Salora SBO880

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora SBO880 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roon 10-01-2020

Soundbar

Geschreven voor: Salora SBO880

Product is makkelijk zelf te installeren, geluid kwaliteit is goed kan het harder zachter zetten, verschillende standen zoals stem/film en muziek hebben een andere bediening.
Prijs uit kwaliteit uitstekend.

André 16-06-2019

Salora, SB0880 2.1 sounbar,

Geschreven voor: Salora SBO880

Het is een goede 2.1 sounbar,goed geluid en meer dan ik had verwacht,hij was ook bij platte tv discounter in de aanbieding,de subwoofer klinkt goed,vol bas,en ook te regelen,en de speaker zelf,perfect,al en al,een goede 2.1 soundbar voor een betaalbare prijs,ik raad het echt aan.

Pluspunten

• Betaalbaar

Hiraldo 03-11-2018

Prima geluid

Geschreven voor: Salora SBO880

Gekozen voor deze soundbar vanwege prijs en kwaliteit. Stevig materiaal, voelt niet goedkoop. Goede subwoofer. Voor een kleine woonkamer is hij perfect. Enige minpunt is de afstandbediening.

Pluspunten

• Prijs en kwaliteit
  • Goed geluid voor kleine ruimtes
  • Goeie subwoofer

Minpunten

• Afstandbediening

Marin 01-11-2018

Wat een verademing vergeleken met het geluid van onze TV!

Geschreven voor: Salora SBO880

Dit product hebben wij gekozen nadat we al zijn kleine broertje (sbo360) hadden gekocht voor in de caravan. Deze iets grotere broer met zijn compacte subwoofer (past mooi achter de tv) overtreft zelfs onze verwachting. Eindelijk horen we bastonen! Extra pluspunt is dat je de bass en treble kunt regelen. Hij kan hard zat voor in onze medium size woonkamer. Ligt lekker relaxed voor de tv.
We halen het tv-geluid uit de kabelreceiver met de optische kabel, die is meegeleverd.
Extra leuk: je kunt bijv. je telefoon/tablet aansluiten met de jack plug die er bij zit, maar ook via bluetooth.
Nu nog even afwachten of we ook met lekker geluid kunnen Netflixen d.m.v. de jack/tulp-aansluiting in de tv; kabel hiervoor is besteld (beetje jammer dat die er niet bij zit - nee hoor, grapje; is al erg compleet vergeleken met andere, duurdere exemplaren). Maar voorlopig zijn we al helemaal blij met deze wel heel vriendelijk geprijsde soundbar!

Pluspunten

• aangenaam geprijsd
  • optisch, line en bluetooth
  • lekker compact
  • bass en treble regelbaar
  • optische en line kabels meegeleverd

Minpunten

• nog geen kunnen ontdekken