De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Smart Soundbar 600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

n*************@z******* 17-03-2023

Mooie strakke en compacte soundbar

Geschreven voor: Bose Smart Soundbar 600

Deze compacte soundbar heeft ons verrast. Is een mooi, strak en compact model. Makkelijk aan te sluiten op de tv met een HDMI ARC. Bediening via de telefoon en een meegeleverde afstandsbediening, echter het volume kan ook via de afstandsbediening van de televisie bedient worden dus deze gebruiken wij niet. In de app kun je het geluid verder fine tunen. Ook is het heel makkelijk om je telefoon te verbinden om b.v. radio of een muziekapp te luisteren. Het geluid is helder en mooi, je merkt dat je een kwaliteitsmerk product in huis hebt. In de toekomst willen wij de soundbar zeker uitbreiden met de speakers en de basmodule.

e*********@l****** 14-03-2023

Compacte soundbar

Geschreven voor: Bose Smart Soundbar 600

Een mooie compacte soundbar. De soundbar is makkelijk te installeren met de optische kabel en USB kabel. Via Bluetooth heb ik het niet voor elkaars gekregen de verbinding met de tv tot stand te brengen.
Het geluid is goed, af en toe wat schel. Ik zou aanbevelen de rear speakers en subwoofer ook aan te schaffen.
De app werkt makkelijk en Alexa doet het ook prima.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • App
  • Optische en USB aansluiting

Minpunten

• Schel geluid
  • Beperkt bij te stellen met de app

Mark 12-03-2023

Top sounder met compact formaat!

Geschreven voor: Bose Smart Soundbar 600

Compacte sounbar, mooi gestileerd. Makkelijk aan te sluiten aan de Tv middels meegeleverde HDMI kabel. Prachtig, helder geluid, zuivere klanken met surround effect zonder extra boxen.
Bose app biedt makkelijke ondersteuning met bediening en muziek afspelen.

Pluspunten

• compact
  • geluid, klanken
  • makkelijk aan te sluiten
  • makkelijk te koppelen met andere bose producten

Minpunten

• niet meer te koppelen met google spraakbediening

deenigeechteklaas 10-03-2023

Bose, een verademing

Geschreven voor: Bose Smart Soundbar 600

Via Insiders mochten wij de nieuwe soundbar van Bose “Smart Soundbar 600 “uit testen.
De reden om het uit te proberen was het feit dat wij een Samsung TV hebben, die los staat van de wand en daarbij dus een verminderde geluidsbeleving geeft.
Het afspelen van het geluid via de boxen van het audiosysteem was ook niet formidabel.
De Soundbar die direct voor de tv ligt en het geluid dus rechtstreeks uitzend naar jouw als kijker, geeft een fijn gevoel. Ook het gesproken woord is beter te verstaan. De instellingen van de soundbar zijn makkelijk in te stellen en zal nog even wat moeite kosten, maar dan zal de beleving nog beter worden. Het installeren en het aanmaken van het account, zodat je de soundbar ook kan bedienen via je smartphone is redelijk eenvoudig.
Als je wat wil is het aanschaffen van deze Soundbar zeker te overwegen.
Wij gaan nog even door met uitproberen, want ook het afspelen van muziek vanaf je smartphone is ook nog een mogelijkheid.

Pluspunten

• fijn geluid
  • mooi design

Minpunten

• je moet wel enig zins digitaal vaardig zijn

Claudia 09-03-2023

Mooie soundbar met goed geluid

Geschreven voor: Bose Smart Soundbar 600

Een prachtige soundbar die eenvoudig aan te sluiten is. Bij de soundbar zit een boekje met welgeteld één pagina, waarop staat dat je de app moet downloaden. Vervolgens in de app de instructies volgen, en alles werkt meteen. Super. Het geluid kun je via de app naar eigen wens beheren. Erg tevreden over de kwaliteit van het geluid. Tevens connect de soundbar met de afstandsbediening vd tv. Erg handig.
#BoseSmartSoundbar600Insiders

• Geluid
  • Makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• Prijs

BertJan 09-03-2023

Must have

Geschreven voor: Bose Smart Soundbar 600

Bij het openmaken van de verpakking merk je al dat Bose een premium merk is. Alles is met zorg verpakt. De soundbar hoef je alleen maar met een stekker in het stopcontact te doen en met een HDMI ARC aan te sluiten op de TV. Via de Bose Music app kan je makkelijk en snel de soundbar koppelen zodat je hem ook via de telefoon kan bedienen. In de app kan je ook het middenkanaal, hoogtekanaal, lage- en hoge kanaal fine tunen. Dit werkt erg goed. De soundbar heeft een geweldig geluidskwaliteit, met heldere hoge tonen. Het enige wat mij tegenvalt is het gemis van en bass module voor de volle lage tonen.
De afstandsbediening gebruik ik in de praktijk eigenlijk nooit. Het volume kan via de afstandsbediening van de TV ook harder en zachter gezet worden (HDMI ARC).
Al met al een aanrader. Ik ga in de toekomst zeker een bass module en satelliet speakers aanschaffen zodat het geluid helemaal subliem wordt.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • design

Minpunten

• Prijs
  • Geen subwoofer erbij