Mark ii.

Pluspunten

• Niet te zwaar
  • Fijne bediening

Sandy 28-05-2020

Prachtige camera, superscherpe foto's

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Wat een mooi product, veel instellingen, scherpe foto's bij ieder weertype. Daarnaast makkelijk in gebruik en niet te zwaar.

Pluspunten

• Compatibiliteit
  • Kwaliteit

Minpunten

• Voor de ervaren fotograaf of iemand die wil leren

Jolanda van de Logt 23-05-2020

Top camera!~nog beter dan de oude 6D

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Ik heb een jaar of 7 geleden de canon 6d gekocht na honderdduizenden klikken, dus zeer intensief gebruik begaf mijn camera het. Ik was zo zeer tevreden dat ik eigenlijk exact dezelfde camera wilde kopen maar deze is niet meer te koop. Nu ik in het bezit ben van de canon 6D MarkII vind ik dat niet meer zo erg, wat een prachtige, kwalitatieve foto's kan je maken met deze camera. Ik had nooit gedacht dat er nog zoveel betering mogelijk was. Ik ben ontzettend blij met deze camera

Renata 11-01-2020

Weinig ruis, mooie beelden

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Ik heb het product nog niet zo heel lang maar ervaar nu al veel kwaliteitsverschil met mijn oude camera. Hij ligt fijn in de hand en is makkelijk in te stellen

Pluspunten

• weinig ruis
  • makkelijk in te stellen

Patric 11-01-2020

Canon eos 6D Mark II body

Opvolging 6D Mark i
Getwijfeld of ik overstap naar Mark II zou maken en nog geen spijt van gehad. De grote reden was het kantelbaar scherm vooral bij opnamen vanuit laag standpunt. De uitbreiding van 11 naar 45 scherpstelpunten is ook een grote verbetering.

Pluspunten

• Draaibaar schermpje
  • Meer scherpstelpunten
  • Iets meer pixels
  • Overstap van Mark I gaat vlot
  • Touchscreen

Minpunten

• Slechts 1 SD slot

Peterv 12-12-2019

Mooie instap Fullframe camera

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Overgestapt van APS-C (D550) naar de Fullframe 6D Mark II. Goed geholpen bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel. de medewerker nam alle tijd om advies te geven.
Gelijk thuis een aantal foto's gemaakt en erg onder de indruk van de scherpte en lichtsterkte van de camera. Ik gebruik de camera in combinatie met een Tamron 35-150 2.8-4.0 lens, wat ik een ideale allround combinatie vind.
Ten opzichte van de Canon D550 is dit een enorme stap vooruit. Verder vind ik het draaibare LCD scherm en Wifi een grote plus: ik zal hier vaak gebruik van maken.

Pluspunten

• Fullframe voor acceptabele prijs
  • Draaibaar LCD scherm
  • Wifi
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Interne Flitser ontbreekt (Ga ik m missen?)

Jo Kleijnen 16-11-2019

Verbeterde gebruiksmogelijkheden

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Ik heb de Canon 6D, met diverse Canon lenzen, gedurende 6 jaar met erg veel plezier gebruikt. Omdat ik toe was aan gemakkelijkere bediening, zoals draaibaar scherm, touch bediening en 6,5 foto's per seconce, heb ik de opvolger EOS 6D II gekocht. Het eerste gebruik bevalt uitstekend, ik ben er erg bij mee.

Pluspunten

• kantelbaar scherm
  • 26,2 Megapixels
  • 6,5 foto's per seconde
  • full frame sensor

Berdien 08-10-2019

Fantastische camera

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Afgelopen week een Canon EOS 6d Mark II gekocht bij de Kamera Express Superstore in Almelo. Hij is wel wat zwaarder dan een gemiddelde systeemcamera, maar wat een super gave fullframe camera. Hij heeft veel opties, zo kun je na het maken van een foto, de foto gelijk doorsturen naar je telefoon en de foto delen! Het bedienen via het touchscreen gaat zeer makkelijk. De foto's die ik tot nu toe met deze camera heb getrokken zijn letterlijk haarscherp. Ook in het donker kun je mooie foto's maken door de goede ruisprestaties en de grote sensor. Een enorme aanrader wanneer je eens wilt overgaan op een fullframe camera, ook omdat de bediening van de camera makkelijk te leren is.
Ik ben helemaal tevreden!

Pluspunten

• haarscherpe foto's
  • WiFi
  • makkelijke bediening
  • touchscreen

Minpunten

• zwaarder dan een systeemcamera

Gerdi Oonk 11-08-2019

Perfect instapmodel van Crop Sensor naar Full Frame

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Ik twijfelde tussen de 6D Mark II en de 5D mark IV toen ik wilde overstappen van crop sensor naar full frame. Het kantelbare scherm en de prijs hebben de doorslag gegeven, samen met vele filmpjes op YouTube. Vanaf de eerste foto zag ik flink verschil (natuurlijk) met mijn vorige camera (7D). Ik heb de camera nu 2,5 maand in mijn bezit en ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel blij ben met mijn keuze. Het handboekje heb ik niet doorgelezen, dus ik kom nog steeds nieuwe functies tegen. Super.

Pluspunten

• kantelbaar scherm
  • goede prijs
  • touchscreen

Minpunten

• 1 card slot

John 07-08-2019

Fijne camera met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Na heel veel jaren trouwe dienst doet mijn Canon EOS 300D nog steeds wat hij moet doen. Toch ben ik toe aan een nieuwer en krachtiger model. Na vergelijking van reviews in fotografie-vakbladen is mijn keuze gevallen op de Canon EOS 6D Mark II.

Pluspunten

• Fraai uiterlijk
  • Veel mogelijkheden
  • Licht fijn in de hand
  • Compatibel met de flitser die ik al heb
  • Goede kwaliteit/prijs verhouding

Robin 03-08-2019

Mooie opvolger van de Mark I

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Wanneer je over wilt stappen van een crop camera naar een fullframe camera, dan is dit naar mijn mening de beste keuze. Uiteraard heb je de Canon Rp welke in dezelfde prijsklasse zit. En ook daar is weinig slechts over te vertellen. Ondanks vind ik het fijn meer body vast te hebben. En voorheen de 6D Mark I gebruikt te hebben is dit op het dynamisch contrast na een prima opvolger. Het kantelbare scherm i.c.m. de touch screen heb je niet nodig, maar went snel en voordat je het weet wil je niet meer zonder.

Pluspunten

• Kantelbaar scherm
  • Stevige body

Minpunten

• Minder groot dynamisch bereik dan 1e model

Floor van de Wiel 12-06-2019

kantel scherm

Geschreven voor: Canon EOS 6D Mark II zwart

Ik vindt de canon EOS 6D Mark II zo fijn, omdat hij als enige full frame camera een 'flip screen' heeft. Ik fotografeer zelf vaak newborns, waarbij ik van bovenaf foto's maak. Een flipscreen is daarbij heel prettig!