Canon EOS 7D Mark II + W-E1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 7D Mark II + W-E1 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jody 16-12-2019

Dergelijk toestel

Een grote stap vooruit op mijn vorige canon. Zocht een camera die lekker snel was, en dat is deze zeker. Verder een erg mooie vormgeving. De meeste knoppen zijn met de duim bedienbaar wat erg prettig werkt. Verder zitten er veel functies op (die ik nog allemaal moet gaan uitvinden). Tot nu toe erg blij met deze camera. Voelt ook stevig aan, wat ik belangrijk vind.

Pluspunten

• erg snel
  • kan ook filmen

Minpunten

• geen wifi

Rens 25-09-2019

Zeer degelijke snelle camera.

De ideale camera voor wildlife- en vogelfotografie. Camera is zeer snel en heeft zeer veel instellingsmogelijkheden.

Pluspunten

• prijs
  • snelheid
  • gebruiksgemak (relatief)

Tony Willems 24-08-2019

Zeer snelle camera

Goede camera om vogels in beweging te fotograferen. Ligt goed in de hand. Zeer snelle autofocus. Goede uitleg gehad van vriendelijke verkoper

HansV 03-07-2019

Canon 7d iii

Dit is een geweldig goede en snelle camera. Ook voor sport en natuur. Door de kwaliteit van deze camera heel mooie opnamen kunne maken.

Wouter 29-05-2019

Supersnelle autofocus, haarscherpe actiefoto's

Dit toestel gekocht als opvolger van de Canon Eos 550D. Opvallend aan dit toestel is dat de supersnelle autofocus haarscherpe actiefoto's oplevert. Een vliegende vogel scherp op de foto krijgen, je omdraaien en direct een vogel dichtbij op een tak haarscherp vastleggen doe je in een handomdraai. De body is beduidend groter en zwaarder dan die van de Eos 550D maar ligt toch prettig in de hand en is makkelijk hanteerbaar. In combinatie met lens EF 70-300 mm F/4-5.6 IS II USM ideaal voor natuur- en sportfotografie en voor familiefoto's met beweeglijke jonge kinderen.

Pluspunten

• Supersnelle autofocus
  • Ligt fijn in de hand

Claudia 27-04-2019

blij met 10 foto's per seconde!

Blij met de snelheid van dit toestel, bewegende kinderen en voorbij vliegende vogels en insecten. Echt supermooie beelden. Een echte aanrader.

Pluspunten

• snelheid
  • veel pixels

Joostuutdrenthe 18-12-2018

Handige compacte en complete EOS

De EOS 7D MK II van Canon is een handige compacte en ook snelle camera. Mooie feature is de Wifi conectie via een adapter in het SD slot. Heldere zoeker en veel instellingen voor de Autofocus. Vond alleen de batterijduur tegenvallen.

Pluspunten

• compact
  • snelle verwerking RAW-beelden
  • uitgebreide instellingen
  • zeer uitgebreide Autofocus

Minpunten

• batterijduur
  • geen ingebouwde Wifi

JoostuutDrenthe 27-11-2018

Mooie Camera voor thuis en onderweg

De EOS 7 D Mark II is beter dan zijn voorganger. Kon deze vrijwel onmiddellijk inzetten zo eenvoudig is de bediening. Mis alleen nog de wifi-adapter. Die zat niet in de doos. Dat lost Kamera Express hopelijk nog op. Nu lekker naar buiten met de EOS 7D.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • heldere zoeker
  • licht gewicht
  • stevige behuizing

Minpunten

• wifi-adapter ontbreekt

Paul van Eik 28-09-2017

snelle autofocus

eerste ervaringen met snelle autofocus positief verder is het natuurlijk afwachten geblazen hoe degelijk de camera is en dergelijke

jacques 21-09-2017

canon eos 7D mark 2

De 7 D2 is een heerlijke snelle camera om mee te werken. Het beste op het gebied van crop camera's bij Canon. In combinatie met de 18-135 nano lens kan je er ook erg leuk mee filmen.

Pluspunten

• veel scherpstelpunten
  • 3 c instellingen voor eigen voorkeur
  • veel frames per seconde mogelijk

Nirak 20-04-2017

Canon EOS 7D Mark II

Na een paar weken heb ik deze camera in gebruik en ben enorm tevreden met de resultaten. Robuste camera met ongehoorde mogelijkheden en een super snelheid. Ben nog steeds aan het leren wat de camera allemaal kan. De eerste resultaten zijn voor mij een bevestiging dat ik een goede keuze heb gemaakt als opvolger van mijn 550D.

