Canon EOS 6D Mark II zwart - Reviews

26,2 megapixel
Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
1.2 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Joost 02-01-2018

Canon EOS 6D Mark II zwart

Sinds een week of twee heb ik de Canon EOS 6D Mark II in m'n bezit als opvolger van m'n Canon EOS 5D Mark II. Tot nu toe ben ik zeer te spreken over deze camera, erg fijne verbeteringen zoals de 45-punts Autofocus (AF) systeem met brede instelmogelijkheden en de 3 inch LCD-scherm met touchscreen.

Pluspunten

• 45-punts Autofocus (AF) systeem
  • Snelheid
  • 3 inch LCD-scherm met touchscreen
  • Wifi, NFC, GPS, Bluetooth

Joost 02-01-2018

Canon EOS 6D Mark II zwart

Bij Kamera-express de Canon EOS 6D Mark II gekocht als opvolger van m'n Canon EOS 5D Mark II. Tot nu toe ben ik zeer te spreken over deze camera, erg fijne verbeteringen zoals de 45-punts Autofocus (AF) systeem met brede instelmogelijkheden en de 3 inch LCD-scherm met touchscreen.

Pluspunten

• 45-punts Autofocus (AF) systeem
  • Snelheid
  • 3 inch LCD-scherm met touchscreen
  • Wifi, NFC, GPS, Bluetooth

Rens 01-01-2018

Canon EOS 6D Mark II Full Frame, gemakkelijk in gebruik

Bij Kameraexpress de Canon EOS 6D Mark II gekocht. Hele fijne service en heel prettig geholpen.
Voor een instap Full Frame camera, voldoet de 6D mark ii precies aan onze wensen. Uitstekende processor, robuuste camera en toch voor zo'n camera licht van gewicht. De camera is snel en heeft veel focus punten. Daarnaast is de camera zeer gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Bedienings- en gebruiksgemak
  • DIGIC 7 processor
  • Stof- en spatwaterdichte body

Minpunten

• Geen ingebouwde flitser

K. Burger 18-09-2017

Goede instap naar full-frame

Na lang wikken en wegen nu eindelijk de overstap naar full-frame gewaagd. Voor wie een Canon Eos gewend is, fiets je hier zo mee weg. Klap en kantelbaar scherm nodigt uit tot nieuwe perspectieven: laag bij de grond, of juist boven het hoofd. Keerzijde is wel dat de camera gevoeliger wordt voor schade. In combinatie met een goede lens zoals de Tamron 24-70 f2.8 G2 is de beeldkwaliteit top. Voor wie 'vastzit' aan Canon, is dit een prima keus!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Kantelbaar scherm
  • Accuduur
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Kwetsbaarheid scherm

AryNogal 11-09-2017

Perfect vervolg op de succesvolle 6D mark I

Ik heb enkele jaren naar volle tevredenheid gefotografeerd met een 6D mark I. Getwijfeld of ik de overstap naar de mark II zou maken. Maar ik heb altijd een draaibaar schermpje achter op de mark I gemist, ook al omdat ik slecht kan bukken. Voor al het andere is het een feest van herkenning en kon zo met de mark II aan de gang. De mark I was niet de snelste met scherpstellen en dat is met de mark II voor een groot deel opgelost.

Pluspunten

• draaibaar schermpje achterop
  • sneller scherpstellen
  • iets meer pixels
  • touch screen
  • overstap van mark I gaat moeiteloos

Minpunten

• duurder dan de mark I

kim 18-08-2017

klein, lekker in de hand, draaibaar scherm en full frame

Bij Kameraexpress een canon 6d mark ii aangeschaft. Terwijl hij bij andere winkels nog in de preorder stond hadden zij de camera reeds in voorraad. Binnen een dag kon ik hem ophalen.

Erg blij mee, het draaibare lcd scherm en het lichte gewicht en dat bij een full frame is geweldig.
Ik kan er prima mee omgaan zonder ook maar de gebruikshandleiding aan te raken aan gezien de bediening zo ongeveer hetzelfde is als iedere andere canon eos.

Een zeer grote iso waarde is ook erg prettig.

Pluspunten

• draaibaar scherm
  • licht gewicht
  • full frame