Bose Solo 5 - Reviews

zwart

5,7

Tv review 04-11-2017

Tegenvaller...

Bose altijd een zeer goede naam! Maar wat een tegenvaller..

Prachtig mooi klein soundbarretje past mooi in het open vak van ons tv meubel.

Maar het geluid is echt niet bijzonder te noemen.

Weinig power je moet heel lang op de plus knop van het volume drukken voordat er een beetje geluid uit komt.

Ook de lompe afstandsbediening is universeel maar het inprogrameren van andere apparaten lukt wel maar een kwartier later ineens niet meer.. Erg jammer deze miskoop.. Voor mij geen bose meer. Als het inleren van je tv niet lukt moet je dus vervolgens de grote lompe afstandsbediening gebruiken om het volume van de soundbar te regelen..

Ook kun je nagenoeg niks instellen behalve de bass.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Afmeting

Minpunten

• Weinig power
  • Geen display voor bv volume
  • Universele afstandsbediening ondermaats
  • Geluid harder maat niet bijzonder

Herman 19-03-2018

Niks op aan te merken

Ik durf bijna geen review te schrijven als ik de overige reviews lees. Maar ik ben er zeer tevreden over. Mooi compact en voor mij een meer dan prima geluid. Beter dan de jankboxen in de led tv's van tegenwoordig. Het is ook geen volwaardig soundsyteem maar een toevoeging aan je tv. Daarom een prima geluid. Lekker vol. Makkelijk aan te sluiten en je kunt ok nog streamen via bluetooth. Misschien niet de goedkoopste maar even via internet zoeken en het blijkt dat het toch goedkoper kan.

Pluspunten

• Compact
  • Mooi geluid voor onder de tv

bert2004 27-12-2017

Sachande om de naam Bose te dragen

Dit apparaat is werkelijk janken als je het hoort en nog meer als je de prijs ziet. Was vanmiddag even in de mediamarkt. De eerste beste soundbar van sony met sub voor 188 Euro klonk 4x beter.
Bose moet zich niet in dit segment begeven, want dit kunnen ze niet waarmaken.
Niet kopen !!!
Bijna elk merk doet het beter voor minder geld, dit geldt dan alleen voor deze solo.

Pluspunten

• Design redelijk
  • Grote