Canon EOS 5D Mark IV - Reviews

9,4

Clemens 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldig product.

Heb deze body gekocht als vervanging van de EOS 5D Mark II. Ik had hem besteld bij Kamera Express online in de avond en had hem de volgende dag al binnen. Het eerste verschil wat erg groot is ten opzichte van de mark 2 is de gevoeligheid dus je kunt al hele mooie foto's maken in het donker met b.v. een iso waarde van 32000 is de korrel nog niet erg aanwezig. Verder is de autofocus een heel stuk beter (ook in het donker) en de wifi is heel erg handig met het bedienen met de telefoon of tablet. De prijs is aan de hoge kant maar is elke euro waard.

Pluspunten

• iso
  • snelle autofocus
  • wifi
  • GPS
  • 2 soorten geheugen kaarten

Minpunten

• prijs
  • verder niet kunnen vinden

Bernadette 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijne snelle camera

Lang getwijfeld vanwege de prijs maar nog geen spijt van. Batterij is wel snel leeg en ben nog zoekende in het gebruik van de isowaarde bij het fotograferen in een sporthal. Verder veel mogelijkheden en heerlijk scherp en snel. Zou fijn zijn als er vanuit Canon wat filmpjes komen in plaats van dat je de handleiding door moet nemen voor alle mogelijkheden.

Pluspunten

• snel
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• batterijduur
  • prijs

Geert 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Canon 5D mark IV

Top camera. Ben de Canon 5D mark IV testdrive gaan doen op 15/11 en meteen verkocht aan dit toestel.

Is nog beter in hoge iso als zijn voorganger die ik heb overgelaten aan de fotowinkel, beelden zijn net iets scherper.
Een aanrader wie twijfelt ondanks de hoge prijs.

Pluspunten

• Hoge iso waarde prima.
  • Duidelijk scherm
  • Lange batterijduur.
  • 7 beelden per sec

j.van.gerven 23-09-2016 Product paar weken in bezit

Veelzijdig en degelijk werkpaard

Een uitstekende camera met veel mogelijkheden. Zelf fotografeer ik voornamelijk landschap en macro. Voor beide categorieën biedt deze camera uitstekende mogelijkheden. Bijvoorbeeld ISO 50 om bewegend water met lange sluitertijden te fotograferen of ISO32000 om vliegende insecten met korte sluitertijden uit de hand vast te leggen.

Pluspunten

• Full frame
  • goede weerbestendigheid
  • veel mogelijkheden
  • 4K-video

Minpunten

• stevige prijs

Colin 09-09-2016 Product paar dagen in bezit

Flagship

Top camera zoals je mag verwachten voor het geld. Heb de overstap van de 6d gemaakt enaar dat is 10 stappen voorwaarts voor zowel gebruiksgemak, bouw kwaliteit en eindresultaat. Ruis is in donkere ruimtes verdwenen, stelt veel sneller scherp en ook video is voor mij veel toegankelijker in gebruik.

Pluspunten

• Ruisonderdrukking
  • Touchscreen
  • Allround te gebruiken

Minpunten

• Geen 3th party grip