Bose Solo 5 - Reviews

Bluetooth
bluetooth
Type/soort
soundbar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Solo 5 op Kieskeurig.nl.

Tv review 04-11-2017

Tegenvaller...

Geschreven voor: Bose Solo 5

Bose altijd een zeer goede naam! Maar wat een tegenvaller..

Prachtig mooi klein soundbarretje past mooi in het open vak van ons tv meubel.

Maar het geluid is echt niet bijzonder te noemen.

Weinig power je moet heel lang op de plus knop van het volume drukken voordat er een beetje geluid uit komt.

Ook de lompe afstandsbediening is universeel maar het inprogrameren van andere apparaten lukt wel maar een kwartier later ineens niet meer.. Erg jammer deze miskoop.. Voor mij geen bose meer. Als het inleren van je tv niet lukt moet je dus vervolgens de grote lompe afstandsbediening gebruiken om het volume van de soundbar te regelen..

Ook kun je nagenoeg niks instellen behalve de bass.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Afmeting

Minpunten

• Weinig power
  • Geen display voor bv volume
  • Universele afstandsbediening ondermaats
  • Geluid harder maat niet bijzonder

Pieter 01-07-2018

Heb je misschien Ziggo als provider? Ziggo en Bose matcht niet lekker, zeg maar. Software probleem bij Ziggo

Herman 19-03-2018

Niks op aan te merken

Geschreven voor: Bose Solo 5

Ik durf bijna geen review te schrijven als ik de overige reviews lees. Maar ik ben er zeer tevreden over. Mooi compact en voor mij een meer dan prima geluid. Beter dan de jankboxen in de led tv's van tegenwoordig. Het is ook geen volwaardig soundsyteem maar een toevoeging aan je tv. Daarom een prima geluid. Lekker vol. Makkelijk aan te sluiten en je kunt ok nog streamen via bluetooth. Misschien niet de goedkoopste maar even via internet zoeken en het blijkt dat het toch goedkoper kan.

Pluspunten

• Compact
  • Mooi geluid voor onder de tv

bert2004 27-12-2017

Sachande om de naam Bose te dragen

Geschreven voor: Bose Solo 5

Dit apparaat is werkelijk janken als je het hoort en nog meer als je de prijs ziet. Was vanmiddag even in de mediamarkt. De eerste beste soundbar van sony met sub voor 188 Euro klonk 4x beter.
Bose moet zich niet in dit segment begeven, want dit kunnen ze niet waarmaken.
Niet kopen !!!
Bijna elk merk doet het beter voor minder geld, dit geldt dan alleen voor deze solo.

Pluspunten

• Design redelijk
  • Grote

Pieter 01-07-2018

Zie een eerdere reactie van mij over de combinatie Ziggo en Bose.

Ellen 10-11-2018

Prachtige sounbar zonder extra box

Geschreven voor: Bose Solo 5

Echt een hele verbetering nu met deze prima Sounbar. Het geluid van de Televisie is niet mooi, maar nu met de Soundbar is het echt heerlijk ontspannen tv kijken en luisteren. een zeer compacte box en is heel eenvoudig om aan te sluiten. Geen gedoe met een extra losse box ernaast vind ik ook een goede uitvinding.Neemt echt zeer weinig ruimte in en geeft heel veel extra luister plezier.

Pluspunten

• Compact
  • Aansluiten
  • Kwaliteit

Armo 16-08-2018

Waar voor je geld!

Geschreven voor: Bose Solo 5

Deze soundbar is echt een aanrader. Compact en klein met goed geluid. Voor muziek liefhebbers die een soundbar zoeken met echt een zware bas is deze soundbar niet geschikt. Ik vind de bas heel goed. Niet overheersend maar aanwezig als die aanwezig moet zijn. Gesprekken kan je goed horen vanwege zijn speciale functie. De afstandsbediening is inderdaad groot. Daarom gebruik ik hem alleen om aan of uit te doen en de volume in te stellen. Kortom een aanrader als je goed geluid wil en een beperkt budget hebt. Ook zeker een aanrader voor in een flat.

Pluspunten

• Compact
  • Goed geluid

Minpunten

• Lompe afstandsbediening
  • Nvt

Erikengin 10-08-2018

Niets mis mee.

Geschreven voor: Bose Solo 5

Voor dat geld is deze soundbar prima. Neemt weinig plaats in en het geluid is naar behoren. Natuurlijk niet te vergelijken met een soundsysteem met versterker subwoofer en 5 boxen. Al met al een prima soudbar.

Pluspunten

• Compact.
  • Makkelijk aansluiten.
  • Vormgeving

Minpunten

• Afstandbediening