De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Polk Audio Signa s3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Niceaux 14-08-2020

Prettige soundbar en een hele verbetering op tv geluid

Geschreven voor: Polk Audio Signa s3

Het onderdeel kwam vandaag op tijd aan en werd al snel gemonteerd en aangesloten. Mijn verbindingen, via HDMI en bluetooth, werkten meteen. Ik ben aangenaam verrast hoe geweldig deze bar klinkt. Ik kon meteen aan de slag. Voor mijn kleine kamer van 19 vierkante meter is het onderdeel perfect en het volume is uitstekend. Goede driedimensionaliteit in de verschillende geluidsvarianten, maar natuurlijk geen vervanging voor grote staande luidsprekers in een 5.1-systeem. Maar dat is niet de bedoeling, het wil het geluid van de tv pimpen en dat doet het heel goed.
Mijn absolute aanbeveling voor deze soundbar.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Fijn geluid
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Geen NL handleiding

De Haan 24-07-2020

Super mooi geluid

Geschreven voor: Polk Audio Signa s3

Het instaleren is even puzzelen welke stekker je nodig hebt, er worden verschillende bij geleverd.
Er zit geen Nederlandse handleiding bij.

Vanaf het eerste moment ben ik helemaal weg van deze soundbar, het geluid is echt super.
De buren hebben er vast van mee kunnen genieten, het geluid gaat nu geregeld even een tikkeltje harde.
Verbinden met je telefoon is zo gemakkelijk.
Met 2 seconde is je telefoon verbonden via Bluetooth, super makkelijk!

Wel ben ik wat minder enthousiast over het regelen van het geluid, het gaat met stipjes / plus en min.
Zelf vind ik het elke keer weer zoeken hoe hard het geluid moet.

Pluspunten

• Mooi geluid.
  • Makkelijk te verbinden met je telefoon
  • Geluid avond modus

Minpunten

• Geen Nederlandse handleiding
  • Weer een extra afstandsbediening
  • Geluid instellen is even zoeken

Femke 23-07-2020

Mooi design, fijn geluid

Geschreven voor: Polk Audio Signa s3

Mooi design en goed geluid voor de prijs. Er worden meerdere kabels meegeleverd zodat er wel een kabel tussen zit die op jouw tv zal passen en het is netjes verpakt. Instalatie is erg makkelijk en via de afstandsbediening kan je nog een voorkeur aanpassen voor het soort geluid dat je wil hebben. Met gebruik van de tv of een spelcomputer is er een prachtig warm geluid, alleen had de subwoofer van mij wat krachtiger geworden (maar voor de prijs ook wel te verwachten).
Had gehoopt dat de chromecast ook voor netflix en dergelijke werkt, maar helaas kan ik zelf alleen mijn spotify, youtube en google home app mee gebruiken.
Een nadeel van dit apparaat is dat het geluid bij bluetooth verbinding zachter en blikkeriger wordt, ik raad je dan aan dit via de chromecast of een aux kabel te gebruiken om de kwaliteit van het geluid te behouden. Ook had het geluidsniveau van mij wat duidelijker gemogen, er verschijnt een blauw lampje die wat harder gaat branden en naarmate de volume hoger wordt komen er ook meer lampjes bij.

• Warm geluid
  • Makkelijke instalatie

Minpunten

• geluid met bluetooth

René Stolker 20-07-2020

Zeer nette soundbar

Geschreven voor: Polk Audio Signa s3

Gelijk bij het openmaken van de doos positief verrast van het mooie disign van deze soundbar! Echter daarna een klein beetje teleur gesteld vanwege het ontbreken van een Nederlandse installatie beschrijving. Wel zat er een Engelse bij maar deze was niet heel duidelijk. Soundbar zou moeten werken als Chrome box echter werkt bij mij alleen de geluid functie hiervan. Dit werkt overigens super, zodra je op je telefoon muziek wil streamen naar de soundbar hoef je alleen de stream logo aan te klikken en dan schakelt je telefoon gelijk over naar de bar. Bas geluid is goed en draadloos van de soundbar, alleen zie ik daar niet het nut van want ze staan toch redelijk dicht bij elkaar omdat ze beide stroom nodig hebben. Design is heel mooi alleen is het wel lastig om de lampjes te zien die aangeven dat de soundbar aan staat en op welk volume. Hierdoor zet ik vaker dan nodig de bar handmatig aan/uit om zeker te zijn dat die aanstaat. Over algemeen goed product

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Goed geluid

Minpunten

• Geen Nederlandse installatie omschrijving

Mark F 19-07-2020

Fijne soundbar met mooi geluid

Geschreven voor: Polk Audio Signa s3

Ik was nog niet heel bekend met het merk Polk. Ik heb deze soundbar nu twee weken in huis en gebruik hem intensief. Het installeren ging redelijk vlot en alle kabels die ik nodig had waren aanwezig. Ook had ik hem zo ingesteld in mijn Google Home kan ik via mijn favoriete apps muziek afspelen via de soundbar. De draadloze bass box was ook snel verbonden met het systeem.

Ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van het geluid. Als we tv keken deden we dat altijd via de speakers van de televisie. Nu zitten we voor ons gevoel echt in de bioscoop. Op youtube kun je een aantal filmpjes vinden om je geluidssysteem te testen. Dat was behoorlijk overtuigend. Ik heb de draadloze bass box op verschillende plekken in de kamer getest. Door de hele kamer heen was het geluid goed, maar van voren (in de buurt van de soundbar zelf) vind ik het geluid wel het beste over komen. Ook de stemmen komen goed over. Zelfs de wat brommerige mannenstemmen vallen niet weg in de bass, maar zijn goed te verstaan.

Je kunt de afstandsbediening makkelijk koppelen aan de afstandsbediening van je tv wat ik een pluspunt vind. Want voor elk apparaat een aparte afstandsbediening is niet meer echt van deze tijd. Je kunt de soundbar ook bedienen met de knoppen bovenop de bar zelf die netjes in het design verwerkt zijn.

Ook het streamen van muziek bevalt goed. Wij hebben geen apart geluidssysteem voor het afspelen van muziek. En met deze soundbar is dat, volgens mij, voor de doorsnee consument ook helemaal niet meer nodig.

Pluspunten

• Geluid
  • Installatiegemak
  • Koppeling met Google Assistent

Minpunten

• Extra afstandsbediening

Mokka01 17-07-2020

Super set

Geschreven voor: Polk Audio Signa s3

Wauw wat ben ik blij verrast met deze set.
Ik mag hem uittesten via de reviewclub.
Set ziet er super gaaf uit en is heel gemakkelijk te installeren.
Ik heb er wel een extra kabeltje bij moeten kopen omdat ik een wat oudere tv heb.
Geen gedoe meer met draden omdat hij draadloos is.
Geluid is van super kwaliteit en het is net alsof je zelf midden in de film zit.
Een helikopter hoor je echt aankomen en aan de andere kant weer vertrekken.
Bass is geweldig wat voor mij heel belangrijk is.
Ook voor het gebruik met de playstation is super als je een racespel doet dan zit je ook echt in de race.
kortom gewoon een kwalitatief goede set.

Pluspunten

• design
  • klein
  • makkelijk
  • draadloos

Minpunten

• extra kabeltje

Peterber 17-07-2020

Verrassend gebalanceerd geluid

Geschreven voor: Polk Audio Signa s3

Sinds twee weken ben ik in het bezit van een Polk Signa S3 om hem te testen.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een soundbar met een mooi strak design en qua geluid goed presteert en met deze mogelijkheid kan ik goed testen of het iets voor mij is als ik eentje daadwerkelijk ga aanschaffen.
De Signa S3 betreft een plug and play systeem, dus een HDMI kabel in je televisie zetten en de bioscoopvoorstelling kan beginnen.

Wat een verrassend goed geluid kwam er uit deze soundbar, zeker de subwoofer, die je met een bijgeleverde afstandbediening hoger of lager kan zetten geeft een extra dimensie aan de surround sound.

Door de Voice Adjust technologie hoor je de dialogen loepzuiver zonder enige vervorming. Dankzij de ingebouwde Chromecast stream je moeiteloos je tracks via je favoriete apps. Na intensief gebruik ben ik positief verrast over de geluidskwaliteit, zeker voor wat betreft het kijken van films, series etc. Ook voor de muziekliefhebber is het genieten maar voor het luisteren naar muziek zou ik persoonlijk een separate geluidsinstallatie kopen. Een ander positief punt is de stembediening, zodat de soundbar reageert op gesproken commando’s.