Pluspunten

• Robuste camera
  • Stille sluiter
  • Helder scherm

Floris 02-02-2017

10fps en wat een auofocus

een upgrade van mijn vorige 7d, veel minder lichtruis, de autofocus is veel sneller, meer af punten, knip vooral motorsport. Heb er nu 2 keer mee geschoten bij niet al te beste weersomstandigheden, resultaat was toch super.
met gebruik van een 24-70 2.8 en een 70-200 2.8 is dit echt een geweldig setje. Heb ook de grip eronder zitten waarbij hij nog fijner in de hand ligt.
Uitstekend geholpen met keuze in de superstore van K.E te Eindhoven.
voor sportfotografie is deze dus ect aan te raden..

Pluspunten

• snel
  • 2 kaartsloten
  • crop

Mevr Kroos 26-11-2016

Fijne body

Mijn Canon 70D heeft het na ruim 3 jaar intensief gebruikt te zijn begeven was dus toe aan een nieuwe body. Na veel uitzoekwerk, de 7D mark ll gekozen en nog geen minuut spijt van mijn keuze. In combinatie met de Canon 100-400 ll lens een ideale body. Lekker snel, goede fotokwaliteit en fijne bediening. De autofocus is beduidend beter dan bijvoorbeeld de 70d en andere vergelijkbare body's. Zeker als je foto's maakt van veelal bewegende onderwerpen, zoals dieren, dan is de snelheid goed te merken en met 10 fps heb je er altijd een aantal scherpe foto's tussen zitten. Een aanrader dus.

Pluspunten

• Autofocus
  • Snelheid
  • Ligt fijn in de hand
  • Voelt stevig aan

Basssie 05-09-2016

Upgrade Eos camera

Erg blij met deze camera. De beeld kwaliteit is subliem. Het scherpstellen gaat supersnel en op veel AF punten. De camera is verder erg stil in gebruik, en het maken van video-opnames is flexibel en snel. Het grote scherm geeft het beeld goed weer.
Bij video opnamen is wel een externe microfoon en stille lens aan te raden. De af van de lens maakt soms wat lawaai wat de interne mic snel oppakt.

Pluspunten

• Snel scherpstellen
  • Video in HD
  • Cf en sd
  • Usb3

Minpunten

• Opname hoor je de lens
  • Software alleen op cd
  • Download niet voor w10

Cor 02-08-2016

Canon EOS 7D mark II snel en effectief

Deze Canon is erg snel en zoals alle Canon's makkelijk te bedienen. Neem wel even de tijd om de mogelijkheden te lezen. Er zijn nogal wat persoonlijke voorkeuren in te stellen die het leven van een fotograaf prettiger maken.

Mister Zhukov 23-04-2016

Perfect voor sportfotografie

Ik ben autosportfotograaf en heb lang nagedacht over de 7D of de D7200. Uiteindelijk voor deze gekozen vanwege de fps en het AF-systeem. De autofocus is ongeëvenaard. Zeer intelligent, volledig instelbaar. Foto's altijd haarscherp. In combinatie met de lenzen uit de L-serie kan je bijna geen slechte foto maken.

Marvin 27-01-2016

Een prima vervanging van mijn EOS 60D.Deze camera is zeer geschikt voor sportfotografie en heeft zeer veel mogelijkheden. Ik heb deze net een paar dagen in bezit en heb de camera al flink uitgetest. Maar uiteraard heb ik nog niet alles kunnen testen.

thke 18-02-2015

Ik heb lang gewacht tot deze camera op de markt kwam. In eerste instantie viel het tegen dat er geen wifi en een draaibaar scherm op zit. Ik heb daarom besloten om mijn 60D weg te doen en naast deze camera ook een 70D te kopen die deze functies wel heeft. Mij is nu duidelijk dat je de 70D en de 7D Mark II niet met elkaar mag vergelijken. Ze hebben beide hun eigen eigenschappen. De 7D Mark II gebruik ik vooral voor actiefoto's van onze honden. Deze camera kan je goed naar je eigen persoonlijke wensen instellen. Het is even puzzelen en uitproberen maar daarna heb je daar veel profijt van. De autofocus werkt perfect en is door de verandering van de instellingen snel toegankelijk. De snelheid en goede autofocus zorgen gewoon voor meer scherpe foto's.

Topperduck 28-02-2015

Kunt u misschien iets vertellen over de ruis bij lange belichtingstijden of hogere ISO-waarden?
De "gewone" EOS 7D (geen MK2) had dit wel.

Marvin 27-01-2016

bij hoge ISO is er altijd sprake van ruis. Dit is met Lightroom zeker te verhelpen. Maar probeer altijd de ISO zo laag mogelijk te houden zou mijn advies zijn.