JBL Bar 5.1 zwart - Reviews

bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Type/soort
soundbar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Bar 5.1 zwart op Kieskeurig.nl.

7,3

van Vliet 14-02-2018

Prima home cinema set, geluid is goed

Geschreven voor: JBL Bar 5.1 zwart

Ik twijfelde eerst tussen Bose en Sonos. Dit is mooi als je in je hele huis dezelfde muziek wilt.
Dat hoefde ik eigenlijk niet en toen werd ik gewezen op deze set. Ik ga voor het geluid en dat is prima. Ook het surround effect is goed. De surround boxen kun je van de bar afhalen en achter je neer zetten voor als je film gaat kijken. Enige nadeel is dat de bar erg breed is en daardoor oogt het minder mooi. Wel mooi plat.

Pluspunten

• Goed geluid, kan je ook instellen
  • Goede surround
  • meerdere HDMI aansluitingen
  • bleutooth verbinding mogelijk

Minpunten

• Erg breed

Chavanto 24-05-2019

5.1 surround werkt precies zoals je mag verwachten

Geschreven voor: JBL Bar 5.1 zwart

Ontzettend blij met de keuze voor deze soundbar. Via ING met rentepunten gekocht voor 399,- en wat krijg je veel waar voor je geld: het geluid is krachtig, stemmen tijdens film zijn goed te horen, 5.1 werkt echt geweldig (helemaal bij horror films zit je rechtop en om je heen te kijken) en hij ziet er ook nog eens erg mooi uit.

Het loskoppelen werkt ontzettend simpel. Ook de installatie was binnen minuten gedaan en het calibreren voor surround wordt ook goed uitgelegd in het boekje (schrok wel van de ruis waarmee deze werd getest).

Ik heb daarbij nog geen minpunten kunnen ontdekken en voor deze prijs is het een snel gemaakte keuze om een zeer goed werkende, ECHT draadloze 5.1 opstelling te creëren waarbij je de speakers dus ook zo weer terugklikt wanneer je ze niet gebruikt.

Pluspunten

• Bas uit subwoofer is geweldig
  • 5.1 werkt echt ontzettend goed

A. Blokker 11-09-2020

Grote teleurstellingstelling

Geschreven voor: JBL Bar 5.1 zwart

Dit jaar in april heb ik de soundbar gekocht, ik was er heel blij mee; zeer goed geluid. Begin augustus was het apparaat ineens stuk. Hij stopte ineens met geluid en ik kon hem niet meer aan/ uit zetten. Ik heb hem laten repareren en na 3 weken kreeg ik hem terug en werkte hij weer prima. Echter op 11 september ( dus binnen 1 maand) hetzelfde probleem. Opnieuw weer ter reparatie weggebracht, dus weer wachten. Voor mij is het een miskoop. Ik heb echt spijt van deze koop.

Pluspunten

• zeer goed geluid.

Minpunten

• Binnen 5 maanden 2x kapot !

bert2004 23-11-2020

Ik kan me voorstellen dat het tegen zit met een exemplarische fout, maar om nou gelijk een 1 te geven gaat me te ver voor een product.

Clement 24-06-2019

Jbl 5.1

Geschreven voor: JBL Bar 5.1 zwart

Eenvoudig te installeren. Wel even kalibreren voor de juiste sound. Stevige basbox en goed surround effect door de afneembare boxjes

Pluspunten

• Installatie

Minpunten

• Winkelprijs