Al met al is dit een soundbar met veel mogelijkheden en bovenal geeft het een goed geluid. Echt een aanrader voor de filmliefhebber die gaat voor het echte bioscoopgevoel en het staat ook erg mooi bij de TV.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • ingebouwde chromecast
  • fantastisch geluid

Speedwalker 15-07-2020

Goede prijs/kwaliteit soundbar

Geschreven voor: Polk Audio Signa s3

Bij ontvangst meteen geopend en geïnstalleerd.
Het design is zeer mooi en niet storend ondanks zijn lengte van 90cm. De kap van de soundbar is afgewerkt met stof. Dit in tegenstelling tot sommige andere soundbars welke volledig van plastic zijn.
Het aansluiten is gemakkelijk via hdmi arc.
Het geluid is zeer goed te noemen. Ook het onafhankelijk instellen van de bass is een pre omdat dit soms erg ver kan dragen door het huis.
Wel hebben we nu meerdere keren de connectie tussen tv en afstandbediening moeten herstellen door de soundbar te resetten.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Bass onafhankelijk regelbaar

Minpunten

• Weer een extra afstandsbediening
  • Verliest vaak connectie
  • Geen Nederlandse handleiding

Corina R 12-07-2020

Erg makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Polk Audio Signa s3

Het merk was voor ons nog geheel onbekend dus waren erg benieuwd naar het geluid. Maar het veraste ons enorm dat het zo goed is. Boxen zijn super snel aan te sluiten en te gebruiken. Geluid is met films, series en muziek echt top. Dus echt een aanrader voor deze prijs.

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten
  • Mooi geluid
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Je hebt weer een losse afstandsbediening

Hellen 11-07-2020

Super soundbar

Geschreven voor: Polk Audio Signa s3

Deze soundbar met subwoofer tilt het geluid van de meeste tv’s naar een hoger level. Ondanks dat Polk een onbekend merk is, is het geluid echt goed. De bass is in te stellen, wat voor mij wel een pluspunt is.
Uit de verpakking voelt de soundbar wat “goedkoop” aan, echter voor de tv lijkt hij mooi. Het installeren met de bij geleverde kabels is makkelijk. Via de HDMI ARC aansluiting op de tv is het geluid met de tv afstandbediening te bedienen. De subwoofer is draadloos, zodat hij niet perse vlakbij de tv moet staan.
De, wat simpel aandoende, afstandsbediening van de Polk is te gebruiken om de bass te regelen, de verschillende geluidsmodes (film, muziek, nacht) en de Voice Adjust Technology. Hier is Polk expert in. Vooral in films waar de muziek erg hard overkomt, zodat de stemmen nauwelijks te verstaan zijn is het erg handig. De nachtmode is te gebruiken om laat in de avond/nacht tv te kijken zonder de huisgenoten wakker te maken. De bass en muziek geluid wordt gedempt.
Met de ingebouwde cromecast is streamen mogelijk via de smartfoon etc. Voor het bedienen van de gestreamde muziek met de stem heb je een Google home speaker nodig. Ook kun je de Polk koppelen in een apparaten groep met 1 of meerdere andere smart speakers, zo is dezelfde muziek door het hele huis te horen.

Nobel83 10-07-2020

Zoeken naar de juiste instelling

Geschreven voor: Polk Audio Signa s3

Dit product heb ik voor de Reviewclub mogen testen. De Polka Signa S3 heb ik nu een week in huis en al veel gebruikt.

Het apparaat is heel erg makkelijk te verbinden met je WiFi netwerk waardoor je bijvoorbeeld Spotify kunt afspelen op de Polka Signa S3.

Bij films is het Dolby surround effect duidelijk aanwezig wanneer je het geluid harder en de bas flink instelt. Het nadeel vind ik dat de bas dan zelfs op zolder nog te horen is.

Volgens mij kun je de Polka Signa S3 afstandsbediening niet gebruiken om op de televisie te zappen. Dus je hebt er een extra afstandsbediening bij.

De afstandbediening is erg licht van gewicht. Je kunt niet zien of de Polka Signa S3 reageert op de afstandsbediening. Dat moet je horen.

De Polka Signa S3 was heel erg makkelijk te installeren. Je sluit alles aan en dan doet alles het. Een soort plug en play dus!

Wanneer je de tv aan zet dan reageert de Polka Signa S3 ook meteen. Al het geluid gaat door de soundbar. Dat vind ik wel handig.

Pluspunten

• Plug en play
  • Spotify makkelijk af te spelen

Minpunten

• Extra afstandsbediening
  • Zware bas