Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q700B/XN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Testertje71 17-01-2023

Samsung HW-Q700B zwart + subwoofer

Geschreven voor: Samsung HW-Q700B/XN

Ik heb deze soundbar al een tijdje in huis en helemaal geen spijt van, wat een super geluidskwaliteit en mogelijkheden met instellingen. de diepe volle bass uit de subwoofer is echt geweldig zowel bij films muziek en tv programma's.

Echt een aanrader om deze sounbar + subwoofer aan te schaffen!

Pluspunten

• Schitterend geluid
  • Mooie dieprle, volle bas
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Geen minpunten

Sid B 03-10-2022

Uitstekende geluidskwaliteit!

Geschreven voor: Samsung HW-Q700B/XN

Ik heb de Samsung HW-Q700B soundbar nu enkele weken in bezit. Ik heb de soundbar uitvoerig mogen testen.

Installatie van de set is erg eenvoudig. Je hoeft de soundbar en subwoofer enkel te voorzien van stroom en via e-arc op je tv aan te sluiten. Meer dan dat is er niet nodig. De subwoofer werkt draadloos en is standaard al verbonden met de soundbar.

De geluidkwaliteit van de soundbar in combinatie met de subwoofer is fantastisch! Als je een film kijkt krijg je echt een bioscoop gevoel. Ook als je alleen muziek luistert klinkt het heel goed. De subwoofer is een belangrijke aanvulling die de ervaring compleet maakt. Het geluid wordt goed gedempt en is niet te horen door de onderburen.

De verschillende standen klinken ieder net weer anders. Naar mijn mening klinkt de dynamische stand het best met de subwoofer neutraal ingesteld. De subwoofer ondersteunt officieel Dolby Atmos. Dat klinkt goed, maar verwacht niet de kwaliteit die je in de bioscoop krijgt. De soundbar ondersteunt ook Bluetooth. Dat is echt een ondergewaardeerde feature die ik in de praktijk het meest heb gebruikt.

In vergelijking met andere soundbars is de Samsung HW-Q700B een aanrader! De set is makkelijk in te stellen, de soundbar werkt goed samen met de tv en de geluidskwaliteit is fantastisch!

Pluspunten

• Fantastische geluidskwaliteit
  • Bluetooth werkt heel goed

joeyvs 29-09-2022

Goede veelzijdige set

Geschreven voor: Samsung HW-Q700B/XN

De Samsung HW-Q700B is een goede allround soundbar+sub voor de woonkamer. De soundbar is goed verpakt en niet te zwaar, maar komt in een wat apartere vorm doos. De installatie was makkelijk en duidelijk. De poorten waren goed gelabeld en ik kon mijn Xbox inpluggen in de achterzijde van de soundbar, die dit signaal weer doorstuurde via de eArc naar mijn TV. De sub en de soundbar hebben enkel stroom nodig en zijn draadloos aan elkaar verbonden wat wel zo handig was. Dat scheelt weer een kabel.

Zowel de sub als de soundbar voelen stevig aan en geven ook echt een gevoel van kwaliteit. De sub is niet klein maar zeker ook niet groot, hij paste goed naast mijn TV kastje. De soundbar is breder dan sommige andere merken, maar paste prima op mijn TV kastje. Het is wel aan te raden om de soundbar niet in een kast te zetten door de extra speakers die er bovenop zitten (voor het Atmos effect).

Ook levert Samsung een extra afstandsbediening voor deze soundbar, maar deze heb ik nauwelijks gebruikt. Door de eArc kon ik het geluid van de soundbar bedienen via de afstandbediening van mijn TV. Het geluid wat deze set produceert is zeer goed, maar laat vooral zijn kracht blijken wanneer men Dolby Atmos content bekijkt. Het geluid is scherp en voelt inderdaad alsof het van boven/zijkanten komt. Bij reguliere TV/Film/gaming is het geluid ook goed, maar voelt wat teleurstellend tegenover Dobly Atmos.

