Denon DHT-S316 - Reviews

bluetooth
Type/soort
soundbar
Meegeleverde subwoofer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Denon DHT-S316 op Kieskeurig.nl.

DennisP 05-01-2019

Uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Denon DHT-S316

Mooie vormgeving, uitstekende geluidskwaliteit, echt geluid voor n betaalbare prijs! Mooie kleurstelling

Pluspunten

• Vormgeving

Chrisje 05-01-2019

Goed geluid!

Geschreven voor: Denon DHT-S316

Wij hebben de Denon gekocht als soundbar voor in de slaapkamer. In de woonkamer hebben we de geluidsinstallatie van Harman Kardon dus.waren we huiverig voor Denon. Maar we zijn zeer aangenaam verrast! Wat een geluid komt eruit! Het kan zeker vergeleken worden met Harman Kardon maar dan in de goedkopere prijsklasse. De woofer die erbij zit connect via bluetooth aan de soundbar dus dat is al een kabel minder. De soundbar zelf is heel mooi en komt met een afstandsbediening wat ook super fijn is. Hij gaat vanzelf uit na een tijdje niet in gebruik te zijn maar springt wel gelijk aan als er weer geluid is. Hij gaat aan als het volume van.de tv uit is dus linkt automatisch wanneer nodig. Wij zijn er erg tevreden mee!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Gebruiksvriendelijk