Voor muziekliefhebbers is deze soundbar wel echt een aanrader. De muziek klinkt helder & fris en met de goede ondersteunde subwoofer geeft het je muziek echt power. Ook de optie voor Spotify connect is ideal en een must voor muziekliefhebbers.

Pluspunten

• Goede Dolby Atmos ervaring
  • Spotify Connect
  • Muziek klinkt zeer goed

Minpunten

• Regulier geluid is goed, maar kon beter

Tester71 28-09-2022

Samsung HW-Q700B

Geschreven voor: Samsung HW-Q700B/XN

Door de geluidskwaliteit van deze soundbar en design, hij past mooi in de huiskamer.

• Mooie diepe bass
  • Vele geluidskeuzes
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Geen minpunten

B.S. 25-09-2022

Zeker de moeite waard!

Geschreven voor: Samsung HW-Q700B/XN

Ik heb de samsung hw-q700b enkele weken mogen testen. En ik kan niet anders zeggen dat ie boven mijn verwachting scoort.
Het apparaat is op zich makkelijk te installeren. Al vind ik het wel een minpuntje, dat als ik hem koppel via Bluetooth aan mijn telefoon en ik tegelijk wil filmen dit niet kan.
De subwoofer is voor mijzelf erg aanwezig, wat ik jammer vind omdat ik deze niet makkelijk uit het zicht kan zetten. Maar het geluid wat er uit komt is echt geweldig! Er zit erg veel volume in. En ook al zet je hem vol open, het geluid blijft mooi. Je hebt verschillende "programma's" om het geluid na eigen smaak in te stellen. Voor mij persoonlijk is het apparaat iets te kolossaal aanwezig. Maar als dat niet uitmaakt is het echt een dikke aanrader!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Formaat

M. Verhulst 25-09-2022

Geweldige film beleving

Geschreven voor: Samsung HW-Q700B/XN

We hebben het uitgebreid getest. Het was voor ons van belang dat we echt een fil konden ‘beleven’ En daarmee waren we blij verrast. Het geluid via deze soundbar is van zo’n goede kwaliteit dat je je in een bioscoop waant. Dat maakt dat een film avondje een mooiere beleving geeft. Je waant je deelnemer in de film, doordat het geluid rondom zit.

Pluspunten

• Ruimtelijk geluid
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Voor onze tv te groot

Testertje71 25-09-2022

De Samsung HW-700B + soundbar is een must om te hebben

Geschreven voor: Samsung HW-Q700B/XN

Het viel me gelijk op dat de installatie van de Samsung HW-700B soundbar + subwoofer ontzettend eenvoudig is, de gebruiksaanwijzing loodst je er zo doorheen met alle uitleg die nodig is om het aan te sluiten.

Het gebruiksgemak van het apparaat is ook ontzettend goed, ook met de afstandbediening naar de onscreen info die verwerkt zit in de soundbar met bijvoorbeeld de surroundkeuzes is prettig, fijne combinatie en werkbaarheid tussen beide.

De geluidskwaliteit is verbazingwekkend van de soundbar, en in combinatie met de subwoofer doet je het gelijk ervaren alsof je in een echte bioscoop zit thuis, zo'n mooie bas zit erin.

De film/serie ervaring met deze set is prima, alle klanken uit de films worden mooi verdeeld, precies als in een bioscoop komen deze prettig de huiskamer in en je word meegezogen in de beleving.

Een muziekervaring met een concert uit deze set laat je gelijk verwonderen, er zijn vele mogelijkheden om het zo in te stellen naar eigen inzicht met afzonderlijke center, front, rear geluidinstellingen en vele andere soundmogelijkheden die deze soundbar bied voor de echte muziekliefhebber.

Deze Samsung HW-700B is voor mij een echte aanrader en een must voor in de huiskamer.

Pluspunten

• Schitterend geluid
  • Makkelijke installatie
  • Mooi vormgegeven
  • Uitgebreide geluidskeuzes

Minpunten

• Geen minpunten